Hallo allemaal!
Ik lees al een tijdje mee en heb besloten zo nu en dan ook maar wat te posten. Mijn omgeving kijkt geen DGK en vindt het een verschrikkelijk programma. Maar merk dat ik toch ook mijn mening kwijt moet.
Wat een verschrikkelijk fantastische avond op de streams... Ik kon gewoon niet naar bed, ondanks dat mijn wekkertje vanmorgen weer erg vroeg af liep.
Wat me opvalt is dat iedereen Nadia uitkotst, wat geheel terecht is natuurlijk, maar dat iedereen nog een soort van sympathie voor Dennix heeft. Als ik me gisteravond aan iemand heb lopen storen is hij het wel.
- Dennix & Nadia in kapsalon hij geeft geen antwoord, draait overal omheen, etc
- Selene komt bij Dennix in kapsalon en hij neemt het non-stop voor Nadia op
- Omdat Lieke hem inpepert dat Nadia gezellig met Huub in de tuin zit, heeft meneer het grote lef om in de Jacuzzi te stappen met Selene.
Vanaf dit punt had ik zo'n zin om Dennix door mijn beeldscherm te trekken!!
- Selene biedt Dennix kansen te over om tv met haar te maken, door te zoenen. Het enige dat dat zielige ventje doet is continu wegkruipen als Selene dichterbij komt. Zo zielig en maar non-stop lullen. Ik kan zijn stem niet meer verdragen.
- Dan hoort meneer later dat Nadia met Huub heeft gezoend. Meneer gaat snel Jacuzzi uit, want een confrontatie is te eng...
- Nadia laat zich lekker opfokken door Lieke en rent Dennix achterna om hem verrot te schelden en roept daarbij blijkbaar dat hij haar een kopstoot geeft. Dennix krijgt door dat Nadia hem er in zo'n bui niet in gaat houden en verdwijnt met Selene in de tuin.
- Daar heeft meneer een grote bek over dat Nadia de pot op kan en niet goed bij dr hoofd is. Dan komt Brian vragen of hij even met Nadia wil praten. Hij zegt uber stoer dat dat kan wachten. Dan komt madam Naadia met gevolg naar hem toe en als een hondje staat hij op en loopt met haar mee naar de paardenstal.
- Dan verdwijnt als sneeuw voor de zon Dennis stoere bui abrupt en houdt Nadia weer vast en zegt weer alles wat ze wil horen. Want zo gaat Naad hem weer dekking geven. Tot dat hij hoort dat haar tong in Huub's mond is geweest en dan wint heel even de jaloezie en loopt van haar weg.
- Vervolgens gaat hij bij Selene (die helemaal klaar met hem is) stoer zitten doen over dat Nadia niet spoort enzo.
- Vervolgens gaan ze het huis in en neemt Dennix weer de rol van de zielige op zich, dat hij van niets weet en slachtoffer is van ziek Nadia. Helaas trapt Lieke daar in en geeft hem nog een compliment ook.
- Dan komt uber stoere Dennix weer om de hoek bij Jaap dat hij echt tv heeft gemaakt ?? en hier morgen mee doorgaat. ( Zijn er nog echt mensen die dit geloven?)
- Vervolgens komt Naad zielig bij hem doen en kruipt hij zonder problemen naast Naad in bed en hebben ze sex? Dat laatste weet ik niet zeker.
Als hij toch een beetje vent was, had hij haar al 100x op haar plaats gezet, al 100x bij Selene in bed gedoken en Nadia inks laten liggen?
Oké Nadia is ziek, maar dennix echt niet minder!! Ik heb nog nooit zo'n zwak figuur gezien!!