Onderschat kids van die leeftijd niet zoquote:Op woensdag 28 november 2007 01:49 schreef riri het volgende:
Heb het altijd al gezegd...Nadia is een volwassen vrouw die in haar geest nog een kind van 8 is
De "meeste"cossers hadden al lang door dat Nadia niet helemaal spoorde.quote:Op woensdag 28 november 2007 07:36 schreef DrsH het volgende:
Enig vind ik het om bij te lezen, veel leuker dan al die gescripte zooi te volgen op de streams. En wat een erkenning om te mogen vernemen dat, maanden na mijn vlijmscherpe diagnose, de meeste cossers er nu ook achterkomen, dat alle toen door mij benoemde stoornissen in deze jonge vrouw latent aanwezig zijn.
Kortom nog even voor alle duidelijkheid een sommatie van het door mij vastgestelde ziektebeeld:
- Anorexia Nervosa;
- Borderline syndroom;
- Patholochise leugenaar;
- Narcisme enz. enz. enz.
Gezien mijn drukke praktijk zal ik haar in ieder geval niet in behandeling kunnen, laat staan willen nemen.
Ik wens jullie vandaag veel plezier bij het volgen van de ontboezemingen van Natte Naat en laat de GGZ Nijmegen maar vast klaar gaan staan, want zelfstandig functioneren in een appartement in de PC Hoofdstraat is gezien het suicide risico op dit ogenblik absoluut geen optie.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest vannacht nog aan je denken!quote:Op woensdag 28 november 2007 08:56 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Is Nadia al in een straight jacket afgevoerd? Dat mens heeft echt een hele grote klap van de molen gehad, zo te lezen. Kierewiet, de weg kwijt, koekwaus, ziek, zieker, ziekst in het hoofd.
Maar mamma zal wel nog steeds apetrots zijn op haar basket case-je.
Nadia is geboren in Nederland, haar moeder is Nederlands en haar vader Marokkaans.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik geloof er geen snars van dat ze anorexia heeft want hoe kan ze dan zo flink zijn?
Mijn zus heeft ook anorexia gehad en ze viel gigantisch af,
lelijk en wat een manwijf ze is. hoppa terug naar Marokko, Afghanistan ofzo,
voor dit soort vrouwen is de burka uitgevonden.
De geweldadigste man is Naad himselfquote:Op woensdag 28 november 2007 09:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nadia is geboren in Nederland, haar moeder is Nederlands en haar vader Marokkaans.
Onzin dat ze na 22 jaar naar Marokko moet.
Sinds Nadia haar 12 de jaar heeft ze een breed manwijf lichaam, en hongert zich net,
als haar vriendinnen uit, alleen viel haar vriendin 8 kilo af, maar Nadia bijna niets.
In juni werd 3 kilo vet van haar buik gehaald,
Nadia heeft de bouw van haar moeder .......hetzelfde figuur, alleen moeder is nog breder..
Nadia is zo gewend te kotsen na het eten, dat via de normale weg het kakken niet lukt,
dus slikt een middel tegen luie darmen......maar slikt ook stiekem laxeermiddelen.....
Ikzelf geloof niets van zwangerschappen van Nadia, om de reden dat ik haar een soort Kelly vindt.
Ik ken verder een zwakzinnig meisje dat zwanger wilde zijn. en schijnzwanger werd , zelfs dus met dikke buik...........
Nadia draagt rode krassen op haar rug en heeft dit bij de mensen van DGK laten zien en gezegd dat
Dennis dit heeft gedaan, .........zelfpijndoen.........om aandacht?
Aangezien Jaap heeft gezegd dat het samenwerken met Nadia heel moeilijk is omdat Nadia onafgebroken
alles opvolgt wat haar wordt gezegd.........twijfelde ik aan Nadia of ze echt zo'n
verrot leugenachtig karakter heeft of dat dit script is van een smerige redactie.
De geweldadigste man van het huis , heeft haar vrijdag beloofd haar te zullen beschermen
en wist vannacht niet echt raad met een huilende snikkende Nadia in zijn armen.
Oe ... dat klinkt kinky ...quote:Op woensdag 28 november 2007 08:59 schreef yvonne het volgende:
Ik moest vannacht nog aan je denken!
En dan is ze verkouden en merkt pappa Dennis op 'Broek hoest!'quote:Een echte Mr Hanky, en we noemen het Broek
Er is ook een klein kansje, dat die platreet op de bank zit morgen,denk wel dat ze nu allemmal van der kotsen,quote:Op woensdag 28 november 2007 09:01 schreef Prospera het volgende:
Naad krijgt vast ook pammetjes, want ze houdt wel Nix erin én ze maakt tv
Naad op de bank, vind ik okquote:Op woensdag 28 november 2007 09:07 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Er is ook een klein kansje, dat die platreet op de bank zit morgen,denk wel dat ze nu allemmal van der kotsen,
zelfs Amanda.
Die platreet is echt ziek.
Goedemorgen, dat krijg je ervan als je een keer vroeg naar bed gaat, mis je al de fun.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:15 schreef noekje het volgende:
Nu moet ik wel echt gaan slapen.
Truste allemaal!![]()
Oh wat gaat Beequeen genieten morgen als ze wakker is.
[SC # 488] Pannenkoeken en glazuurquote:Op woensdag 28 november 2007 09:12 schreef Prospera het volgende:
Wel kut dat we geen SC hebben voor de COSsers
Dan moet er wel een ontslagronde worden aangevraagd voor Nadia,quote:Op woensdag 28 november 2007 09:07 schreef Jewscky1 het volgende:
Er is ook een klein kansje, dat die platreet op de bank zit morgen,
denk wel dat ze nu allemmal van der kotsen,
zelfs Amanda.
Die platreet is echt ziek.
Precies, hij heeft hier nog niks over gezegd.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:18 schreef avonne het volgende:
En nog steeds is het wachten op Dennis' kant van het verhaal.
Wat had Nadia tegen Dennis gezegd? Zwanger of niet?
Relluh daar heeft geen zin, been therequote:Op woensdag 28 november 2007 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
[SC # 488] Pannenkoeken en glazuur
Of heb ik weer een relletje gemist?
Precies de reden dat ik nooit zo dol ben geweest op SC'squote:Op woensdag 28 november 2007 09:21 schreef Prospera het volgende:
Het is een community op zichzelf geworden.
Hear, hear.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:22 schreef Copycat het volgende:
Dat mens was naar mijn mening bij binnenkomst al zo gek als een deur en is in die kooi enkel verder van het padje geraakt.
Ik geloof dan ook niets van een eventuele zwangrschap/miskraam/abortus, maar geloof des te meer in spookverhalen om lekker dramatisch en mysterieus over te kunnen doen. En wellicht gelooft ze er zelf ook wel in. Dat ze knetter is, staat als een paal boven water.
Dat is echt jammer dat ik hier niets van weet . Helaas.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:19 schreef avonne het volgende:
oja, tuinfluiter!
Kun jij je herinneren wat Dennis precies gezegd heeft een maand geleden bij de tuinstoelen tegen Nadia?
Hij wees toen naar haar kruis en zei iets van "en dat dan?
gaat het daarom?' of zoiets. Iedereen vond het een rare uitspraak toen,
en dacht dat het over neuken ging.
Ik weet wat je bedoelt, hij wees toen idd naar haar kruis of buik en iedereen dacht dat het over neuken ging, er is nog een filmpje van, misschien is dat te vinden op VOL. Weet jij de datum nog?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:19 schreef avonne het volgende:
oja, tuinfluiter!
Kun jij je herinneren wat Dennis precies gezegd heeft een maand geleden bij de tuinstoelen tegen Nadia?
Hij wees toen naar haar kruis en zei iets van "en dat dan? gaat het daarom?' of zoiets. Iedereen vond het een rare uitspraak toen, en dacht dat het over neuken ging.
zal een maand geleden zijn, in de week voor de ontslagronde denk ik.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoet, hij wees toen idd naar haar kruis of buik en iedereen dacht dat het over neuken ging, er is nog een filmpje van, misschien is dat te vinden op VOL. Weet jij de datum nog?
Daar is maar 1 oplossing voor: ze moet met een overdosis pillen en een zak over de kop gaan slapen dan is dit probleem snel opgelost, dit soort mensen daar heeft onze maatschappij niks aan, ze is alleen maar een last voor zichzelf en voor anderen. De eerste zelfmoord live in een reallife soap, dat is nog eens wat anders dan een geboorte.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nadia is geboren in Nederland, haar moeder is Nederlands en haar vader Marokkaans.
Onzin dat ze na 22 jaar naar Marokko moet.
Sinds Nadia haar 12 de jaar heeft ze een breed manwijf lichaam, en hongert zich net,
als haar vriendinnen uit, alleen viel haar vriendin 8 kilo af, maar Nadia bijna niets.
In juni werd 3 kilo vet van haar buik gehaald,
Nadia heeft de bouw van haar moeder .......hetzelfde figuur, alleen moeder is nog breder..
Nadia is zo gewend te kotsen na het eten, dat via de normale weg het kakken niet lukt,
dus slikt een middel tegen luie darmen......maar slikt ook stiekem laxeermiddelen.....
Ikzelf geloof niets van zwangerschappen van Nadia, om de reden dat ik haar een soort Kelly vindt.
Ik ken verder een zwakzinnig meisje dat zwanger wilde zijn. en schijnzwanger werd ,
zelfs dus met dikke buik.......... al een naam bedacht en poppenkleertje ging maken..
Nadia draagt rode krassen op haar rug en heeft dit bij de mensen van DGK laten zien en gezegd dat
Dennis dit heeft gedaan, .........zelfpijndoen.........om aandacht?
Aangezien Jaap heeft gezegd dat het samenwerken met Nadia heel moeilijk is omdat Nadia onafgebroken
alles opvolgt wat haar wordt gezegd.........twijfelde ik aan Nadia of ze echt zo'n
verrot leugenachtig karakter heeft of dat dit script is van een smerige redactie.
De geweldadigste man van het huis , heeft haar vrijdag beloofd te zullen beschermen
en wist vannacht zich geen raad met een huilende snikkende Nadia in zijn armen.
Ships eigenlijk wil ik dit niet missen, maar eigenlijk wil ik ook een statement maken naar de FEBO door geen streams meer te kopen!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:44 schreef beequeen het volgende:
José tegen Naad: Kom je bed uit, de dramaqueen hebben we al gehad.
Dat gaat je idd niet lukken in je uppie schat.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ships eigenlijk wil ik dit niet missen, maar eigenlijk wil ik ook een statement maken naar de FEBO door geen streams meer te kopen!!!
Maar ja in je eentje een statement maken is denk ik wel lastig
Yep, ze weet het.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:50 schreef Starlie het volgende:
Weet Lieke inmiddels al dat Huub met Nadia heeft gezoend?!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |