Ian is streamloosquote:Op maandag 26 november 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat Ian direct streams zou nemen als hij ze op zijn PC zou kunnen bekijken hè.....
Met andere woorden: hij is tegen wil en dank streamloos.
Dus omdat Talpa betaalde streams in het leven heeft geroepen is Ian de mogelijkheid ontzegd ons te voorzien van zijn kwaliteitsposts in de COS... derhalve wil je hem ook verbannen uit de SC??
WTF moet ik nou met 3 miljoen vrienden??quote:Op maandag 26 november 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan ook altijd nog hier naar toe....![]()
Klasgenoten vinden, 3 miljoen vrienden op Schoolbank.nl. Vind je oude schoolvrienden terug!
Bij iedereen olie verversenquote:Op maandag 26 november 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF moet ik nou met 3 miljoen vrienden??
quote:Op maandag 26 november 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF moet ik nou met 3 miljoen vrienden??
Jezus, je lijkt wel een wijf...... ik had duidelijk bijvullen geschreven, en ik ga er vanuit dat je wel weet dat dat iets anders is dan verversenquote:Op maandag 26 november 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij iedereen olie verversen
In beide gevallen gooi je er gewoon olie in toch? Same difference....quote:Op maandag 26 november 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus, je lijkt wel een wijf...... ik had duidelijk bijvullen geschreven, en ik ga er vanuit dat je wel weet dat dat iets anders is dan verversen
De test wees toch ook duidelijk meer dan 50 % gay aanquote:Op maandag 26 november 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus, je lijkt wel een wijf...... ik had duidelijk bijvullen geschreven, en ik ga er vanuit dat je wel weet dat dat iets anders is dan verversen
Bij het verversen haal je het oliereservoir eerst leeg..... dat doe je aan de onderkant enzo, niet helemaal hetzelfde dusquote:Op maandag 26 november 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In beide gevallen gooi je er gewoon olie in toch? Same difference....
33 procentquote:Op maandag 26 november 2007 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
De test wees toch ook duidelijk meer dan 50 % gay aan
Dat gaan mijn ex klasgenoten niks aanquote:Op maandag 26 november 2007 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe geil ben je op een schaal van 1 tot 10?
Je bent echt wel zwak door alles op een menstruatieperiode te gooienquote:Op maandag 26 november 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij iedereen olie verversen
Oh ik scoorde hogerquote:
Mis ik iets aan mijn raam ofzo?quote:Op maandag 26 november 2007 01:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ian is streamloos![]()
Je kan ook gewoon je raam dicht doen fokker![]()
Dat is toch maar één handeling extra? Waar maak je je nu zo druk over.....quote:Op maandag 26 november 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij het verversen haal je het oliereservoir eerst leeg..... dat doe je aan de onderkant enzo, niet helemaal hetzelfde dus
Omdat je raam openstaat heb je het telkens zo koud schat... dat is het probleemquote:Op maandag 26 november 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mis ik iets aan mijn raam ofzo?
Wat is daar nou zo boeiend aan?
Nee ik was eerlijkquote:Op maandag 26 november 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is pas echt geil.....
Nee, moet datquote:Op maandag 26 november 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
Ehm... mooie OP, maar ik heb wel een vraagje... hou je van iedereen bij wanneer ze ongesteld zijn?
Het is net het verschil tussen een schoon en simpel klusje en een smerig en minder simpel klusjequote:Op maandag 26 november 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is toch maar één handeling extra? Waar maak je je nu zo druk over.....
Neuh.. dat zal ik je niet aandoen, ik heb geen 28-daagse cyclusquote:Op maandag 26 november 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, moet datAlleen bij Lobasca is dat blijven haken, maar als je er op staat dat ik het ook van jou bij moet houden......
Maar waarom krijgt Prospecta daar zand van in haar kutje?quote:Op maandag 26 november 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat je raam openstaat heb je het telkens zo koud schat... dat is het probleem
Waarschijnlijk frustratie dat ze je probleem niet kan oplossen door je op te warmen...quote:Op maandag 26 november 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar waarom krijgt Prospecta daar zand van in haar kutje?
Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar ik begrijp de vragen niet.....quote:Op maandag 26 november 2007 01:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je bent echt wel zwak door alles op een menstruatieperiode te gooien![]()
Ik geloof dat je echt een tekort aan testosteron hebt.
check ff deze test
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/index_cookie.shtml
of deze![]()
http://www.channel4.com/life/microsites/G/gayometer/gayometer.swf
Tis een groot open gat en met deze superstorm???.. Tja dan heb je dat wel es...quote:Op maandag 26 november 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je heb het toch koud omdat je het raam open zet, doordat je rookt.quote:Op maandag 26 november 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mis ik iets aan mijn raam ofzo?
Wat is daar nou zo boeiend aan?
Ok, even serieus, waar zit je nu echt mee.....quote:Op maandag 26 november 2007 02:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je heb het toch koud omdat je het raam open zet, doordat je rookt.
Dat is niet boeiend, maar kennelijk voor jou wel, omdat je klaagt over de kou.
Niet boeiend, maar kap met het gemekker dan
Slaap lekker Lea.....quote:Op maandag 26 november 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
Ik had het overigens vannacht ook koud (en dat lag niet aan het open raam) dus ik ga nu ff testen of ik er deze nacht weer last van heb
Truste all (yes dear, "all" includes you)![]()
![]()
Precies om deze post mag je wel in Onzin posten bquote:Op maandag 26 november 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je hier alleen mag posten als je iets boeiends te melden heb vraag ik mij af waarom jij hier bentquote:Op maandag 26 november 2007 02:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je heb het toch koud omdat je het raam open zet, doordat je rookt.
Dat is niet boeiend, maar kennelijk voor jou wel, omdat je klaagt over de kou.
Niet boeiend, maar kap met het gemekker dan
DANKJEWEL DAT DAT MAG DIKKE POSTDUIF!quote:Op maandag 26 november 2007 02:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Precies om deze post mag je wel in Onzin posten b
Dat mág wel, maar het hoeft toch niet?quote:Op maandag 26 november 2007 02:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Precies om deze post mag je wel in Onzin posten b
Tis heul niet koud..meis dat moet nog komen.quote:Op maandag 26 november 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
Ik had het overigens vannacht ook koud (en dat lag niet aan het open raam) dus ik ga nu ff testen of ik er deze nacht weer last van heb
Truste all (yes dear, "all" includes you)![]()
![]()
Nonsensquote:Op maandag 26 november 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mag je in Onzin ook serieuze vragen stellen, of worden die als onzin afgedaan....
Onzin voor je leven! Dagquote:Op maandag 26 november 2007 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, even serieus, waar zit je nu echt mee.....
Nee hoor dat moet helemaal niet komen, of hooguit twee weken flink vriezen en vorst.quote:Op maandag 26 november 2007 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis heul niet koud..meis dat moet nog komen.
Ik heb even gekeken, dat wat ze daar posten lijkt wel een beetje op wat wij hier doen. Mogen ze datquote:
Schatje, ik ben hier nog inhoudelijk bezig, jij daarentegen kan alleen maar ouwehoeren en dat mag je ook ergens andersquote:Op maandag 26 november 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dit is wel iets voor jou. Dag
Ja dat mag jequote:Op maandag 26 november 2007 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, dat wat ze daar posten lijkt wel een beetje op wat wij hier doen. Mogen ze dat
Mijn zus heeft ooit een gedicht gehad via Jan van Veenquote:Op maandag 26 november 2007 02:12 schreef ppi het volgende:
[..]
ik heb nog wat ouwe radioopnames ergens op cd, oa met Jan van Veen Candlelightparodie...
Vraag dan of je admin mag worden, dan kun je het regelen. Of gewoon zelf een forum beginnen, dat is ook een optie. Begrijp oprecht niet waar je je druk over maakt....quote:Op maandag 26 november 2007 02:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Schatje, ik ben hier nog inhoudelijk bezig, jij daarentegen kan alleen maar ouwehoeren en dat mag je ook ergens anders
Je bent inderdaad ontzettend inhoudelijk bezig.quote:Op maandag 26 november 2007 02:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Schatje, ik ben hier nog inhoudelijk bezig, jij daarentegen kan alleen maar ouwehoeren en dat mag je ook ergens anders
quote:Op maandag 26 november 2007 02:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is een lazeropSCpostquote:Op maandag 26 november 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vraag dan of je admin mag worden, dan kun je het regelen. Of gewoon zelf een forum beginnen, dat is ook een optie. Begrijp oprecht niet waar je je druk over maakt....
quote:Op maandag 26 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent inderdaad ontzettend inhoudelijk bezig.
Hoe laat ga je beginnen.....doe ik met je meequote:Op maandag 26 november 2007 02:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is een lazeropSCpost![]()
En ik mag rellen
Jan van Veen was ontzettend not done...en al helemaal niet meer na Dik...quote:Op maandag 26 november 2007 02:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus heeft ooit een gedicht gehad via Jan van Veen(s.o.s. van abba) Twas gelijk over
Eindelijk.quote:Op maandag 26 november 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Let je even op, je wordt schatje genoemd....er komt vast narigheid aan
Van mij mag het nietquote:Op maandag 26 november 2007 02:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is een lazeropSCpost![]()
En ik mag rellen
Dan ben je weer te laat schat, het rellen is allang weer over en het pleit niet voor je dat je dat gemist hebquote:Op maandag 26 november 2007 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe laat ga je beginnen.....doe ik met je mee
Mijn zus ookquote:Op maandag 26 november 2007 02:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Jan van Veen was ontzettend not done...en al helemaal niet meer na Dik...
Wat heb ik gelachen met die gasten...
Kendleliiiiiiiiiiightquote:Op maandag 26 november 2007 02:20 schreef Soury het volgende:
Zal ik ff een Jan van Veen gedicht opdragen
Is dat zo?quote:Op maandag 26 november 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is wel een kunst om je in de luwte te verschuilen
Ben je ook wel eens lief?quote:Op maandag 26 november 2007 02:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan ben je weer te laat schat, het rellen is allang weer over en het pleit niet voor je dat je dat gemist heb
Dan ken je d'r zus nog niet.quote:Op maandag 26 november 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens lief?
Tis er toch nogsteeds ?quote:Op maandag 26 november 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar het is toch ook van jouw tijd?
Weet het niet zeker maar dacht het welquote:Op maandag 26 november 2007 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt?Ik luister eigenlijk nooit radio...vind dat zo 1943
Er is nog wel ruimte hoor...quote:Op maandag 26 november 2007 02:33 schreef Prospera het volgende:
Wel kut zeg, dat jullie in de SC van DGK zitten
[ afbeelding ]
Haal je zus es ffies op......quote:Op maandag 26 november 2007 02:33 schreef Prospera het volgende:
Wel kut zeg, dat jullie in de SC van DGK zitten
[ afbeelding ]
Voor het eerst dat ik de Groot ziequote:Op maandag 26 november 2007 02:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Hier een fragment bij dwdd
http://www.youtube.com/watch?v=7Y2rxLXh3W0&feature=related
Ok wil je persoonlijk worden kom maar opquote:Op maandag 26 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Haal je zus es ffies op...... >:)
Laat mijn zus er buitenquote:
Laffaardquote:Op maandag 26 november 2007 02:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, je hebt er nog meer dan één?
Laat me zus dan ook met rustquote:Op maandag 26 november 2007 02:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zout op lieve Soury, het gaat niet om jou schat![]()
![]()
Nou, het was sensationeel hoor.quote:Op maandag 26 november 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
Nou ok, dit is het niveautje SC![]()
Truste wannabee's![]()
Wat een VOLlers
quote:Op maandag 26 november 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
Nou ok, dit is het niveautje SC![]()
Truste wannabee's![]()
Wat een VOLlers
Oh deze vergeten, da's toch zondequote:Op maandag 26 november 2007 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een goeie beurt doet wonderen........
Zwitserland.quote:
Nee zij heeft een manquote:Op maandag 26 november 2007 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft je zus ook handschoenen en pannelappen?
Wil je mijn handschoenen lenenquote:Op maandag 26 november 2007 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch denk ik dat Prospera ergens wel lieverd is......
Toedels....quote:Op maandag 26 november 2007 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm......de kans bestaat dat ik om negen uur gebeld wordt, dus ik ga een paar uur slapen....toedels.....
quote:Op maandag 26 november 2007 12:48 schreef ppi het volgende:
Revolutie in Nederland op het schoolplein.
...hoorde van mijn neefje (bijna 15) dat driekwart van de "demonstranten" geen idee heeft waar het precies om gaat, maar ze vinden het allemaal te gek om te rellen...quote:Op maandag 26 november 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Is toch ook kicken?
Ik had dat in ieder geval wel spannend gevonden, als pak 'm beet 15-jarige.
Het interesseert 95% van degenen die over de schreef gaan volgens mij geen flikker waar ze voor "strijden". Het is een mooie aanleiding om heldhadtig te doen, om samen het "barricaden-gevoel" te beleven.
Kicks voor niks - de adrenaline stroomt.quote:Op maandag 26 november 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Is toch ook kicken?
Ik had dat in ieder geval wel spannend gevonden, als pak 'm beet 15-jarige.
Het interesseert 95% van degenen die over de schreef gaan volgens mij geen flikker waar ze voor "strijden". Het is een mooie aanleiding om heldhadtig te doen, om samen het "barricaden-gevoel" te beleven.
Nee, ben het helemaal met je eens, als ik soms het taalgebruik van mijn neefjes zie, lopen de rillingen over mijn rug, wat een fóuten!quote:Op maandag 26 november 2007 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dat is het natuurlijk, voor het gevoel te rellen, dat je voor een goede zaak strijdt, ook al heb je geen idee....
Psersoonlijk zou ik het wel tof vinden als er gewoon weer ouderwets les gegeven werd, met gestelde doelen en verwachtingen enzo.
En dan weer lekker taalregels lerenEn als het je niet lukt dan blijf je zitten, ipv dat het niveau naar beneden bijgesteld wordt.
Maar misschien is dat wel heel raar hoor, dat kan...
Dat van die naamvallen Duits was een geintje hoor.quote:Op maandag 26 november 2007 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dat is het natuurlijk, voor het gevoel te rellen, dat je voor een goede zaak strijdt, ook al heb je geen idee....
Psersoonlijk zou ik het wel tof vinden als er gewoon weer ouderwets les gegeven werd, met gestelde doelen en verwachtingen enzo.
En dan weer lekker taalregels leren![]()
Ook voor hbo en wo en mbo dan maar....quote:En als het je niet lukt dan blijf je zitten, ipv dat het niveau naar beneden bijgesteld wordt.
Nou wilde ik nog wat typen maar nu weet ik het niet meer....quote:Maar misschien is dat wel heel raar hoor, dat kan...
durchquote:Op maandag 26 november 2007 13:28 schreef ppi het volgende:
En alle naamvallen en vervoegingen in het Duits beheersen
Ik ken die Prospera verder eigenlijk ook niet......................quote:Op maandag 26 november 2007 13:53 schreef beroepslurker het volgende:
Heb me trouwens ook even op de Cos gemeld hoor, dit ter geruststelling van Prospera, anders krijg ik weer dat gezijk van haar en moet ik verantwoording afleggen waarom ik hier ben, niet dat het me ene moer interesseert wat zij denkt maar ik wil haar voor zijn.
anquote:Op maandag 26 november 2007 13:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
durch
fur
uhm
bis gegen
entlang !
Mit
nach
bei
zeit
von
zuwieder
entgegen
quote:Op maandag 26 november 2007 13:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
an
auf
hinter
neben
in
über
unter
for
zwischen
Ken haar ook niet gelukkigquote:Op maandag 26 november 2007 13:55 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ken die Prospera verder eigenlijk ook niet......................
Vind het wel interessant..
Maar de rellen zijn veel leuker op het moment natuurlijk.
Dat lukt niet meer om een x aantal redenen.quote:Op maandag 26 november 2007 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan weer lekker taalregels lerenEn als het je niet lukt dan blijf je zitten, ipv dat het niveau naar beneden bijgesteld wordt.
Maar misschien is dat wel heel raar hoor, dat kan...
zo heb ik ze geleerd..quote:Op maandag 26 november 2007 13:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
durch
fur
Ohne
uhm
bis gegen
entlang !
Mit
nach
bei
zeit
von
zu
aus
ausser
gemass
gegenuber
entgegen
Echt?quote:Op maandag 26 november 2007 15:47 schreef beroepslurker het volgende:
Ben je nog aan het mokken over gisteren?![]()
Zou best eens kunnen, er is hier gisteren behoorlijk geklikt dankzij die fijne test van jouquote:
Maar hij was wel leukquote:Op maandag 26 november 2007 16:14 schreef beroepslurker het volgende:
Zou best eens kunnen, er is hier gisteren behoorlijk geklikt dankzij die fijne test van jou >:)
Ik geloof dat je hier zelfs ook over DGK mag praten....quote:Op maandag 26 november 2007 14:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ken haar ook niet gelukkig
Maar ineens moest ik verantwoording afleggen van mijn vertoeven hier
Wist niet dat je een steekhoudende reden moest hebben om hier wat neer te mogen zetten.
Verkeerde in de veronderstelling dat de SC juist is om over van alles BEHALVE DGK te praten.
Ja, sommige vragen waren heel erg grappig, heb me gek gelachen, wèl een heel gedoe , zelfs mijn rijbewijs kwam er aan te pasquote:
Wat doe jij hier?quote:Op maandag 26 november 2007 16:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik geloof dat je hier zelfs ook over DGK mag praten....
Wat doe jij hier?quote:Op maandag 26 november 2007 16:31 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, sommige vragen waren heel erg grappig, heb me gek gelachen, wèl een heel gedoe , zelfs mijn rijbewijs kwam er aan te pas
..weet je dat zeker PPI?quote:Op maandag 26 november 2007 16:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik geloof dat je hier zelfs ook over DGK mag praten....
Wat doe jij hier?quote:Op maandag 26 november 2007 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=3dx0zqOsxaw
Ik ga zo kip met mijn handen eten en dan wil ik kijken wanneer mijn handen zo smerig zijn dat ik niet meer durf te typen op mijn toetsenbord...quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 16:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ga zo kip met mijn handen eten en dan wil ik kijken wanneer mijn handen zo smerig zijn dat ik niet meer durf te typen op mijn toetsenbord...
Nee, ik weet maar heel weinig, misschien wel niets zeker..quote:
Slacht je hem wel eerst?,,,,,,,quote:Op maandag 26 november 2007 16:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ga zo kip met mijn handen eten en dan wil ik kijken wanneer mijn handen zo smerig zijn dat ik niet meer durf te typen op mijn toetsenbord...
Het boeit officieel FUCK ALL waar je het over hebt hier.quote:Op maandag 26 november 2007 16:40 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee, ik weet maar heel weinig, misschien wel niets zeker..
Maar de Modjes geven je eerst wel een waarschuwing per PM geloof ik wanneer je teveel over DGK praat in de SC..
Maar is mij nog nooit overkomen..
Dat weet ik dan wel weer zeker.
En ik heb het gister nog over Brian en DGK perikelen gehad..
Ik begin nu, eerst val ik netjes aan met mes en vork...en die fase is nu zo'n beetje voorbij, goed dat de webcam uit is..quote:
Nou, wees maar heel voorzichtig, voor je het weet moet je vertellen waartoe je hier op aarde bent aan de SC-controleur , Frau Prospera, en die is streng hoorquote:Op maandag 26 november 2007 16:40 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee, ik weet maar heel weinig, misschien wel niets zeker..
Maar de Modjes geven je eerst wel een waarschuwing per PM geloof ik wanneer je teveel over DGK praat in de SC..
Maar is mij nog nooit overkomen..
Dat weet ik dan wel weer zeker.
En ik heb het gister nog over Brian en DGK perikelen gehad..
Als iemand met een tagje zegt dat het mag geloof ik hetquote:Op maandag 26 november 2007 16:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het boeit officieel FUCK ALL waar je het over hebt hier.
Dus als jij graag wil praten over Brian moet je dat vooral doen.
Na een paar posts begin ik wel te schelden though.
Ze had gister helemaal geen tijd voor me..quote:Op maandag 26 november 2007 16:45 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, wees maar heel voorzichtig, voor je het weet moet je vertellen waartoe je hier op aarde bent aan de SC-controleur , Frau Prospera, en die is streng hoor
quote:Op maandag 26 november 2007 16:49 schreef ppi het volgende:
[..]
Ze had gister helemaal geen tijd voor me..
Moet ik daar nou blij mee zijn ?
[..]
[..]
[..]
En wat voor een.quote:Op maandag 26 november 2007 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
CHAIN!
quote:Op maandag 26 november 2007 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
CHAIN!
Oh jaquote:Op maandag 26 november 2007 16:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stfu, je bent een kloon van me, remember?
nieuwe foto uploaden op mijn hyvesquote:
Wuhehehe,quote:Op maandag 26 november 2007 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nieuwe foto uploaden op mijn hyves![]()
geen idee waarom eigenlijk....
Hoeveel % had jij ook alweer gisteren in die test? En vraagje twee: Heb je die kip met je bare hands geplukt?quote:Op maandag 26 november 2007 16:56 schreef ppi het volgende:
mijn pinken zijn nog schoon
je gaat je wel meer echte man voelen van dat gekluif.
*zenuwachtig het oordeel afwacht*quote:
Ik lurk sowieso meer.quote:Op maandag 26 november 2007 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe bevalt het om kloon te zijn.....
"quote:Op maandag 26 november 2007 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*zenuwachtig het oordeel afwacht*
eerst 25quote:Op maandag 26 november 2007 16:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hoeveel % had jij ook alweer gisteren in die test? En vraagje twee: Heb je die kip met je bare hands geplukt?
quote:Op maandag 26 november 2007 17:02 schreef ppi het volgende:
toen 83
en later nog een verassende 3 procent....
Met jou flirtenquote:Op maandag 26 november 2007 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat doe jij hier?
En waar vinden we die Hyves ??quote:Op maandag 26 november 2007 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nieuwe foto uploaden op mijn hyves![]()
geen idee waarom eigenlijk....
Ik doe al weken moeite om je aandacht te trekkenquote:
Anus vocht is goed tegen rimpels en puisten !quote:Op maandag 26 november 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het was.... viel me al mee dat de ondertitel niet "vocht" was
Dan bel ik je wel als ik last van een van beiden krijg...quote:Op maandag 26 november 2007 17:17 schreef Kudt het volgende:
[..]
Anus vocht is goed tegen rimpels en puisten !
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 26 november 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het was.... viel me al mee dat de ondertitel niet "vocht" was
quote:Op maandag 26 november 2007 17:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan bel ik je wel als ik last van een van beiden krijg...
* Leandra zingt: over 25 jaar, tingelingeling...![]()
he GVD tiefus wijf, ik zei toch mijn idee ik kom zo naar beneden om je te meppen kk hoerquote:
Lieve Veulerst,quote:Op maandag 26 november 2007 17:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik doe al weken moeite om je aandacht te trekken![]()
Maar ik heb nog niet eens een uitnodiging voor je verjaardag binnnen
Ik ben gvd 5 minuten binnen en het is een klonenfiësta... ik geloof dat ik maar weer ga, doen we net alsof we vandaag een keer op tijd etenquote:
Hij scheldt met kanker dus het is niet Gertquote:Op maandag 26 november 2007 17:25 schreef Kudt het volgende:
[..]
he GVD tiefus wijf, ik zei toch mijn idee ik kom zo naar beneden om je te meppen kk hoer
beetje mn kloon fuckup te snaaien .
wel kek duo trouwens Kudt en Kudtvocht
Tochtgat ?quote:Op maandag 26 november 2007 17:25 schreef Kudt het volgende:
[..]
he GVD tiefus wijf, ik zei toch mijn idee ik kom zo naar beneden om je te meppen kk hoer
beetje mn kloon fuckup te snaaien .
wel kek duo trouwens Kudt en Kudtvocht
Je bent het misschien wel zelf.....of een kloon van die kloon van je....quote:Op maandag 26 november 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij scheldt met kanker dus het is niet Gert![]()
Of toch.
Ik scheld nooit met kanker.quote:Op maandag 26 november 2007 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent het misschien wel zelf.....of een kloon van die kloon van je....
quote:Op maandag 26 november 2007 17:34 schreef Kudt het volgende:
Ik ben geen kloon, ik lees al hEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl lang mee en nu post ik dus pas,
ik heb ook al een fiets gekocht vandaag
IK BEN GEEN KLOON !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 26 november 2007 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent het misschien wel zelf.....of een kloon van die kloon van je....
Het wordt pas een probleem als je blind bentquote:Op maandag 26 november 2007 17:34 schreef Kudt het volgende:
[..]
IK BEN GEEN KLOON !!!!!!!!!!!!!!!!
jesus ben je doof ofzo ?
Hoiquote:Op maandag 26 november 2007 17:35 schreef Lobasca het volgende:
Middag!
Dat zeggen de meeste klonen, weten zij veel......quote:Op maandag 26 november 2007 17:34 schreef Kudt het volgende:
[..]
[quote]IK BEN GEEN KLOON !!!!!!!!!!!!!!!!
Moet dat danquote:jesus ben je doof ofzo ?
Hoiquote:Op maandag 26 november 2007 17:35 schreef Lobasca het volgende:
Middag!
Ik zie door de vleesbomen het bos hier niet meer !quote:Op maandag 26 november 2007 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zeggen de meeste klonen, weten zij veel......![]()
[..]
Moet dat dan
Niveautje hoor.quote:Op maandag 26 november 2007 17:38 schreef Kudt het volgende:
[..]
Ik zie door de vleesbomen het bos hier niet meer !
''zucht'' wie moet hier gebeft worden ?
de tering ! VMBO hiero ?
hyves.nlquote:
Lieve Ianneman,quote:Op maandag 26 november 2007 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Veulerst,
Ik geef geen feestje want het boeit niemand als ik jarig ben.
Mij bijvoorbeeld ook niet.
Maar als ik een feestje had gegeven was je van harte uitgenodigd.
XxX HvJ NtB
=IaN
Lieve Veulerst,quote:Op maandag 26 november 2007 17:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lieve Ianneman,
Tuurlijk boeit het wat dat je jarig bent. Al is het alleen maar omdat je gratis bier kunt regelen.
XXX
Veulen
Dat doe ik al de hele tijd.quote:
leuk voor jequote:
Dag muis....proost...quote:Op maandag 26 november 2007 17:45 schreef Soury het volgende:
Levning ... Ik zag het magische woord[ afbeelding ]
Primaquote:
Iefning!quote:Op maandag 26 november 2007 17:45 schreef Soury het volgende:
Levning ... Ik zag het magische woord[ afbeelding ]
Zuipen enzoquote:Op maandag 26 november 2007 17:49 schreef rakkertje5 het volgende:
[..]
wat doen jullie hier eigenlijk?
Neuken?quote:
Doe ik het nog netjes met me enzoquote:
Eigenlijk wou ik jou anaal vernederenquote:Op maandag 26 november 2007 17:52 schreef rakkertje5 het volgende:
[..]
vraag je aan jezelf of je hier neukt??
heb niets tegen paarse beertjes maar ik vind jou aardig dom overkomenquote:Op maandag 26 november 2007 17:53 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Eigenlijk wou ik jou anaal vernederen![]()
Of heb je iets tegen paarse beertjes
Het lijken wel allemaal broertjes van Pavement...quote:Op maandag 26 november 2007 17:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit niveau is SC onwaardig......
Nope, de oude mijn broer (supertraaaaaaaaaaaaaaaaag), heb vandaag met Dell getelefoniet voor offerte, eventueel verzekeringswerk en zo niet, dan mag ik pas een nieuwe kopenquote:Op maandag 26 november 2007 17:54 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hoi Lobasca, nieuwe laptop?
quote:Op maandag 26 november 2007 17:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit niveau is SC onwaardig......
Jemig, wat een gedoe zeg, maar goed, je bént er en dat is het voornaamste toch? Beter traag dan niets.quote:Op maandag 26 november 2007 17:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nope, de oude mijn broer (supertraaaaaaaaaaaaaaaaag), heb vandaag met Dell getelefoniet voor offerte, eventueel verzekeringswerk en zo niet, dan mag ik pas een nieuwe kopen
Moet je slim zijn om iemand anaal te mogen vernederen?quote:Op maandag 26 november 2007 17:56 schreef rakkertje5 het volgende:
[..]
heb niets tegen paarse beertjes maar ik vind jou aardig dom overkomen
mar ja dat ben ik.
Ik ook paarse beertjes.. ? Dat kan natuurlijk nietquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook paarse beertjes.. ? Dat kan natuurlijk niet
Ja !! Tis bere slim !!! Wou dat ik erop was gekomen.quote:Op maandag 26 november 2007 17:59 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Moet je slim zijn om iemand anaal te mogen vernederen?
quote:Op maandag 26 november 2007 17:59 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Moet je slim zijn om iemand anaal te mogen vernederen?
quote:Op maandag 26 november 2007 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja !! Tis bere slim !!! Wou dat ik erop was gekomen.
quote:
De rede schrijf je zelf alquote:Op maandag 26 november 2007 18:05 schreef Lobasca het volgende:
jeempie...ik ben er 2 dagen niet...en iedereen gaat hier maar van God los?
Dat heeft Nachtzuster voor me gedaanquote:Op maandag 26 november 2007 18:06 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook een eigen!
Hoe kan ik die maken?
Ja, het is in twee dagen achteruit gehóld, dus maar goed dat je terug bent, geef ze er van langsquote:Op maandag 26 november 2007 18:05 schreef Lobasca het volgende:
jeempie...ik ben er 2 dagen niet...en iedereen gaat hier maar van God los?
Uhhhquote:Op maandag 26 november 2007 18:08 schreef Lobasca het volgende:
E
[..]
Een rede is een toespraak, bedoel je soms reden?
Hij is heel cool.quote:Op maandag 26 november 2007 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heeft Nachtzuster voor me gedaan![]()
Cool hé ?
samen met : waar ga je naartoe en waar kom je vandaan één van de meest gestelde filosofische vragen...quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 18:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, het is in twee dagen achteruit gehóld, dus maar goed dat je terug bent, geef ze er van langs ~O>
In de nachtdienstquote:Op maandag 26 november 2007 18:10 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Hij is heel cool.![]()
Ik wil er ook een.![]()
Wanneer komt Nachtzuster weer?
Ja fok was downquote:Op maandag 26 november 2007 18:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zonde van mijn tijd, ik ben moe
![]()
nog wat weerzinwekkends gemist?
Eerst maar even een fotoboek maken dan.quote:
..nee hoor, je valt met je neus in de Kudt boterquote:Op maandag 26 november 2007 18:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zonde van mijn tijd, ik ben moe
![]()
nog wat weerzinwekkends gemist?
quote:Op maandag 26 november 2007 18:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus als de kat van huis is, danst muis op tafel?
Ja, dat schijnt mensen te boeien, sómmige mensen danquote:Op maandag 26 november 2007 18:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
samen met : waar ga je naartoe en waar kom je vandaan één van de meest gestelde filosofische vragen...
Vind jij paarse beertjes ook stom?quote:Op maandag 26 november 2007 18:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
..nee hoor, je valt met je neus in de Kudt boter
Ben je ook buurvrouw op hyves?quote:Op maandag 26 november 2007 18:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
samen met : waar ga je naartoe en waar kom je vandaan één van de meest gestelde filosofische vragen...
..niet allemaal hoor, sommigequote:Op maandag 26 november 2007 18:14 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Vind jij paarse beertjes ook stom?
ik ben op dieet, geen boter voor mij...quote:Op maandag 26 november 2007 18:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
..nee hoor, je valt met je neus in de Kudt boter
Aan welke eisen moeten paarse beertjes volgens jou voldoen?quote:Op maandag 26 november 2007 18:16 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
..niet allemaal hoor, sommige
Ook niet op je hoofdquote:Op maandag 26 november 2007 18:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik ben op dieet, geen boter voor mij...
Ik ben zelfs gezakt voor koper danslesquote:Op maandag 26 november 2007 18:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe je goed!Wel een teasersdansje..toch? >:)
...moet lekker, slim en lekker zijnquote:Op maandag 26 november 2007 18:18 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Aan welke eisen moeten paarse beertjes volgens jou voldoen?
En paarsquote:Op maandag 26 november 2007 18:22 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...moet lekker, slim en lekker zijn
Voetjes van de vloer moet toch wel lukken?quote:Op maandag 26 november 2007 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zelfs gezakt voor koper dansles![]()
Dat ben ik in ieder geval wélquote:
iemand noemde mij laatst wel beertje...quote:Op maandag 26 november 2007 18:22 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik zou me es scherenquote:Op maandag 26 november 2007 18:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
iemand noemde mij laatst wel beertje...alleen niet paars
Ik heb een foboquote:Op maandag 26 november 2007 18:22 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Moet je vechten?quote:Op maandag 26 november 2007 18:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Beren moeten ze afschieten.....
nee...paarse beertjes niet hoorquote:Op maandag 26 november 2007 18:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Beren moeten ze afschieten.....
Pics or it didn't happen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |