Ken haar ook niet gelukkigquote:Op maandag 26 november 2007 13:55 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ken die Prospera verder eigenlijk ook niet......................
Vind het wel interessant..
Maar de rellen zijn veel leuker op het moment natuurlijk.
Dat lukt niet meer om een x aantal redenen.quote:Op maandag 26 november 2007 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dat is het natuurlijk, voor het gevoel te rellen, dat je voor een goede zaak strijdt, ook al heb je geen idee....
Psersoonlijk zou ik het wel tof vinden als er gewoon weer ouderwets les gegeven werd, met gestelde doelen en verwachtingen enzo.
En dan weer lekker taalregels lerenEn als het je niet lukt dan blijf je zitten, ipv dat het niveau naar beneden bijgesteld wordt.
Maar misschien is dat wel heel raar hoor, dat kan...
zo heb ik ze geleerd..quote:Op maandag 26 november 2007 13:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
durch
fur
Ohne
uhm
bis gegen
entlang !
Mit
nach
bei
zeit
von
zu
aus
ausser
gemass
gegenuber
entgegen
Echt?quote:Op maandag 26 november 2007 15:47 schreef beroepslurker het volgende:
Ben je nog aan het mokken over gisteren?![]()
Zou best eens kunnen, er is hier gisteren behoorlijk geklikt dankzij die fijne test van jouquote:
Maar hij was wel leukquote:Op maandag 26 november 2007 16:14 schreef beroepslurker het volgende:
Zou best eens kunnen, er is hier gisteren behoorlijk geklikt dankzij die fijne test van jou >:)
Ik geloof dat je hier zelfs ook over DGK mag praten....quote:Op maandag 26 november 2007 14:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ken haar ook niet gelukkig
Maar ineens moest ik verantwoording afleggen van mijn vertoeven hier
Wist niet dat je een steekhoudende reden moest hebben om hier wat neer te mogen zetten.
Verkeerde in de veronderstelling dat de SC juist is om over van alles BEHALVE DGK te praten.
Ja, sommige vragen waren heel erg grappig, heb me gek gelachen, wèl een heel gedoe , zelfs mijn rijbewijs kwam er aan te pasquote:
Wat doe jij hier?quote:Op maandag 26 november 2007 16:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik geloof dat je hier zelfs ook over DGK mag praten....
Wat doe jij hier?quote:Op maandag 26 november 2007 16:31 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, sommige vragen waren heel erg grappig, heb me gek gelachen, wèl een heel gedoe , zelfs mijn rijbewijs kwam er aan te pas
..weet je dat zeker PPI?quote:Op maandag 26 november 2007 16:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik geloof dat je hier zelfs ook over DGK mag praten....
Wat doe jij hier?quote:Op maandag 26 november 2007 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=3dx0zqOsxaw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |