Oooooooh, ze was weer dronken.....duh.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:28 schreef Scandalous het volgende:
Nadia doet zeg mirr een charmeoffensief bij jaap, zeg mirr, om haar gezicht te redden, zeg mirrr.
'dat van gisteren kunnen ze niet gebruiken, ik was dronken, was gewoon een prive ding van mij dat werd opgeblazen'
Jaap: STREAMLOCK KLAAR, STREAMLOCK KLAAR!!quote:Op woensdag 28 november 2007 12:20 schreef maril het volgende:
Deze bedoel ik
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54407&sess=
ik geloof er niets van... dit komt echt wel in de uitzending.... is toch veel te mooi, om te laten liggenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:31 schreef akveor het volgende:
Nadia: Van gisteren is gewoon klaar.... teveel drank blablabla....
Ja daaaag... als deze verhaallijn nu ook weer niet mag wordt ik echt niet goed.
Ze schaamt zich duidelijk kapot en wil dat het allemaal vergeten wordt, het was allemaal dronken gelulquote:Op woensdag 28 november 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Naad hoopt/denkt dat vannacht niet geschikt is voor de reguliere. De tv kijkers mogen dit dus niet zien????
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:33 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Nadia werd niet boos vanwege Dennis met Selene die avond maar om andere dingen die niemand weet...
Zie jij echt schaamte? Ik weet niet of ik niet meer iemand zie die calculeert of ze er goed mee is weggekomen.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:34 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ze schaamt zich duidelijk kapot en wil dat het allemaal vergeten wordt, het was allemaal dronken gelul
Dat denk ik ook. Ze probeert zo de schade zoveel mogelijk te beperken. Helaas voor haar is dat niet aan haar, maar aan achter. Helaas voor ons maakt achter nogal eens domme beslissingen.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:34 schreef Scandalous het volgende:
Ze schaamt zich duidelijk kapot en wil dat het allemaal vergeten wordt, het was allemaal dronken gelul
Zou me niks verbazen hoor, die aandachtshoer dat alles echt alles om in the picture te staan.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:33 schreef heksehiel het volgende:
Hey wat me opeens te binnenschiet, wat me niet duidelijk werd gister: Opeens zei Dennix een paar keer bij de paardenstal tegen Naad "afblijven". Zat ze waar ik denk dat ze aan zat?? De borderslet...werkt huilen niet, dan manipuleren we met sex?
haar abortus?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En ze weet zelf nog wel wat het is?
ik geloof er geen ene fuck vanquote:Op woensdag 28 november 2007 12:34 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat ze weer......jullie weten niet alles, ik mag/kan het niet zeggen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:33 schreef Marietje_34 het volgende:
goeiemiddag saam'
Even een paar daagjes geen DGK gevolgd, en kijk nu![]()
En ik zie een nix die zoals gebruikelijk niks zinnigs weet te zeggen
ben al druk aan het bijlezenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan heb je wel een boeiende avond gemist gister...
wat ik weet is dat ze gisteravond flipte nadat nix op haar buik wees en zei "en dat geloof ik ook niet "quote:Op woensdag 28 november 2007 12:33 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Nadia werd niet boos vanwege Dennis met Selene die avond maar om andere dingen die niemand weet...
Ja vaag hequote:Op woensdag 28 november 2007 12:36 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Nadia praat net alsof Dennis er niet eens bij staat... hij geeft ook echt geen enkele reactie.
Volgens mij weet ze gewoon niet meer wat ze ook al weer precies heeft gezegd.....quote:Op woensdag 28 november 2007 12:34 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat ze weer......jullie weten niet alles, ik mag/kan het niet zeggen.
Slablaadjes, brood en ander eten bruut terroriseren?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:37 schreef Varen het volgende:
Jaap en Nadia praten over Dennis terwijl hij er bij staat![]()
Jaap vraagt wat het beste is voor de show.
Nadia: Dat Dennis hier blijft en goede TV maakt.
Zucht....quote:Op woensdag 28 november 2007 12:38 schreef Meganog het volgende:
Er komt weer een gesprek tussen N en D.
Is toch haske logisch? Ze zweert op haar moeder, maar haar moeder boeit haar niet dus haar zweren heeft geen enkel nut. Één grote zweer, dat is dit portret.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:37 schreef SiRojK het volgende:
N: Ik zweer op mijn moeder dat ik je er uit stem, dan weet ik toch ook niet zeker of ik dat wel doe...
Euhm, snapt iemand dat?
Dennix ten voeten uit, 100% knallen.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:40 schreef Varen het volgende:
Hij wil dat Nadia het heel snel laat zien.
Kom dan.
Nadia: wil je hier blijven en met Selene mooie TV maken.
Dennis: regel het maar
Berekenendquote:Op woensdag 28 november 2007 12:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie jij echt schaamte? Ik weet niet of ik niet meer iemand zie die calculeert of ze er goed mee is weggekomen.
Heeft Selene hier nog iets over te zeggen?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:40 schreef Varen het volgende:
Hij wil dat Nadia het heel snel laat zien.
Kom dan.
Nadia: wil je hier blijven en met Selene mooie TV maken.
Dennis: regel het maar
Als hij het zo goed weet, waarom loopt hij dan zo moeilijk te doen?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:45 schreef Varen het volgende:
Dennis praat weer erg vaag en cryptisch. Hij zegt: je donders goed hoe het zit Nadia.
Wij weten waar het allemaal door komt.
De bedoeling is dat Dennix gaat knallen, dan houdt Jaap hem in dat hok.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:46 schreef neehe het volgende:
Dus Dennix mag van Naad met Selena neuken zolang ze er is, en dan is alles weer goed tussen hun ??
Wat een ziek wijf is het toch.
Nee, dat is zijn tactiek, als ik het doodzwijg dan gaat het vanzelf wel weg.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:47 schreef Varen het volgende:
Nadia weet ook niet wat ze moeten doen, allebij de keuzes zijn fout.
Ze wil dat Dennis haar een maand lang helemaal gek ziekt.
Dennis zegt nixs.
Ja dat snap ik, maar dat zij hem toestemming geeft om met Selena te neuken is wel erg maf.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
De bedoeling is dat Dennix gaat knallen, dan houdt Jaap hem in dat hok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |