abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2007 @ 11:39:06 #101
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54888197
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:10 schreef Clank het volgende:
Jemig gaat Nadia nu doktertje spelen bij Amanda met d'r natte washandjes
Rot op.. laat dat kind gewoon met rust.
Ligt Amanda met dat neppe haar ziek in bed?

LOL
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 28 november 2007 @ 11:41:03 #102
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54888242
Nog 20 minuten en nog steeds geen ontslagronde voor Nadia aangevraagd

Ik stel voor dat ze een mooie brandstapel maken in de paardenbak. Kom op FEBO goed voor de kijkcijfers.
En niet onbelangrijk, zeer verantwoord. Want zo'n stukje geschiedenis in de show heeft wel degelijke een educatieve waarde. Zo RTL!
pi_54888250
Het geluid is niet goed, ik hoor Huub en Palma door elkaar
het water roept
pi_54888292
Brian gaat boksen
het water roept
pi_54888299
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik moet ook denken aan Whatever happened to Baby Jane, maar dat verhaal komt niet helemaal overeen met jouw verhaal.
Alhoewel Amanda dan best Bette Davis en Nadia Joan Crawford zou kunnen zijn, alleen in omgekeerde rollen:
[ afbeelding ]
Nee niet die Copycat.....wel uit die periode denk ik...hele goeie film...ik ga echt zoeken hoe die film heet want die is echt het kijken waard
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54888329
Hallo allemaal!

Ik lees al een tijdje mee en heb besloten zo nu en dan ook maar wat te posten. Mijn omgeving kijkt geen DGK en vindt het een verschrikkelijk programma. Maar merk dat ik toch ook mijn mening kwijt moet.

Wat een verschrikkelijk fantastische avond op de streams... Ik kon gewoon niet naar bed, ondanks dat mijn wekkertje vanmorgen weer erg vroeg af liep.

Wat me opvalt is dat iedereen Nadia uitkotst, wat geheel terecht is natuurlijk, maar dat iedereen nog een soort van sympathie voor Dennix heeft. Als ik me gisteravond aan iemand heb lopen storen is hij het wel.

- Dennix & Nadia in kapsalon hij geeft geen antwoord, draait overal omheen, etc
- Selene komt bij Dennix in kapsalon en hij neemt het non-stop voor Nadia op
- Omdat Lieke hem inpepert dat Nadia gezellig met Huub in de tuin zit, heeft meneer het grote lef om in de Jacuzzi te stappen met Selene.

Vanaf dit punt had ik zo'n zin om Dennix door mijn beeldscherm te trekken!!

- Selene biedt Dennix kansen te over om tv met haar te maken, door te zoenen. Het enige dat dat zielige ventje doet is continu wegkruipen als Selene dichterbij komt. Zo zielig en maar non-stop lullen. Ik kan zijn stem niet meer verdragen.
- Dan hoort meneer later dat Nadia met Huub heeft gezoend. Meneer gaat snel Jacuzzi uit, want een confrontatie is te eng...
- Nadia laat zich lekker opfokken door Lieke en rent Dennix achterna om hem verrot te schelden en roept daarbij blijkbaar dat hij haar een kopstoot geeft. Dennix krijgt door dat Nadia hem er in zo'n bui niet in gaat houden en verdwijnt met Selene in de tuin.
- Daar heeft meneer een grote bek over dat Nadia de pot op kan en niet goed bij dr hoofd is. Dan komt Brian vragen of hij even met Nadia wil praten. Hij zegt uber stoer dat dat kan wachten. Dan komt madam Naadia met gevolg naar hem toe en als een hondje staat hij op en loopt met haar mee naar de paardenstal.
- Dan verdwijnt als sneeuw voor de zon Dennis stoere bui abrupt en houdt Nadia weer vast en zegt weer alles wat ze wil horen. Want zo gaat Naad hem weer dekking geven. Tot dat hij hoort dat haar tong in Huub's mond is geweest en dan wint heel even de jaloezie en loopt van haar weg.
- Vervolgens gaat hij bij Selene (die helemaal klaar met hem is) stoer zitten doen over dat Nadia niet spoort enzo.
- Vervolgens gaan ze het huis in en neemt Dennix weer de rol van de zielige op zich, dat hij van niets weet en slachtoffer is van ziek Nadia. Helaas trapt Lieke daar in en geeft hem nog een compliment ook.
- Dan komt uber stoere Dennix weer om de hoek bij Jaap dat hij echt tv heeft gemaakt ?? en hier morgen mee doorgaat. ( Zijn er nog echt mensen die dit geloven?)
- Vervolgens komt Naad zielig bij hem doen en kruipt hij zonder problemen naast Naad in bed en hebben ze sex? Dat laatste weet ik niet zeker.

Als hij toch een beetje vent was, had hij haar al 100x op haar plaats gezet, al 100x bij Selene in bed gedoken en Nadia inks laten liggen?

Oké Nadia is ziek, maar dennix echt niet minder!! Ik heb nog nooit zo'n zwak figuur gezien!!
pi_54888355
het water roept
pi_54888364
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:25 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Nu is het een beetje moeilijk te volgen, was ze nu zwanger of niet?
En dan vraag 2 van Nix of Luc?
Nadia heeft gister weer 2 verhalen verteld...
in de woonkamer tegen Huub, Lieke en Jaap (Amanda en Brian waren daar ook bij) dat ze dacht dat ze zwanger was en het "denkbeeldige" kind wel al een naam heeft gegeven.... maar toch niet zwanger bleek te zijn.

Later in de slaapkamer ging ze bij Amanda liggen en zei ze, na enig aandringen van Amanda, dat ze wel zwanger was.
(Geloven doe ik het allemaal niet, volgens mij is Nada knettergek en rijp voor een gesticht)
pi_54888454
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef heksehiel het volgende:
Hallo allemaal!
Hoi en welkom.

Mooi en duidelijk geschreven.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54888481
Ben het met je eens heksehiel Ik vind Dennis echt niet ineens de held, sterker nog, hij verschuilt zich gewoon achter dit verhaal. Hij zei "Ja, en daarom kon ik dus nergens op reageren, en kon ik geen beslissingen maken, omdat ik weet hoe Nadia flipt". dus dat was de reden dat hij zo'n saaie passieve persoonlijkheid heeft
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_54888512
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:16 schreef Clank het volgende:

[..]

Brian en Amanda zullen toch nog tot de ontslagronde haar de hand boven het hoofd moeten houden. Als Nadia het vermoeden krijgt dat ze geen dekking meer krijgt van die twee zal ze Dennis niet wegstemmen.
0% gaat nergens, die blijft toch
pi_54888519
het water roept
pi_54888533

Even lekker kroelen bij Dennis
pi_54888549
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:49 schreef Scandalous het volgende:
Ben het met je eens heksehiel Ik vind Dennis echt niet ineens de held, sterker nog, hij verschuilt zich gewoon achter dit verhaal. Hij zei "Ja, en daarom kon ik dus nergens op reageren, en kon ik geen beslissingen maken, omdat ik weet hoe Nadia flipt". dus dat was de reden dat hij zo'n saaie passieve persoonlijkheid heeft
0% mocht er vorige maand nog niet uit van achter, dus waarom zou 0% er nu wel uit mogen? Hij blijft, wat hij ook lult, hoe hij zich ook ergens achter verschuild, die heeft zijn dekking wel (van achter)
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2007 @ 11:52:55 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_54888568
quote:
Hallo allemaal!

Oké Nadia is ziek, maar dennix echt niet minder!! Ik heb nog nooit zo'n zwak figuur gezien!!
Welkom en wat een geweldige binnenkomst.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54888606
quote:
Hallo allemaal!
Klopt zeker....die twee zijn allebei niet goed
  woensdag 28 november 2007 @ 11:55:00 #118
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54888622
  woensdag 28 november 2007 @ 11:55:13 #120
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54888627
quote:
Hallo allemaal!

Ik lees al een tijdje mee en heb besloten zo nu en dan ook maar wat te posten. Mijn omgeving kijkt geen DGK en vindt het een verschrikkelijk programma. Maar merk dat ik toch ook mijn mening kwijt moet.

Wat een verschrikkelijk fantastische avond op de streams... Ik kon gewoon niet naar bed, ondanks dat mijn wekkertje vanmorgen weer erg vroeg af liep.

Wat me opvalt is dat iedereen Nadia uitkotst, wat geheel terecht is natuurlijk, maar dat iedereen nog een soort van sympathie voor Dennix heeft. Als ik me gisteravond aan iemand heb lopen storen is hij het wel.
knip
Idd misschien is Nadia door achter wel zo aangestuurd dat ze gevraagd is Dennis uit zijn tent te lokken. Ze probeert op de meest vreselijke manieren voor lekaar te krijgen maar hij reageert maar niet. Komt niet los en gaat niet over tot aktie. Een teken voor achter dat hij hopeloos verloren is. Vandaar dat Nadia hem er nu waarschijnlijk uit mag stemmen. Huub wordt reeds in stelling gebracht om Nadia van de nodige dagelijkse pik te voorzien zodat mevr niets tekort komt. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Nadia is zonder Dennis.
pi_54888629
quote:
Hallo allemaal!

ben het helemaal met je eens.

en welkom
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2007 @ 11:56:20 #122
135305 beequeen
Lost.
pi_54888658
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:55 schreef joanie het volgende:
[ afbeelding ]
Gevaarlijke tante en behoorlijk arrogant. Ze zegt dat ze voor hoge kijkcijfers zorgt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54888671
Huub is weer aan het slijmen bij Selene als hij buiten was en ze zat nog in het programma dan zou ie gek smsen voor haar
pi_54888673
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:52 schreef SiRojK het volgende:

[..]

0% mocht er vorige maand nog niet uit van achter, dus waarom zou 0% er nu wel uit mogen? Hij blijft, wat hij ook lult, hoe hij zich ook ergens achter verschuild, die heeft zijn dekking wel (van achter)
Ik denk dat echt één van die twee eruit gaat

Nadia liep voortdurend te roepen..."Donderdag moet er één iemand uit"

Het wordt of zij of Dennix is mijn mening
  Admin woensdag 28 november 2007 @ 11:57:25 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54888688
Heksehiel, welkom, goede analyse!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')