Ik vond dit dan nog meevallen, je had dat gesprek bij de paardenstal met Dennis moeten zien brrr zo eng claimend.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:23 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Dat gekrijs en gejankt, spoort echt niet!
Hoe werkt dat dan? als er voor twee mensen is aangevraagd... er komt uiteindelijk maar 1 iemand op de bank?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:03 schreef Clank het volgende:
Nou, dat wordt spannend morgen.. wie komt er op de bank!!??
Denk ik ook....denk dat Brian haar wel ompraat...en waarschijnlijk is dat niet eens nodig...ze weet zelf ook wel dat dat beter is voor Nadiaquote:Op woensdag 28 november 2007 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda zou hier best eens in mee kunnen gaan 'voor Nadia's bestwil'.
Deze snap ik niet, wat bedoel je hiermee?quote:
Er was toch ook een vaag verhaal over de KLM waar niet meer over gesproken mocht worden?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus tot nu toe:
-zwangerschapsperikelen
-gedoe met Luc
-gedraai om strafblad
-tegen de ene hele andere dingen zeggen als tegen de ander
-Amanda belachelijk gemaakt achter haar rug (haar haar, Brian--> douche, meelullen over plannen om Brian naar huis te sturen)
-Uitmaken met Dennis en dan toch weer aan, hem er uitstemmen en toch weer er in gehouden.
Ja, klinkt niet helemaal stabiel.
Degene waarvoor de meeste bewoners in de 'voorronde' kiezen wordt op de bank gezet.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:05 schreef Scandalous het volgende:
Hoe werkt dat dan? als er voor twee mensen is aangevraagd... er komt uiteindelijk maar 1 iemand op de bank?
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54408&sess=quote:Op woensdag 28 november 2007 12:05 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vond dit dan nog meevallen, je had dat gesprek bij de paardenstal met Dennis moeten zien brrr zo eng claimend.
Eerste ronde: Stemmen wie er op de bank komt.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:05 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? als er voor twee mensen is aangevraagd... er komt uiteindelijk maar 1 iemand op de bank?
Yup, ze moeten dan eerst een meerderheid van stemmen hebben voor een miljonair... daarna is de ontslagronde.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:05 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wanneer, maar ze had een gesprek met Amanda over wat ze vroeger allemaal wel niet hadden uitgespookt en Nadia had iets heel ergs gedaan waar ze dus weer eens niet over kon praten.....quote:Op woensdag 28 november 2007 12:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze snap ik niet, wat bedoel je hiermee?
Aha, weer zo'n verhaal waar ze dus niet over mag praten, wat is het toch een aandachtshoer.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wanneer, maar ze had een gesprek met Amanda over wat ze vroeger allemaal wel niet hadden uitgespookt en Nadia had iets heel ergs gedaan waar ze dus weer eens niet over kon praten.....![]()
Volgens mij ergens in een COS wel terug te vinden.
Voor Jaap zou hij bellen en kijken.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:56 schreef joanie het volgende:
Huub is weer aan het slijmen bij Selene als hij buiten was en ze zat nog in het programma dan zou ie gek smsen voor haar
Vul rustig aan, er is vast nog veel meer te vinden!quote:Op woensdag 28 november 2007 12:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Er was toch ook een vaag verhaal over de KLM waar niet meer over gesproken mocht worden?
Ze zit hem dus stiekum te knijpen, echt sick dat wijf.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54408&sess=
Nee nog eerder waar ze zo zit te gillenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54408&sess=
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2277364#2277364quote:Op woensdag 28 november 2007 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zit hem dus stiekum te knijpen, echt sick dat wijf.
Maar op dat soort idioterie zit ik niet te wachten, ze heeft psychische hulp nodig.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:12 schreef Clank het volgende:
'k Denk trouwens dat achter ook wel de voorkeur geeft aan Dennis weg... want die zal echt niet na het vertrek van Nadia tv gaan maken. Nadia daarintegen kan wel een soap in haar eentje maken.
Bovendien heeft Dennis inmiddels een grotere hekel aan Brian dan aan Huub/Jaap.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:12 schreef Clank het volgende:
'k Denk trouwens dat achter ook wel de voorkeur geeft aan Dennis weg... want die zal echt niet na het vertrek van Nadia tv gaan maken. Nadia daarintegen kan wel een soap in haar eentje maken.
ik lees hetquote:Op woensdag 28 november 2007 10:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Even een huishoudelijke vraag.
Worden de Cos-en ook nagelezen door mensen? Ik probeer altijd nog wat weer te geven in de cos wat er gebeurt on stream door quotes neer te plempen maar als niemand dat leest dan kan ik net zo goed alleen maar commentaar gaan leveren met de gepaste kotssmileys erbij als Nadia on stream is.
Sek joequote:Op woensdag 28 november 2007 12:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2277364#2277364
Vol barst weer van de filmpjes!
whahaha.... iddquote:Op woensdag 28 november 2007 12:12 schreef Clank het volgende:
iemand een link voor een filmpje?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:05 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vond dit dan nog meevallen, je had dat gesprek bij de paardenstal met Dennis moeten zien brrr zo eng claimend.
weer mee eens....quote:Op woensdag 28 november 2007 12:22 schreef heksehiel het volgende:
Bedankt voor het warme welkom :-)
Zit een beetje te dubben wie ik er liever uit zou willen zien gaan, maar denk dat het leuker is al Dennix gaat. Ben namelijk wel erg benieuwd naar Selene, als zij eindelijk haar klauwen gaat uithalen naar Naad. Ik vind dat we dat Selene niet mogen ontzeggen, anders zit ze dr echt voor Jan Lul in en heeft Dennix zijn lolletje ook nog als Naad weg is. Ik denk dat tv met zieke Naad ook leuker is.
is geen waar hoor!!quote:Op woensdag 28 november 2007 12:23 schreef Varen het volgende:
Jaap is benieuwd wat Dennis gaat doen, als hij niks doet, gaat hij hem er echt niet inhouden.
Nadia zegt dat haar akties van gisternacht allemaal door de drank kwam. Ze had wel 7 glazen op.
Daar geloof ik niks van... hoe kun je dat nu nog niet weten?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:21 schreef Varen het volgende:
Nadia in gesprek met Jaap.
Jaap vraagt of ze Dennis er inhoud, ze weet het nog niet.
Jaap weet het ook nog niet.
ze liegt dat ze barst, want dan had ze gisteravond wel al verteld dat ze de vraag niet goed verstaan hadquote:Op woensdag 28 november 2007 12:25 schreef Lady-night het volgende:
Nadia had de vraag van Lieke dus verkeerd verstaan...teveel drank op...
Nee, hij is handig bezig, ze vraagt letterlijk wil je dat ik weg ga en hij reageert hoe hij altijd doet, smakken en:........................................................................quote:Op woensdag 28 november 2007 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zit hem dus stiekum te knijpen, echt sick dat wijf.
En dan weer die opmerking: En dat....als dat er niet was. Dus weer over de vermeende zwangerschap.
vorige week door Liekequote:Op woensdag 28 november 2007 12:26 schreef pullup het volgende:
Wanneer is eigenlijk die ontslag ronde voor Dennis aangevraagd ?
Die voor Nadia was daarnet zo terug te lezen maar die voor Dennis heb ik gemist.
De helft is dus weer niet te verstaan omdat ze zich tegen Dennix aanschurkt.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:20 schreef maril het volgende:
Deze bedoel ik
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54407&sess=
Oooooooh, ze was weer dronken.....duh.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:28 schreef Scandalous het volgende:
Nadia doet zeg mirr een charmeoffensief bij jaap, zeg mirr, om haar gezicht te redden, zeg mirrr.
'dat van gisteren kunnen ze niet gebruiken, ik was dronken, was gewoon een prive ding van mij dat werd opgeblazen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |