Ligt Amanda met dat neppe haar ziek in bed?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:10 schreef Clank het volgende:
Jemig gaat Nadia nu doktertje spelen bij Amanda met d'r natte washandjes![]()
Rot op.. laat dat kind gewoon met rust.
Nee niet die Copycat.....wel uit die periode denk ik...hele goeie film...ik ga echt zoeken hoe die film heet want die is echt het kijken waardquote:Op woensdag 28 november 2007 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet ook denken aan Whatever happened to Baby Jane, maar dat verhaal komt niet helemaal overeen met jouw verhaal.
Alhoewel Amanda dan best Bette Davis en Nadia Joan Crawford zou kunnen zijn, alleen in omgekeerde rollen:
[ afbeelding ]
Nadia heeft gister weer 2 verhalen verteld...quote:Op woensdag 28 november 2007 11:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu is het een beetje moeilijk te volgen, was ze nu zwanger of niet?
En dan vraag 2 van Nix of Luc?
Hoi en welkom.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef heksehiel het volgende:
Hallo allemaal!
0% gaat nergens, die blijft tochquote:Op woensdag 28 november 2007 11:16 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian en Amanda zullen toch nog tot de ontslagronde haar de hand boven het hoofd moeten houden. Als Nadia het vermoeden krijgt dat ze geen dekking meer krijgt van die twee zal ze Dennis niet wegstemmen.
0% mocht er vorige maand nog niet uit van achter, dus waarom zou 0% er nu wel uit mogen? Hij blijft, wat hij ook lult, hoe hij zich ook ergens achter verschuild, die heeft zijn dekking wel (van achter)quote:Op woensdag 28 november 2007 11:49 schreef Scandalous het volgende:
Ben het met je eens heksehielIk vind Dennis echt niet ineens de held, sterker nog, hij verschuilt zich gewoon achter dit verhaal. Hij zei "Ja, en daarom kon ik dus nergens op reageren, en kon ik geen beslissingen maken, omdat ik weet hoe Nadia flipt". dus dat was de reden dat hij zo'n saaie passieve persoonlijkheid heeft
Welkom en wat een geweldige binnenkomst.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef heksehiel het volgende:
Hallo allemaal!
Oké Nadia is ziek, maar dennix echt niet minder!! Ik heb nog nooit zo'n zwak figuur gezien!!
Klopt zeker....die twee zijn allebei niet goedquote:Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef heksehiel het volgende:
Hallo allemaal!
Idd misschien is Nadia door achter wel zo aangestuurd dat ze gevraagd is Dennis uit zijn tent te lokken. Ze probeert op de meest vreselijke manieren voor lekaar te krijgen maar hij reageert maar niet. Komt niet los en gaat niet over tot aktie. Een teken voor achter dat hij hopeloos verloren is. Vandaar dat Nadia hem er nu waarschijnlijk uit mag stemmen. Huub wordt reeds in stelling gebracht om Nadia van de nodige dagelijkse pik te voorzien zodat mevr niets tekort komt. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Nadia is zonder Dennis.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef heksehiel het volgende:
Hallo allemaal!
Ik lees al een tijdje mee en heb besloten zo nu en dan ook maar wat te posten. Mijn omgeving kijkt geen DGK en vindt het een verschrikkelijk programma. Maar merk dat ik toch ook mijn mening kwijt moet.
Wat een verschrikkelijk fantastische avond op de streams... Ik kon gewoon niet naar bed, ondanks dat mijn wekkertje vanmorgen weer erg vroeg af liep.
Wat me opvalt is dat iedereen Nadia uitkotst, wat geheel terecht is natuurlijk, maar dat iedereen nog een soort van sympathie voor Dennix heeft. Als ik me gisteravond aan iemand heb lopen storen is hij het wel.
knip
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef heksehiel het volgende:
Hallo allemaal!
Ik lees al een tijdje mee en heb besloten zo nu en dan ook maar wat te posten. Mijn omgeving kijkt geen DGK en vindt het een verschrikkelijk programma. Maar merk dat ik toch ook mijn mening kwijt moet.
Wat een verschrikkelijk fantastische avond op de streams... Ik kon gewoon niet naar bed, ondanks dat mijn wekkertje vanmorgen weer erg vroeg af liep.
Gevaarlijke tante en behoorlijk arrogant. Ze zegt dat ze voor hoge kijkcijfers zorgt.quote:
Ik denk dat echt één van die twee eruit gaatquote:Op woensdag 28 november 2007 11:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
0% mocht er vorige maand nog niet uit van achter, dus waarom zou 0% er nu wel uit mogen? Hij blijft, wat hij ook lult, hoe hij zich ook ergens achter verschuild, die heeft zijn dekking wel (van achter)
Nog zo'n ideaal script. Huid weg, Dennis weg.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:58 schreef Varen het volgende:
Ze gaan Dennis pielen. Dennis: Ja daag peelen en mijn huid is weg
Amanda zou hier best eens in mee kunnen gaan 'voor Nadia's bestwil'.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:01 schreef Copycat het volgende:
En nu heel hard hopen dat de rest meegaat ...
Dus tot nu toe:quote:Op woensdag 28 november 2007 11:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Nadia heeft gister weer 2 verhalen verteld...
in de woonkamer tegen Huub, Lieke en Jaap (Amanda en Brian waren daar ook bij) dat ze dacht dat ze zwanger was en het "denkbeeldige" kind wel al een naam heeft gegeven.... maar toch niet zwanger bleek te zijn.
Later in de slaapkamer ging ze bij Amanda liggen en zei ze, na enig aandringen van Amanda, dat ze wel zwanger was.
(Geloven doe ik het allemaal niet, volgens mij is Nada knettergek en rijp voor een gesticht)
Het is te hopen dat die platreet er uit gaat,die nixlul komt de volgende maand wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:01 schreef riri het volgende:
Perfekt!!!!....Huub snapt het spel als geen andere....vraagt 1 minuut voor 12 de ontslagronde voor Nadia aan
Amanda is het enige obstakel maar na vannacht denk ik wel dat ze meegaat met de rest.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:01 schreef Copycat het volgende:
En nu heel hard hopen dat de rest meegaat ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |