Als hij het zo goed weet, waarom loopt hij dan zo moeilijk te doen?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:45 schreef Varen het volgende:
Dennis praat weer erg vaag en cryptisch. Hij zegt: je donders goed hoe het zit Nadia.
Wij weten waar het allemaal door komt.
De bedoeling is dat Dennix gaat knallen, dan houdt Jaap hem in dat hok.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:46 schreef neehe het volgende:
Dus Dennix mag van Naad met Selena neuken zolang ze er is, en dan is alles weer goed tussen hun ??
Wat een ziek wijf is het toch.
Nee, dat is zijn tactiek, als ik het doodzwijg dan gaat het vanzelf wel weg.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:47 schreef Varen het volgende:
Nadia weet ook niet wat ze moeten doen, allebij de keuzes zijn fout.
Ze wil dat Dennis haar een maand lang helemaal gek ziekt.
Dennis zegt nixs.
Ja dat snap ik, maar dat zij hem toestemming geeft om met Selena te neuken is wel erg maf.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
De bedoeling is dat Dennix gaat knallen, dan houdt Jaap hem in dat hok.
ach, ik vind zo'n reactie wel bij haar passenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:50 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dat zij hem toestemming geeft om met Selena te neuken is wel erg maf.
Hihi we denken vaak hetzelfde over de caps.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:46 schreef akveor het volgende:
Wat een kut gesprek weer...
[ afbeelding ]
Dan mogen ze de lui die daar voor zorgen wel eens extra voor belonen.En juist die drie krijgen haast nooit nks.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Dennix, je weet dat Japio wil dat je vette TV maakt. Want dan gaat de show door, en dat wil hij"
Daaruit maak ik op dat de bewoners te horen hebben gekregen dat nog niet vast staat of DGK zal doorgaan; het hangt kennelijk af van het TV-maken (=kijkcijfers)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |