denk dat we nix in deze niet te hard moeten aanvallenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dat is zijn tactiek, als ik het doodzwijg dan gaat het vanzelf wel weg.
en het doet nog steeds geen fuck. Alsnog moeten anderen het voor hem in gaan vullen. Kansloos geval dat het is.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Dennix: Spreek je maar uit dan doe ik het meteen, no problem, no problem.
Ja, zielig doen en geen beslissingen maken, is een tactiek toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:53 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat we nix in deze niet te hard moeten aanvallen
gisteren zijn de andere bewoners er achter gekomen hoe gestoord nad is
en weten dat nix aan haar vast zit
nix vertelde bv als hij nu de villa uit zou lopen nad direct met hem mee zou gaan
bv lieke en huub hebben oprecht "medelijden" met hem
amanda heeft zeker weer te horen gekregen dat er een ontslagronde voor Nadia is aangevraagd.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:52 schreef Varen het volgende:
Amanda wil zo even met Nadia praten.
Nadia wil snel even met Amanda gaan zitten?
Dennis: hoezo dan, we zitten toch te praten.
Nou hoeven ze echt niet te hebben.Die gozer doet echt helemaal niks.Nu nog niet.En op het laatste moment gaat hij effe zogenaamd knallen en dan weer een maand pepermuntjes vreten en niks doen.Die twee zijn zo nep.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:53 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat we nix in deze niet te hard moeten aanvallen
gisteren zijn de andere bewoners er achter gekomen hoe gestoord nad is
en weten dat nix aan haar vast zit
nix vertelde bv als hij nu de villa uit zou lopen nad direct met hem mee zou gaan
bv lieke en huub hebben oprecht "medelijden" met hem
Dat heeft ze gisteren toch ook al een stuk of 10x gezegd?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
Dennix: Ik wil het uit jouw mond horen, ik zit op je te wachten, kom ermee, kom ermee, dan is alles weg.
Naad moet dus zeggen dat hij met Selene mag/kan neuken/zoenen .
wat hij gisteren een beetje doorliet schemeren is dat als hij zich anders zou gedragen nad hysterisch zou wordenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou hoeven ze echt niet te hebben.Die gozer doet echt helemaal niks.Nu nog niet.En op het laatste moment gaat hij effe zogenaamd knallen en dan weer een maand pepermuntjes vreten en niks doen.Die twee zijn zo nep.
Zie mijn toevoeging.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat heeft ze gisteren toch ook al een stuk of 10x gezegd?
Mijn god...
Ha ha.quote:
Ik snap er ook niks vanquote:Op woensdag 28 november 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
Dennix: Ik wil het uit jouw mond horen, ik zit op je te wachten, kom ermee, kom ermee, dan is alles weg.
Naad moet dus zeggen dat hij met Selene mag/kan neuken/zoenen, maar dat heeft ze toch al gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |