quote:
Posts van een hoog niveau!quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 21:09 schreef MPG het volgende:
Topniveau hier.
Tijd voor een bakkie troost dus.
Tot zo
tot zoquote:Op maandag 26 november 2007 21:09 schreef MPG het volgende:
Topniveau hier.
Tijd voor een bakkie troost dus.
Tot zo
quote:
quote:
quote:
waar heb je het over?quote:Op maandag 26 november 2007 21:34 schreef Pheno het volgende:
Magneto ftw
Leukste gedeelte uit de film, kan ik weer zappen naar iets anders
quote:
xmen film. Het (vind ik) leukste gedeelte. nu al weggezapt en wat muziek op.quote:
Ik miste jequote:
ooooh, ja, tofquote:Op maandag 26 november 2007 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
xmen film. Het (vind ik) leukste gedeelte. nu al weggezapt en wat muziek op.
ik jou ookquote:
aaaw....quote:
iets lekkersquote:
ah jammer, ik had juist zo'n zien om iets heel vies te kokenquote:
Sperziebonen?quote:Op maandag 26 november 2007 21:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ah jammer, ik had juist zo'n zien om iets heel vies te koken
mmmmmquote:Op maandag 26 november 2007 22:11 schreef Pheno het volgende:
Burp, mandarijn
Bobotiequote:
das heel lekker jaquote:
Hé muck, hoe was het vanmiddag bij de doc?quote:Op maandag 26 november 2007 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
das heel lekker ja
maar ik laatde sperciebonen er wel uit
ja best kut eigenlijkquote:Op maandag 26 november 2007 22:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hé muck, hoe was het vanmiddag bij de doc?
whehehehequote:Op maandag 26 november 2007 22:18 schreef BrandX het volgende:die dude in dat WO-salaristopic probeert me elke keer weg te lullen om zich vervolgens driewerf vast te lullen. Het enige antwoord wat hij op mijn laatste reply heeft is:
Op zich wel weer knap dat hij die smiley kan gebruiken
*flauwquote:Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ja best kut eigenlijk
de hoofdpijn wordt veroorzaakt door totaal verkrampte spieren in mijn nek, wat dan weer komt doordat mijn borsten er aan trekken. zolang mijn borsten niet verkleind worden, zal ik hoofdpijn blijven houden
ik heb nu wel pijnstillers en speirverslappers gekregen
quote:Op maandag 26 november 2007 22:18 schreef BrandX het volgende:die dude in dat WO-salaristopic probeert me elke keer weg te lullen om zich vervolgens driewerf vast te lullen. Het enige antwoord wat hij op mijn laatste reply heeft is:
Op zich wel weer knap dat hij die smiley kan gebruiken
ja dat dusquote:Op maandag 26 november 2007 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
*flauw
Dus eigenlijk moet MPG minder aan je borsten hangen
/flauw
mja, best welquote:Best rot dus.
Bebogeenquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ja best kut eigenlijk
de hoofdpijn wordt veroorzaakt door totaal verkrampte spieren in mijn nek, wat dan weer komt doordat mijn borsten er aan trekken. zolang mijn borsten niet verkleind worden, zal ik hoofdpijn blijven houden
dat is aardig verrot. Kan je geen cosmetische ingreep krijgen? wordt in dit soort gevallen (doktersadvies enzo) vergoed door de verzekering.quote:Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ja best kut eigenlijk
hoorde je dat?quote:
thanksquote:[..]
![]()
mja, pas als ik 15 kilo afgevallen ben, en met de medicijnen die ik nu gebruik, gaat dat nog wel 5 jaar duren ofzoquote:Op maandag 26 november 2007 22:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is aardig verrot. Kan je geen cosmetische ingreep krijgen? wordt in dit soort gevallen (doktersadvies enzo) vergoed door de verzekering.
quote:Op maandag 26 november 2007 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, pas als ik 15 kilo afgevallen ben, en met de medicijnen die ik nu gebruik, gaat dat nog wel 5 jaar duren ofzo
medische wereld in nederland zit raar in elkaar
Fristquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, pas als ik 15 kilo afgevallen ben, en met de medicijnen die ik nu gebruik, gaat dat nog wel 5 jaar duren ofzo
medische wereld in nederland zit raar in elkaar
Yepquote:Op maandag 26 november 2007 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
hoorde je dat?
dat was het glazuur dat van mijn tanden sprong
trustequote:Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef Sjowhan het volgende:
Even nog spelletje doen en dan naar bed [ afbeelding ]
Ben behoorlijk moe, en morgen weer naar 't werk
Hoe is het met frits?quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef Sjowhan het volgende:
Even nog spelletje doen en dan naar bed [ afbeelding ]
Ben behoorlijk moe, en morgen weer naar 't werk
oeh tofquote:Op maandag 26 november 2007 22:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed. Vandaag gewerkt en naar de film geweest
Ik ben vandaag naar [url=http://www.imdb.com/title/tt0891527/]Lions for Lambs [/ul] geweest. Leuke film welquote:
ah leukquote:Op maandag 26 november 2007 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar [url=http://www.imdb.com/title/tt0891527/]Lions for Lambs [/ul] geweest. Leuke film wel
slaap lekker liefie, ik kruip er straks wel bijquote:Op maandag 26 november 2007 22:58 schreef Muck het volgende:
maarre, ik kruip zo eens lekker mijn bedje in![]()
<vul mijn reactie zelf maar in>quote:Op maandag 26 november 2007 23:50 schreef MPG het volgende:
Poolse vrouwen willen een Nederlandse man
Ik gok op: "nekschotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |