dat mag ik hopenquote:Op maandag 26 november 2007 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er zijn ook wel goedkopere hoor...
Als je het goed wilt doen moet je de kop vlakken en kleppen en zittingen vervangen, dat is een aardige klus. Punt is dat de kachelradiator nu lekt. Maar ik ben nog in conferentie met de dealer. Hij komt van een mitshubishi dealer en ik hoop dat ze de auto gewoon terugnemen. ik had 5 december al een afspraak met ze staan omdat mijn linkerraam (electrisch) het niet doet.quote:
Die gaan geen 250.000 km mee, Ph.quote:Op maandag 26 november 2007 19:06 schreef Pheno het volgende:
Een eend van 7000 euro? Man, voorgoedkoper kan ik echte pekingeend in Beijing kopen
mijn vader is monteurquote:Op maandag 26 november 2007 19:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je het goed wilt doen moet je de kop vlakken en kleppen en zittingen vervangen, dat is een aardige klus. Punt is dat de kachelradiator nu lekt. Maar ik ben nog in conferentie met de dealer. Hij komt van een mitshubishi dealer en ik hoop dat ze de auto gewoon terugnemen. ik had 5 december al een afspraak met ze staan omdat mijn linkerraam (electrisch) het niet doet.
Dat moet je de hele avond inhalen. Heb je veel vogels verschrikt vandaag?quote:Op maandag 26 november 2007 19:48 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Over een minuut of 15 ook maar eens een bakkie doen.![]()
Dat is dan pas de 1e voor vandaag.
doe mij ook een bakkiequote:Op maandag 26 november 2007 19:48 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Nee, die eet ik meteen opquote:Op maandag 26 november 2007 19:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die gaan geen 250.000 km mee, Ph.
held op stokkenquote:Op maandag 26 november 2007 19:48 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Maak er maar twee vanquote:
MPGeeeeeequote:
whehehequote:Op maandag 26 november 2007 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
Omg die kudtkinderen in Rotterdam
Met waterkanon weggespoeld
braaaaandquote:
ik moest ook lachen jaquote:
Vaste prik hequote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef BrandX het volgende:
Ik ga SatC en NCIS kijken, kom in de pauzes wel buurten!![]()
Whehe, had vandaag in eindhoven ook last van dat schoremquote:Op maandag 26 november 2007 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
same herequote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef BrandX het volgende:
Ik ga SatC en NCIS kijken, kom in de pauzes wel buurten!![]()
Dat wel, maar meer de schuld van het schorem dat niet wil studeren natuurlijkquote:Op maandag 26 november 2007 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, had vandaag in eindhoven ook last van dat schorem
Woutenwagen erbij enzo....
Hoppa daar gaat weer voor twee woutendagsalarissen aan belastinggeld door de plee
Precies. Gewoon 8 uur per dag, 5 dagen in de week naar school en dan nog voor 2 uur per dag huiswerk meegeven.quote:Op maandag 26 november 2007 20:17 schreef Pheno het volgende:
Kinderen
Laat ze naar school gaan, langer dan 1040 uur het liefst. Man, die gaan zeker ook staken als ze 40 uur per week moeten gaan werken als ze later een baan krijgen
Huilies daar.
d er net nog met vriendinlief over...quote:Op maandag 26 november 2007 20:17 schreef Pheno het volgende:
Kinderen
Laat ze naar school gaan, langer dan 1040 uur het liefst. Man, die gaan zeker ook staken als ze 40 uur per week moeten gaan werken als ze later een baan krijgen
Huilies daar.
Goed hoorquote:
lsof jullie dat niet heel de dag per sms bespreken...quote:
Vraag dan ook niet aan je broer, maar aan mijquote:Op maandag 26 november 2007 20:22 schreef Muck het volgende:
ik vraag mijn broer: hoe heet zo'n ding waarmee je internet draadloos maakt ook alweer?
hij: een internet straler
de lul
ik bedoelde natuurlijk een access point
mooi zoquote:
mja, och, mag niet klagen hequote:En met jou?
Netjes!quote:Op maandag 26 november 2007 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2007 20:23 schreef OA het volgende:
A
[..]
lsof jullie dat niet heel de dag per sms bespreken...
Daar zullen jullie dan ook niet slim van zijn gewordenquote:Op maandag 26 november 2007 20:21 schreef OA het volgende:
Ik ha
[..]
d er net nog met vriendinlief over...
Wij gingen altijd elke dag zonder erbij na te denken naar school
dat valt nog best meequote:Op maandag 26 november 2007 20:23 schreef OA het volgende:
A
[..]
lsof jullie dat niet heel de dag per sms bespreken...
jij was er toch nietquote:Op maandag 26 november 2007 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag dan ook niet aan je broer, maar aan mij
Wij dachten niet na bij het naar school gaan.quote:Op maandag 26 november 2007 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Per sms bespreken wij heel andere dingen![]()
![]()
[..]
Daar zullen jullie dan ook niet slim van zijn geworden
Inderdaad. Dagen van 10 tot half 2 waren geen uitzondering...quote:Op maandag 26 november 2007 20:25 schreef Pheno het volgende:
Ik heb op het vwo meer uur gedraaid dan die huilies nu en daar waren geen studie uurtjes (kantine hangen dus) of huiswerkuren (kantine hangen dus) bij. Stelletje luie badmongolen
Vandaar misschien die hoofdpijn door die stralingquote:Op maandag 26 november 2007 20:22 schreef Muck het volgende:
ik vraag mijn broer: hoe heet zo'n ding waarmee je internet draadloos maakt ook alweer?
hij: een internet straler
de lul
ik bedoelde natuurlijk een access point
aaaw *insert aai-over-de-bol-smileyquote:Op maandag 26 november 2007 20:24 schreef Muck het volgende:
[..]
mooi zo
[..]
mja, och, mag niet klagen he
elke dinsdag van kwart voor 9 tot 10 over 5quote:Op maandag 26 november 2007 20:30 schreef OA het volgende:
[..]
Inderdaad. Dagen van 10 tot half 2 waren geen uitzondering...
Gelukkig maarquote:Op maandag 26 november 2007 20:28 schreef OA het volgende:
[..]
Wij dachten niet na bij het naar school gaan.
Tijdens de lessen dachten we uiteraard wel na.
Praat geen poepquote:Op maandag 26 november 2007 20:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Vandaar misschien die hoofdpijn door die straling
Preciesquote:Op maandag 26 november 2007 20:25 schreef Pheno het volgende:
Ik heb op het vwo meer uur gedraaid dan die huilies nu en daar waren geen studie uurtjes (kantine hangen dus) of huiswerkuren (kantine hangen dus) bij. Stelletje luie badmongolen
ja maar lieverd, dat is het probleem juistquote:Op maandag 26 november 2007 20:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Vandaar misschien die hoofdpijn door die straling
quote:Op maandag 26 november 2007 20:23 schreef Jump het volgende:
Ik ga het kort houdenWe zoeken een nieuwe mod voor DIG, voel jij je aangesproken, heb je nog genoeg puistjes over en ben je bang van zonlicht? Mail dan voor zaterdag avond 20u00 je sollicitatie naar forum@fok.nl.
Vermeld wel wat relevante info zoals je motivatie, eventuele kennis (kan helpen) en je online tijden zijn ook altijd handig.
Da wast
Precies.quote:
Je had kunnen bellen/smsen/langskomen...quote:[..]
jij was er toch niet
en hij gaat het nu ook voor me regelen
nog makkelijker
Voornamelijk vrouwenquote:Op maandag 26 november 2007 19:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat moet je de hele avond inhalen. Heb je veel vogels verschrikt vandaag?
quote:
quote:
Vroegah!quote:Op maandag 26 november 2007 20:32 schreef Muck het volgende:
[..]
elke dinsdag van kwart voor 9 tot 10 over 5
elke woensdag van kwart voor 9 tot 4
langere dagen dan de gemiddelde ambtenaar maakt
Ondaks uitgebreide expertise, geen interesse. Ik heb geen behoefte om jankende windowshuilies uit Linuxtopics zettenquote:
Ongetwijfeld...quote:Op maandag 26 november 2007 20:37 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
nou, er zijn er zat hier die dat prima zouden kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Waren er toen wel genoeg leraren?quote:Op maandag 26 november 2007 20:25 schreef Pheno het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2007 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ongetwijfeld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 26 november 2007 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ondaks uitgebreide expertise, geen interesse. Ik heb geen behoefte om jankende windowshuilies uit Linuxtopics zettenKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nee, wij miepten niet als we met 30 of meer in een klas zatenquote:Op maandag 26 november 2007 20:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waren er toen wel genoeg leraren?
quote:
weet ik tochquote:Op maandag 26 november 2007 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Je had kunnen bellen/smsen/langskomen...
dat dacht ikquote:Maar een broer die het gaat fixen is altijd goed geregeld
quote:Hebben wij twee meer tijd voor andere dingen![]()
![]()
ee, des te gezelliger en minder kans op een serieus lesuur...quote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, wij miepten niet als we met 30 of meer in een klas zaten
quote:Op maandag 26 november 2007 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ongetwijfeld...die zou het heel goed kunnen, maar denk niet dat ie dat leuk vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
waarmee? Het enige nuttige wat ik vandaag gedaan heb was poffertjes bakken en wervende praatjes houdenquote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef Muck het volgende:
[..]
weet ik toch
maar je was bezig, en ik moest toch nog wat anders vragen aan mijn broer
Tof hoorquote:[..]
dat dacht ik
en nog voor mijn verjaardag/sinterklaas/kerst ook
hihiquote:[..]
nou, daar geef je zelf je antwoord alquote:Op maandag 26 november 2007 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
waarmee? Het enige nuttige wat ik vandaag gedaan heb was poffertjes bakken en wervende praatjes houden
nerdy broersquote:[..]
Tof hoor
donderdag?quote:[..]
hihi
jij was er niet... en om het beslag, of de gebakken poffertjes, nou tot donderdag te bewaren...quote:Op maandag 26 november 2007 20:43 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, daar geef je zelf je antwoord al
geen poffertjes voor mij gebakken?!
Ik heb er geenquote:[..]
nerdy broers
Donderdagquote:[..]
donderdag?
ieuw laat maarquote:Op maandag 26 november 2007 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
jij was er niet... en om het beslag, of de gebakken poffertjes, nou tot donderdag te bewaren...
wil je de mijne af en toe eens lenen?quote:[..]
Ik heb er geen
Dus moet ik het maar zelf doen
quote:[..]
Donderdag.
quote:Op maandag 26 november 2007 20:50 schreef MPG het volgende:
Lelijke vadsige nerd gaat met mij naar de bioscoop
Dan is het inderdaad beter om verse te makenquote:Op maandag 26 november 2007 20:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ieuw laat maar
ik heb wel een poffertjespan hoor
Als dat magquote:[..]
wil je de mijne af en toe eens lenen?
zal ik je donderdag niet aandoenquote:Op maandag 26 november 2007 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad beter om verse te maken
tuurlijk!quote:[..]
Als dat mag
[..]
ja dat jaquote:![]()
![]()
Goed topicquote:Op maandag 26 november 2007 20:50 schreef MPG het volgende:
quote:
tuurlijk!
kun je ook wii'en
Preciesquote:[..]
ja dat ja
quote:Op maandag 26 november 2007 20:50 schreef MPG het volgende:
quote:
Posts van een hoog niveau!quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 21:09 schreef MPG het volgende:
Topniveau hier.
Tijd voor een bakkie troost dus.
Tot zo
tot zoquote:Op maandag 26 november 2007 21:09 schreef MPG het volgende:
Topniveau hier.
Tijd voor een bakkie troost dus.
Tot zo
quote:
quote:
quote:
waar heb je het over?quote:Op maandag 26 november 2007 21:34 schreef Pheno het volgende:
Magneto ftw
Leukste gedeelte uit de film, kan ik weer zappen naar iets anders
quote:
xmen film. Het (vind ik) leukste gedeelte. nu al weggezapt en wat muziek op.quote:
Ik miste jequote:
ooooh, ja, tofquote:Op maandag 26 november 2007 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
xmen film. Het (vind ik) leukste gedeelte. nu al weggezapt en wat muziek op.
ik jou ookquote:
aaaw....quote:
iets lekkersquote:
ah jammer, ik had juist zo'n zien om iets heel vies te kokenquote:
Sperziebonen?quote:Op maandag 26 november 2007 21:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ah jammer, ik had juist zo'n zien om iets heel vies te koken
mmmmmquote:Op maandag 26 november 2007 22:11 schreef Pheno het volgende:
Burp, mandarijn
Bobotiequote:
das heel lekker jaquote:
Hé muck, hoe was het vanmiddag bij de doc?quote:Op maandag 26 november 2007 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
das heel lekker ja
maar ik laatde sperciebonen er wel uit
ja best kut eigenlijkquote:Op maandag 26 november 2007 22:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hé muck, hoe was het vanmiddag bij de doc?
whehehehequote:Op maandag 26 november 2007 22:18 schreef BrandX het volgende:die dude in dat WO-salaristopic probeert me elke keer weg te lullen om zich vervolgens driewerf vast te lullen. Het enige antwoord wat hij op mijn laatste reply heeft is:
Op zich wel weer knap dat hij die smiley kan gebruiken
*flauwquote:Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ja best kut eigenlijk
de hoofdpijn wordt veroorzaakt door totaal verkrampte spieren in mijn nek, wat dan weer komt doordat mijn borsten er aan trekken. zolang mijn borsten niet verkleind worden, zal ik hoofdpijn blijven houden
ik heb nu wel pijnstillers en speirverslappers gekregen
quote:Op maandag 26 november 2007 22:18 schreef BrandX het volgende:die dude in dat WO-salaristopic probeert me elke keer weg te lullen om zich vervolgens driewerf vast te lullen. Het enige antwoord wat hij op mijn laatste reply heeft is:
Op zich wel weer knap dat hij die smiley kan gebruiken
ja dat dusquote:Op maandag 26 november 2007 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
*flauw
Dus eigenlijk moet MPG minder aan je borsten hangen
/flauw
mja, best welquote:Best rot dus.
Bebogeenquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ja best kut eigenlijk
de hoofdpijn wordt veroorzaakt door totaal verkrampte spieren in mijn nek, wat dan weer komt doordat mijn borsten er aan trekken. zolang mijn borsten niet verkleind worden, zal ik hoofdpijn blijven houden
dat is aardig verrot. Kan je geen cosmetische ingreep krijgen? wordt in dit soort gevallen (doktersadvies enzo) vergoed door de verzekering.quote:Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ja best kut eigenlijk
hoorde je dat?quote:
thanksquote:[..]
![]()
mja, pas als ik 15 kilo afgevallen ben, en met de medicijnen die ik nu gebruik, gaat dat nog wel 5 jaar duren ofzoquote:Op maandag 26 november 2007 22:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is aardig verrot. Kan je geen cosmetische ingreep krijgen? wordt in dit soort gevallen (doktersadvies enzo) vergoed door de verzekering.
quote:Op maandag 26 november 2007 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, pas als ik 15 kilo afgevallen ben, en met de medicijnen die ik nu gebruik, gaat dat nog wel 5 jaar duren ofzo
medische wereld in nederland zit raar in elkaar
Fristquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, pas als ik 15 kilo afgevallen ben, en met de medicijnen die ik nu gebruik, gaat dat nog wel 5 jaar duren ofzo
medische wereld in nederland zit raar in elkaar
Yepquote:Op maandag 26 november 2007 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
hoorde je dat?
dat was het glazuur dat van mijn tanden sprong
trustequote:Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef Sjowhan het volgende:
Even nog spelletje doen en dan naar bed [ afbeelding ]
Ben behoorlijk moe, en morgen weer naar 't werk
Hoe is het met frits?quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef Sjowhan het volgende:
Even nog spelletje doen en dan naar bed [ afbeelding ]
Ben behoorlijk moe, en morgen weer naar 't werk
oeh tofquote:Op maandag 26 november 2007 22:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed. Vandaag gewerkt en naar de film geweest
Ik ben vandaag naar [url=http://www.imdb.com/title/tt0891527/]Lions for Lambs [/ul] geweest. Leuke film welquote:
ah leukquote:Op maandag 26 november 2007 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar [url=http://www.imdb.com/title/tt0891527/]Lions for Lambs [/ul] geweest. Leuke film wel
slaap lekker liefie, ik kruip er straks wel bijquote:Op maandag 26 november 2007 22:58 schreef Muck het volgende:
maarre, ik kruip zo eens lekker mijn bedje in![]()
<vul mijn reactie zelf maar in>quote:Op maandag 26 november 2007 23:50 schreef MPG het volgende:
Poolse vrouwen willen een Nederlandse man
Ik gok op: "nekschotquote:
quote:
De combi staat me wel aanquote:
hoe is het ermee Phenoquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:00 schreef Pheno het volgende:
Nacht
Dan ga ik wel naar Polen om te palenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe is het ermee Pheno? , kijk ik snap best dat je polen veracht maar ze hebben gelijk op de FP dat wichie voorop blijft best lekker
mja ... als jij een pools menneke geil vind dat drank problemen heeftquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar Polen om te palen
Nee, we hadden het over dat vrouwtje op de fpquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mja ... als jij een pools menneke geil vind dat drank problemen heeft
nee die worden geleverd , ze emigreren speciaal voor jouquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, we hadden het over dat vrouwtje op de fp
Dat scheelt ze dus ook nog geld als ik daar heen ga.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee die worden geleverd , ze emigreren speciaal voor jou
en dan?quote:
je hoeft niet naar polenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt ze dus ook nog geld als ik daar heen ga.
Trustequote:Op dinsdag 27 november 2007 00:09 schreef Pheno het volgende:
Maar nu ga ik naar bed.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:09 schreef Pheno het volgende:
Maar nu ga ik naar bed.
Whehequote:Op dinsdag 27 november 2007 00:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
daar was vorig weekend voor![]()
Teveel van elkaar gezien te weinig van de wereld
Maar heb je ook geneukt?quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
daar was vorig weekend voor![]()
Teveel van elkaar gezien te weinig van de wereld
Scherpquote:
Bijna allesquote:
Slaap zequote:Op dinsdag 27 november 2007 00:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja toch
[..]
Slaap lekker jonge! Ik ga er ook vantussen
oiquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:24 schreef eer-ik het volgende:
jo
goeie vraag , mwhoah... kan bijna zeggen dat mn ouders die vraag nog kan beantwoordenquote:
Krakend bed wil nog niet zeggen dat je ligt te pompenquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
goeie vraag , mwhoah... kan bijna zeggen dat mn ouders die vraag nog kan beantwoorden( Kut krakend bed)
Inderdaad. Ik ben er toch nog even.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Krakend bed wil nog niet zeggen dat je ligt te pompen
Yep, ff HH van Pauw en Witteman kijken.quote:
14.gif.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben er toch nog even.
Eer: toffe albums aan het downloaden van je
Lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep, ff HH van Pauw en Witteman kijken.
mooie afleveringquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
YepMorgen ff kijken denk ik
![]()
Nu wel echt tukken
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga tandjes poetsen. Tot morgenquote:
slaap zachtquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga tandjes poetsen. Tot morgen
quote:
Pomper?quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 november 2007 02:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 26 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
003. 142 Pheno
004. 137 JortK
007. 123 Muck
024. 061 MPG
034. 055 eer-ik
040. 051 OA
043. 050 Frutsel
051. 047 Papierversnipperaar
055. 046 Sjowhan
074. 040 DaMart
116. 031 Sebasser
136. 028 Kuukske
171. 024 indahnesia.com
184. 023 Surveillance-Fiets
197. 022 buzzer
211. 021 BrandX
quote:
Zozo, 19 alweer. Daar heb je helemaal niets aan. Je mag niets extra's te opzichte van je 18e levensjaar. Maar niettemin, als je morgen haalt, heb je wel weer een aar overleeft. Dat is op zich ook wel een prestatie.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:01 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Ja hoor, kijk eens knul:![]()
Speciaal voor jou.
Als je een echte wilt kan dat ook, maar dan zal je naar Lunteren moeten komen.
met een verbouwing aan mn huisquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:51 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Zozo, 19 alweer. Daar heb je helemaal niets aan. Je mag niets extra's te opzichte van je 18e levensjaar. Maar niettemin, als je morgen haalt, heb je wel weer een aar overleeft. Dat is op zich ook wel een prestatie.![]()
Hoe ga je het vieren morgen?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
met een verbouwing aan mn huisdat nog niet eens mijn huis is
![]()
geen flauw idee... ben niet zo'n feest beest![]()
( zegt de persoon met 2 giga feesten toen de ouders weg waren)
in de grote vakantie vier ik het
Morgen!!!!quote:
Dat duurt dus nog slechts 7 tot 8 maanden....quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
met een verbouwing aan mn huisdat nog niet eens mijn huis is
![]()
geen flauw idee... ben niet zo'n feest beest![]()
( zegt de persoon met 2 giga feesten toen de ouders weg waren)
in de grote vakantie vier ik het
Frits!quote:
Oquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:21 schreef OA het volgende:
[..]
Frits!![]()
Ik ga straks even een KLB topic openen over sollicitanten die met salariseisen komen...![]()
Fropsolquote:
morgen fritsquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
OGoeie zaak. Ik heb de mod bedankt die het topic gesloten heeft
![]()
[..]
Fropsol
Ja inderdaad, niet te hard schreeuwen dat het goed gaat. Maar er is verbetering beloofd voor deze weekquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Leuk dat er zat mensen zijn die serieus reageren op je topic O.
Polenquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dit staat dan weer bij mij in de krant: Polen afgetuigd
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
Terechtquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
Linkje?quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:21 schreef OA het volgende:
[..]
Frits!![]()
Ik ga straks even een KLB topic openen over sollicitanten die met salariseisen komen...![]()
Dankuquote:
collegequote:
Wanneer moet jij weer?quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
college ftl
Heb jij maar 1 dag in de week college?quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:57 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij maar 1 dag in de week college?
Ik de ene week 3 de andere week 4quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:57 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij maar 1 dag in de week college?
Bummer, dus geen bier ook, of dat wel?quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee heb vandaag ook. Maar ben ziek dus gister en vandaag en waarschijnlijk rest vd week vrij.
Jij bent best vaak ziek volgens mijquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee heb vandaag ook. Maar ben ziek dus gister en vandaag en waarschijnlijk rest vd week vrij.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bummer, dus geen bier ook, of dat wel?
Ik moet gewoon 5 dagen per week komen opdraven!quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik de ene week 3 de andere week 4
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was gister om kwart over 5 thuis. Al 3x op de pot gezeten vanmorgen..
Maar jij kan dan ook op vakantie naar Chiliquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet gewoon 5 dagen per week komen opdraven!
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar jij kan dan ook op vakantie naar Chili
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is klote. Lekker je bed in dus
quote:
Whehequote:Op dinsdag 27 november 2007 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb trouwens een mooi verhaal te melden.
Even info van tevoren:
Paul woont bij me in de straat. Ik heb een zus, deze heeft een vriend, Ivo, die in het weekend wel eens de hond meeneemt.
Ivo komt thuis van uitlaten.
Ivo: was ie niet zo braaf he.. beetje een poes opjagen
Lennart:![]()
Lennart: hoe zag die eruit?
Ivo: grijs met wit
oude of jonge kat
Ivo: redelijk op leeftijd al
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pwnd
[ afbeelding ]
Word je alleen nog maar zieker van...volgens mij...quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is klote. Lekker je bed in dus
quote:
Nee, niet ziek van drank. Denk iets verkeerds gegeten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Word je alleen nog maar zieker van...volgens mij...
Als ie ziek is van de drank, geen medelijden mee...Get a life lenny
Heb je pics van Peoike in de boom?quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb het hem nog niet verteld.
Mogge vdvquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:12 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen!!!
Ik was het topic kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |