abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54883754

pi_54883811
quote:
Op woensdag 28 november 2007 01:49 schreef riri het volgende:
Heb het altijd al gezegd...Nadia is een volwassen vrouw die in haar geest nog een kind van 8 is
Onderschat kids van die leeftijd niet zo
pi_54883812
-Toen met dat spiraaltje...moest ze naar de dokter en kreeg de melding dat die niet goed meer zat....moest eruit en ze had dus volgens de arts onbeschermd sex gehad....zwangerschapstest gedaan
-Daarna vrolijk verder sexend met Dennix...zonder voorbehoedsmiddel
-Die nachtelijke gesprekken die dus blijkbaar voortdurend over zwanger zijn gingen
(raar dat we nooit iets mee konden krijgen van die gesprekken terwijl bijvorbeeld Huub en Lieke in bed wel goed te volgen waren)
-Samen met Amanda en zwangerschapstest doen waarover Brian nog zo kwaad was dat Amanda dat ook had gedaan zonder dat ze daar met Brian over gesproken had...die test bleek negatief te zijn.
-Tijdje daarna....naar de dokter...verhaal van Nadia na het bezoek aan de dokter..de dokter had geen zwangerschapstest gedaan omdat ze die zelf al had gedaan (heel raar want geen enkele dokter zal er op vertrouwen dat een patient ook daadwerkelijk zo'n zwangerschapstest heeft gedaan en die dus opnieuw uitvoeren en een onderzoek doen om te kijken of er sprake is van een zwangerschap
-Na de behandeling van die spaanse dokter met dat apparaat voor haar buik Amanda keihard in haar hand geeknepen toen Amanda aan die dokter vroeg of zo'n behandeling niet gevaarlijk kon zijn als er sprake was van een zwangerschap...ze mocht het daar dus niet over hebben tegen die dokter van Nadia
-Nadia die daarna halsoverkop naar het ziekenhuis moet omdat ze het uitschreeuwt van de buikpijn....Nadia:Heel rustig weer terugkomen van het ziekenhuis en bij vragen van Amanda en Lieke over een mogelijke zwangerschap waar Amanda al bijna helemaal van overtuigd was antwoorden met....er was niks...de dokter had daar niet eens naar gekeken...Amanda's antwoordt daarop....wat raar dat ze daar niet naar kijken als je met zulke buikklachten binnenkomt...Nadia zegt dat het buikgriep was en er blijkt na die melding van haar weinig van te merken want ze eet alsof ze helemaal niet ziek is...ook Palma begon daar de volgende dag over dat ze Nadia helemaal niet geloofde met haar verhalen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54883844
Nix die daar straks nix meer wilde weten van Nadia haar lippen is haar nu wel aan het wippen...ach ja als ze maar tv maken he...
  woensdag 28 november 2007 @ 07:36:36 #205
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54884246
Enig vind ik het om bij te lezen, veel leuker dan al die gescripte zooi te volgen op de streams. En wat een erkenning om te mogen vernemen dat, maanden na mijn vlijmscherpe diagnose, de meeste cossers er nu ook achterkomen, dat alle toen door mij benoemde stoornissen in deze jonge vrouw latent aanwezig zijn.

Kortom nog even voor alle duidelijkheid een sommatie van het door mij vastgestelde ziektebeeld:

- Anorexia Nervosa;
- Borderline syndroom;
- Patholochise leugenaar;
- Narcisme enz. enz. enz.

Gezien mijn drukke praktijk zal ik haar in ieder geval niet in behandeling kunnen, laat staan willen nemen.

Ik wens jullie vandaag veel plezier bij het volgen van de ontboezemingen van Natte Naat en laat de GGZ Nijmegen maar vast klaar gaan staan, want zelfstandig functioneren in een appartement in de PC Hoofdstraat is gezien het suicide risico op dit ogenblik absoluut geen optie.
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_54884442
quote:
Op woensdag 28 november 2007 07:36 schreef DrsH het volgende:
Enig vind ik het om bij te lezen, veel leuker dan al die gescripte zooi te volgen op de streams. En wat een erkenning om te mogen vernemen dat, maanden na mijn vlijmscherpe diagnose, de meeste cossers er nu ook achterkomen, dat alle toen door mij benoemde stoornissen in deze jonge vrouw latent aanwezig zijn.
Kortom nog even voor alle duidelijkheid een sommatie van het door mij vastgestelde ziektebeeld:

- Anorexia Nervosa;
- Borderline syndroom;
- Patholochise leugenaar;
- Narcisme enz. enz. enz.

Gezien mijn drukke praktijk zal ik haar in ieder geval niet in behandeling kunnen, laat staan willen nemen.

Ik wens jullie vandaag veel plezier bij het volgen van de ontboezemingen van Natte Naat en laat de GGZ Nijmegen maar vast klaar gaan staan, want zelfstandig functioneren in een appartement in de PC Hoofdstraat is gezien het suicide risico op dit ogenblik absoluut geen optie.
De "meeste"cossers hadden al lang door dat Nadia niet helemaal spoorde.
Goedemorgen :W
  woensdag 28 november 2007 @ 08:27:45 #207
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_54884549
Nadia spoort inderdaad niet. Ik geloof er geen snars van dat ze anorexia heeft want hoe kan ze dan zo flink zijn? Mijn zus heeft ook anorexia gehad en ze viel gigantisch af, binnen korte tijd was het een scharminkel. Ik heb nu niet echt het idee dat ze erg veel is afgevallen in die Kooi. Het zal wel weer een zucht naar aandacht zijn. Laat dat kind ajb niet zwanger zijn want ze is geestelijk echt niet in staat om een kind op te voeden. Ik vind Nadia een misselijkmakend mens, zowel innerlijk als uiterlijk. Ik verbaas me nog vaak op foto's hoe lelijk en wat een manwijf ze is. Ik hoop dat ze na de Kooi niet meer over straat kan en gaat verhuizen, hoppa terug naar Marokko, Afghanistan ofzo, voor dit soort vrouwen is de burka uitgevonden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 28 november 2007 @ 08:49:03 #208
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54884778
Ik geloof van de hele avond geen moer. Huub en Selena die Nadia en Dennis uitelkaar halen en die twee jaloers maken. Zo dom is niemand dat een paar dagen voor een ontslagronde je dit allemaal gebeurd is natuurlijk allemaal niet toevallig. Kortom allemaal opzetje van achter en van voor tot achter in scene gezet. Achter bepaalt of er donderdag iemand uit gaat en daar zullen we op moeten wachten. Zal het dennis zijn of wordt Nadia voor donderdag nog via een 24 uur eruit getrokken. Als Nadia er met een 24 uur uit gaat dan wordt donderdag een week uitgesteld zodat Dennis de ruimte krijgt om weer met Jaap verder te gaan zodat het drie keer 2 wordt.
pi_54884787
Goeimorgen allemaal
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54382&sess=14591
Is dit van gisteravond?
Met dank aan Vol
het water roept
  woensdag 28 november 2007 @ 08:56:17 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54884865
Goedemorgen!

Is Nadia al in een straight jacket afgevoerd? Dat mens heeft echt een hele grote klap van de molen gehad, zo te lezen. Kierewiet, de weg kwijt, koekwaus, ziek, zieker, ziekst in het hoofd.
Maar mamma zal wel nog steeds apetrots zijn op haar basket case-je .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin woensdag 28 november 2007 @ 08:59:08 #211
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_54884905
quote:
Op woensdag 28 november 2007 08:56 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!

Is Nadia al in een straight jacket afgevoerd? Dat mens heeft echt een hele grote klap van de molen gehad, zo te lezen. Kierewiet, de weg kwijt, koekwaus, ziek, zieker, ziekst in het hoofd.
Maar mamma zal wel nog steeds apetrots zijn op haar basket case-je .
Ik moest vannacht nog aan je denken!

Een echte Mr Hanky, en we noemen het Broek
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_54884911
Mogge wat een nepzooi is die hele gouden Kooi
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 28 november 2007 @ 09:01:24 #213
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_54884939
quote:
Op woensdag 28 november 2007 08:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik geloof er geen snars van dat ze anorexia heeft want hoe kan ze dan zo flink zijn?
Mijn zus heeft ook anorexia gehad en ze viel gigantisch af,
lelijk en wat een manwijf ze is. hoppa terug naar Marokko, Afghanistan ofzo,
voor dit soort vrouwen is de burka uitgevonden.
Nadia is geboren in Nederland, haar moeder is Nederlands en haar vader Marokkaans.
Onzin dat ze na 22 jaar naar Marokko moet.
Sinds Nadia haar 12 de jaar heeft ze een breed manwijf lichaam, en hongert zich net,
als haar vriendinnen uit, alleen viel haar vriendin 8 kilo af, maar Nadia bijna niets.
In juni werd 3 kilo vet van haar buik gehaald,
Nadia heeft de bouw van haar moeder .......hetzelfde figuur, alleen moeder is nog breder..
Nadia is zo gewend te kotsen na het eten, dat via de normale weg het kakken niet lukt,
dus slikt een middel tegen luie darmen......maar slikt ook stiekem laxeermiddelen.....

Ikzelf geloof niets van zwangerschappen van Nadia, om de reden dat ik haar een soort Kelly vindt.
Ik ken verder een zwakzinnig meisje dat zwanger wilde zijn. en schijnzwanger werd ,
zelfs dus met dikke buik.......... al een naam bedacht en poppenkleertje ging maken..

Nadia draagt rode krassen op haar rug en heeft dit bij de mensen van DGK laten zien en gezegd dat
Dennis dit heeft gedaan, .........zelfpijndoen.........om aandacht?

Aangezien Jaap heeft gezegd dat het samenwerken met Nadia heel moeilijk is omdat Nadia onafgebroken
alles opvolgt wat haar wordt gezegd.........twijfelde ik aan Nadia of ze echt zo'n
verrot leugenachtig karakter heeft of dat dit script is van een smerige redactie.

De geweldadigste man van het huis , heeft haar vrijdag beloofd te zullen beschermen
en wist vannacht zich geen raad met een huilende snikkende Nadia in zijn armen.
pi_54884940
Naad krijgt vast ook pammetjes, want ze houdt wel Nix erin én ze maakt tv
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54884963
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:01 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Nadia is geboren in Nederland, haar moeder is Nederlands en haar vader Marokkaans.
Sinds Nadia haar 12 de jaar heeft ze een breed manwijf lichaam, en hongert zich net,
als haar vriendinnen uit, alleen viel haar vriendin 8 kilo af, maar Nadia bijna niets.
Nadia heeft de bouw van haar moeder .......hetzelfde figuur, alleen moeder is nog breder..
Nadia is zo gewend te kotsen na het eten, dat via de normale weg het kakken niet lukt,
dus slikt een middel tegen luie darmen......maar slikt ook stiekem laxeermiddelen.....

Ikzelf geloof niets van zwangerschappen van Nadia, om de reden dat ik haar een soort Kelly vindt.
Ik ken verder een zwakzinnig meisje dat zwanger wilde zijn. en schijnzwanger werd , zelfs dus met dikke buik...........

Nadia draagt rode krassen op haar rug en heeft dit bij de mensen van DGK laten zien en gezegd dat

Aangezien Jaap heeft gezegd dat het samenwerken met Nadia heel moeilijk is omdat Nadia onafgebroken
alles opvolgt wat haar wordt gezegd.........twijfelde ik aan Nadia of ze echt zo'n
verrot leugenachtig karakter heeft of dat dit script is van een smerige redactie.

De geweldadigste man van het huis , heeft haar vrijdag beloofd haar te zullen beschermen
en wist vannacht niet echt raad met een huilende snikkende Nadia in zijn armen.
De geweldadigste man is Naad himself
pi_54884975
Filmpjes van Nowlive
http://www.youtube.com/watch?v=xPty_8rPvyk&eurl=http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=23&topic=2
http://www.youtube.com/watch?v=cKhFubgsDi4&eurl=http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=23&topic=2
het water roept
  Admin woensdag 28 november 2007 @ 09:05:33 #217
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_54884990
Fluiter
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  woensdag 28 november 2007 @ 09:05:46 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54884994
quote:
Op woensdag 28 november 2007 08:59 schreef yvonne het volgende:
Ik moest vannacht nog aan je denken!
Oe ... dat klinkt kinky ...
quote:
Een echte Mr Hanky, en we noemen het Broek
En dan is ze verkouden en merkt pappa Dennis op 'Broek hoest!'
  woensdag 28 november 2007 @ 09:07:51 #219
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_54885016
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:01 schreef Prospera het volgende:
Naad krijgt vast ook pammetjes, want ze houdt wel Nix erin én ze maakt tv
Er is ook een klein kansje, dat die platreet op de bank zit morgen,denk wel dat ze nu allemmal van der kotsen,
zelfs Amanda.
Die platreet is echt ziek.
pi_54885029
het water roept
pi_54885058
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:07 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

Er is ook een klein kansje, dat die platreet op de bank zit morgen,denk wel dat ze nu allemmal van der kotsen,
zelfs Amanda.
Naad op de bank, vind ik ok
pi_54885083
Wel kut dat we geen SC hebben voor de COSsers
pi_54885129
quote:
Op woensdag 28 november 2007 02:15 schreef noekje het volgende:
Nu moet ik wel echt gaan slapen.
Truste allemaal!

Oh wat gaat Beequeen genieten morgen als ze wakker is.
Goedemorgen, dat krijg je ervan als je een keer vroeg naar bed gaat, mis je al de fun.

Dat wijf is dus echt gestoord, als het al een wijf is, ik begin steeds meer te twijfelen. Wat een drama's allemaal .

Nu is het wachten op José, ik zit er helemaal klaar voor.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 28 november 2007 @ 09:16:54 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54885153
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:12 schreef Prospera het volgende:
Wel kut dat we geen SC hebben voor de COSsers
[SC # 488] Pannenkoeken en glazuur

Of heb ik weer een relletje gemist?
pi_54885158
goeie morgen,
Ik vond het geheel helemaal niet nep en gescript overkomen.
Ja, Nadia met haar leugens wel.
En Ja, de Febo heeft hier bewust naar toe gewerkt.

Maar de verbazing van Huub, Lieke en Amanda vond ik oprecht. De afkeer van Dennis op zijn gezicht vond ik ook echt.
Brian en Jaap hielden zich vooral afzijdig, dat was ook normaal.

Nu is het wachten op Palma en haar kloeke uitspraken
pi_54885160
@ Tuinfluiter.
― Mark Twain
pi_54885177
En nog steeds is het wachten op Dennis' kant van het verhaal.
Wat had Nadia tegen Dennis gezegd? Zwanger of niet?
  woensdag 28 november 2007 @ 09:18:17 #228
162917 tuinfluiter
pi_54885179
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:07 schreef Jewscky1 het volgende:

Er is ook een klein kansje, dat die platreet op de bank zit morgen,
denk wel dat ze nu allemmal van der kotsen,
zelfs Amanda.
Dan moet er wel een ontslagronde worden aangevraagd voor Nadia,
dat is toch uiterlijk aan te vragen tot woensdag 16:00 uur?

Toch ben ik niet genoeg hard om Nadia van alles toe te wensen,
maar wat Lieke en Huub zeggen, Nadia is ziek, van top tot teen,
en in haar huidige situatie moet haar moeder wijzer zijn,
en zeker psychologe Anita de Nennie en producente Debrorah Flens.

BQ
(Y )
Pros )
pi_54885199
oja, tuinfluiter!

Kun jij je herinneren wat Dennis precies gezegd heeft een maand geleden bij de tuinstoelen tegen Nadia?
Hij wees toen naar haar kruis en zei iets van "en dat dan? gaat het daarom?' of zoiets. Iedereen vond het een rare uitspraak toen, en dacht dat het over neuken ging.
pi_54885228
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:18 schreef avonne het volgende:
En nog steeds is het wachten op Dennis' kant van het verhaal.
Wat had Nadia tegen Dennis gezegd? Zwanger of niet?
Precies, hij heeft hier nog niks over gezegd.
― Mark Twain
pi_54885231
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

[SC # 488] Pannenkoeken en glazuur

Of heb ik weer een relletje gemist?
Relluh daar heeft geen zin, been there
Wat jammer is dat de COS daar zou moeten kunnen zwaaien.
Het is een community op zichzelf geworden.
  woensdag 28 november 2007 @ 09:22:24 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54885243
Dat mens was naar mijn mening bij binnenkomst al zo gek als een deur en is in die kooi enkel verder van het padje geraakt.
Ik geloof dan ook niets van een eventuele zwangrschap/miskraam/abortus, maar geloof des te meer in spookverhalen om lekker dramatisch en mysterieus over te kunnen doen. En wellicht gelooft ze er zelf ook wel in. Dat ze knetter is, staat als een paal boven water.
  woensdag 28 november 2007 @ 09:23:26 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54885266
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:21 schreef Prospera het volgende:
Het is een community op zichzelf geworden.
Precies de reden dat ik nooit zo dol ben geweest op SC's .
pi_54885276
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:22 schreef Copycat het volgende:
Dat mens was naar mijn mening bij binnenkomst al zo gek als een deur en is in die kooi enkel verder van het padje geraakt.
Ik geloof dan ook niets van een eventuele zwangrschap/miskraam/abortus, maar geloof des te meer in spookverhalen om lekker dramatisch en mysterieus over te kunnen doen. En wellicht gelooft ze er zelf ook wel in. Dat ze knetter is, staat als een paal boven water.
Hear, hear.
― Mark Twain
pi_54885332
José is binnen, game on.
― Mark Twain
  woensdag 28 november 2007 @ 09:28:30 #236
162917 tuinfluiter
pi_54885358
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:19 schreef avonne het volgende:
oja, tuinfluiter!

Kun jij je herinneren wat Dennis precies gezegd heeft een maand geleden bij de tuinstoelen tegen Nadia?
Hij wees toen naar haar kruis en zei iets van "en dat dan?
gaat het daarom?' of zoiets. Iedereen vond het een rare uitspraak toen,
en dacht dat het over neuken ging.
Dat is echt jammer dat ik hier niets van weet . Helaas.
pi_54885380
Opvallend, VV zwijgt weer in alle talen over vannacht.
― Mark Twain
  woensdag 28 november 2007 @ 09:29:42 #238
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_54885387
Vreemd dat Lieke naast Selene lag vanochtend, terwijl ze vannacht
bij Huub is gaan liggen en nog heeft gesexed met hem ook ....
.
pi_54885419
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:19 schreef avonne het volgende:
oja, tuinfluiter!

Hij wees toen naar haar kruis en zei iets van "en dat dan? gaat het daarom?' of zoiets. Iedereen vond het een rare uitspraak toen, en dacht dat het over neuken ging.
Ik weet wat je bedoelt, hij wees toen idd naar haar kruis of buik en iedereen dacht dat het over neuken ging, er is nog een filmpje van, misschien is dat te vinden op VOL. Weet jij de datum nog?

[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 28-11-2007 09:40:10 ]
― Mark Twain
pi_54885556
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik weet wat je bedoet, hij wees toen idd naar haar kruis of buik en iedereen dacht dat het over neuken ging, er is nog een filmpje van, misschien is dat te vinden op VOL. Weet jij de datum nog?
zal een maand geleden zijn, in de week voor de ontslagronde denk ik.
pi_54885570
Nog weinig aktie. Mag Nadia uitslapen?
pi_54885598
Selena ligt er niet zo flatteus bij.
  woensdag 28 november 2007 @ 09:42:28 #243
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_54885616
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:01 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Ik ken verder een zwakzinnig meisje dat zwanger wilde zijn. en schijnzwanger werd ,
zelfs dus met dikke buik.......... al een naam bedacht en poppenkleertje ging maken..

De geweldadigste man van het huis , heeft haar vrijdag beloofd te zullen beschermen
en wist vannacht zich geen raad met een huilende snikkende Nadia in zijn armen.
Daar is maar 1 oplossing voor: ze moet met een overdosis pillen en een zak over de kop gaan slapen dan is dit probleem snel opgelost, dit soort mensen daar heeft onze maatschappij niks aan, ze is alleen maar een last voor zichzelf en voor anderen. De eerste zelfmoord live in een reallife soap, dat is nog eens wat anders dan een geboorte.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_54885624
tien.tv
"Helaas voor de brunette moet ze nu dan toch echt opstaan en de feiten van gisterenavond onder ogen komen "

Villa Vandaag wil ook een voortzetting van het drama van gisteren
pi_54885666
José tegen Naad: Kom je bed uit, de dramaqueen hebben we al gehad.
― Mark Twain
pi_54885723
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:44 schreef beequeen het volgende:
José tegen Naad: Kom je bed uit, de dramaqueen hebben we al gehad.
Ships eigenlijk wil ik dit niet missen, maar eigenlijk wil ik ook een statement maken naar de FEBO door geen streams meer te kopen!!!

Maar ja in je eentje een statement maken is denk ik wel lastig
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54885761
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:48 schreef petraa het volgende:

[..]

Ships eigenlijk wil ik dit niet missen, maar eigenlijk wil ik ook een statement maken naar de FEBO door geen streams meer te kopen!!!

Maar ja in je eentje een statement maken is denk ik wel lastig
Dat gaat je idd niet lukken in je uppie schat.
― Mark Twain
  woensdag 28 november 2007 @ 09:50:18 #248
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54885770
Weet Lieke inmiddels al dat Huub met Nadia heeft gezoend?!!
pi_54885862
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:50 schreef Starlie het volgende:
Weet Lieke inmiddels al dat Huub met Nadia heeft gezoend?!!
Yep, ze weet het.

José zegt dat Naad zwaar door de mand gevallen is en ziek. Ze denkt dat Amanda haar nu ook doorheeft.
― Mark Twain
pi_54885864
Beste is nu dat ze gezamenlijk Nadia eruit stemmen voor haar eigen bestwil....wellicht dat de bewoners het straks gaan uitspreken....lijkt me niet moeilijk Amanda aan het verstand te brengen dat dat het beste is en Dennix...tja....als hij bang is voor zijn dekking....dat moet ie nu ook zijn want dat kind is zo verknipt als wat
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')