Ja, en toen hadden ze een relatie. Nix was toen homo...quote:Op woensdag 28 november 2007 01:49 schreef Guuskeee het volgende:
ik kan er ook wel in geloven dat het echte geheim is nada een vent is geweest (kijk alleen al naar haar bouw: rug, taille, kont).
de foto die nix verscheurde is een foto van nada toen ze nog vent was...
Heeeeee. Das een goeie. Die had ik nog niet bedacht.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:49 schreef Guuskeee het volgende:
ik kan er ook wel in geloven dat het echte geheim is nada een vent is geweest (kijk alleen al naar haar bouw: rug, taille, kont).
Ja, en hoe Dennis zich gedraagd: Petje af. Lijkt wel of hij juist heel veel ruggegraad heeft!quote:Op woensdag 28 november 2007 01:51 schreef noekje het volgende:
Lieke: ze kwam hier al met issues binnen hoor. Ze at niet
Jaap: ze zat vol met laxeermiddelen.
Dennis gaat risico's nemen de aankomende dagen.
Wel tof dat iedereen nu Dennis steunt want dat verdient hij nu ook wel met dat gare wijf.
Mocht ze willen! Dit is een 20-er met een psychische stoornis. Je doet echt kinderen van 8 tekort hiermee.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:49 schreef riri het volgende:
Heb het altijd al gezegd...Nadia is een volwassen vrouw die in haar geest nog een kind van 8 is
Ja, zal Dennis dan de komende maanden plots wèl gaan knallen?quote:Op woensdag 28 november 2007 01:51 schreef noekje het volgende:
Lieke: ze kwam hier al met issues binnen hoor. Ze at niet
Jaap: ze zat vol met laxeermiddelen.
Dennis gaat risico's nemen de aankomende dagen.
Wel tof dat iedereen nu Dennis steunt want dat verdient hij nu ook wel met dat gare wijf.
Helemaal goed, deze samenvatting!quote:Op woensdag 28 november 2007 01:51 schreef Taurus het volgende:
Wat een briljante avond
- Nadia valt door de mand
- Dennis wordt wat meer gewaardeerd (om de een of andere reden gun ik 'm dat wel)
- Huub heeft het aangericht door zijn kus met Nadia waardoor er ruzie ontstond tussen Nadia en Dennis waardoor Broek opeens boven tafel kwam
- Lieke en Selene keihard tegen Nadia
- Amanda weet het niet meer zo goed wat betreft Nadia
- en als toetje zegt Brian als alle rust is weergekeerd in het huis: "En nu ben ik dus zeg maar, weer eens zeg maar, de schuldige van dit verhaal"
http://dennisbax.web-log.(...)nadia_is_een_om.htmlquote:Op woensdag 28 november 2007 01:49 schreef Guuskeee het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:51 schreef noekje het volgende:
Nadia. Selene neemt haar plaats in.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:52 schreef farscapevr6 het volgende:
en toch moet er donderdag iemand weg
Ho ho, hij heeft niks gedaan!! Hij heeft het risico al genomen?? Ik dacht dat hij dat nog ging doen.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:53 schreef Desii het volgende:
Dennix zegt dat tie gekozen heeft voor de mahem optie.... ja hij heeft geknalt, volgens eigen zeggen
Volgens mij heeft Dennix niets gedaan.... wederom
perfecte samenvatting, hoewel het wel 'Brooke' moet zijn ipv 'Broek' denk ikquote:Op woensdag 28 november 2007 01:51 schreef Taurus het volgende:
Wat een briljante avond
- Nadia valt door de mand
- Dennis wordt wat meer gewaardeerd (om de een of andere reden gun ik 'm dat wel)
- Huub heeft het aangericht door zijn kus met Nadia waardoor er ruzie ontstond tussen Nadia en Dennis waardoor Broek opeens boven tafel kwam
- Lieke en Selene keihard tegen Nadia
- Amanda weet het niet meer zo goed wat betreft Nadia
- en als toetje zegt Brian als alle rust is weergekeerd in het huis: "En nu ben ik dus zeg maar, weer eens zeg maar, de schuldige van dit verhaal"
Precies!quote:Op woensdag 28 november 2007 01:54 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Als ze hem daarná er maar uit flikkeren.
stewardess, 4 kamer appartement in de PC Hooftstraat, een echte vrouw zijn...quote:Op woensdag 28 november 2007 01:53 schreef carpediem23 het volgende:
Dat meisje moeten ze eruit halen, ben benieuwd als haar moeder nog belt morgen;
Vette eetproblemen, laxeermiddelen ect, vreemde leugens over strafblad ect, ziekelijke jaloezie en nu dit allemaal.
Moeder van Nadia haal je kind op voordat ze helemaal gaat doordraaien op tv! (leuke tv, maar toch das niet gezond)
Hij weet er echt niks van zegt hij.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:54 schreef avonne het volgende:
Dennis is erg opgelucht dat hij eindelijk Nadia's gekte aan iemand anders kan overlaten, en dat hij het met anderen kan delen.
Heeft hij eigenlijk nog iets gezegd over of hij nou wel of niet dacht dat er een zwangerschap was?
Ik vond Broek zo leuk klinken. Zou me trouwens niet verbazen als "brooke" naar het zoontje van Victoria Beckham vernoemd was.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:55 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
perfecte samenvatting, hoewel het wel 'Brooke' moet zijn ipv 'Broek' denk ik
Denk je niet dat deze redactie heeft lopen smullen bij het nieuws dat Nadia mogelijk zwanger zou zijn? Zouden ze het verhaaltje niet veel eerder zelf de wereld in hebben geholpen?quote:Op woensdag 28 november 2007 01:53 schreef riri het volgende:
Achter heeft er heel erg mee in de maag gezeten.....nu ze er zelf over ging spreken kwamen er ook geen streamlocks meer.....die reallife soap is een echte reallife soap geworden....wel erg dat ze iemand die zo ziek is in zo'n situatie laten zijn die de hele handel alleen maar verergert....waar is de verantwoordelijkheid van deze mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |