quote:Op maandag 26 november 2007 02:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Schatje, ik ben hier nog inhoudelijk bezig, jij daarentegen kan alleen maar ouwehoeren en dat mag je ook ergens anders
Het is een lazeropSCpostquote:Op maandag 26 november 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vraag dan of je admin mag worden, dan kun je het regelen. Of gewoon zelf een forum beginnen, dat is ook een optie. Begrijp oprecht niet waar je je druk over maakt....
quote:Op maandag 26 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent inderdaad ontzettend inhoudelijk bezig.
Hoe laat ga je beginnen.....doe ik met je meequote:Op maandag 26 november 2007 02:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is een lazeropSCpost![]()
En ik mag rellen
Jan van Veen was ontzettend not done...en al helemaal niet meer na Dik...quote:Op maandag 26 november 2007 02:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus heeft ooit een gedicht gehad via Jan van Veen(s.o.s. van abba) Twas gelijk over
Eindelijk.quote:Op maandag 26 november 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Let je even op, je wordt schatje genoemd....er komt vast narigheid aan
Van mij mag het nietquote:Op maandag 26 november 2007 02:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is een lazeropSCpost![]()
En ik mag rellen
Dan ben je weer te laat schat, het rellen is allang weer over en het pleit niet voor je dat je dat gemist hebquote:Op maandag 26 november 2007 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe laat ga je beginnen.....doe ik met je mee
Mijn zus ookquote:Op maandag 26 november 2007 02:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Jan van Veen was ontzettend not done...en al helemaal niet meer na Dik...
Wat heb ik gelachen met die gasten...
Kendleliiiiiiiiiiightquote:Op maandag 26 november 2007 02:20 schreef Soury het volgende:
Zal ik ff een Jan van Veen gedicht opdragen
Is dat zo?quote:Op maandag 26 november 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is wel een kunst om je in de luwte te verschuilen
Ben je ook wel eens lief?quote:Op maandag 26 november 2007 02:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan ben je weer te laat schat, het rellen is allang weer over en het pleit niet voor je dat je dat gemist heb
Dan ken je d'r zus nog niet.quote:Op maandag 26 november 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens lief?
Tis er toch nogsteeds ?quote:Op maandag 26 november 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar het is toch ook van jouw tijd?
Weet het niet zeker maar dacht het welquote:Op maandag 26 november 2007 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt?Ik luister eigenlijk nooit radio...vind dat zo 1943
Er is nog wel ruimte hoor...quote:Op maandag 26 november 2007 02:33 schreef Prospera het volgende:
Wel kut zeg, dat jullie in de SC van DGK zitten
[ afbeelding ]
Haal je zus es ffies op......quote:Op maandag 26 november 2007 02:33 schreef Prospera het volgende:
Wel kut zeg, dat jullie in de SC van DGK zitten
[ afbeelding ]
Voor het eerst dat ik de Groot ziequote:Op maandag 26 november 2007 02:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Hier een fragment bij dwdd
http://www.youtube.com/watch?v=7Y2rxLXh3W0&feature=related
Ok wil je persoonlijk worden kom maar opquote:Op maandag 26 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Haal je zus es ffies op...... >:)
Laat mijn zus er buitenquote:
Laffaardquote:Op maandag 26 november 2007 02:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, je hebt er nog meer dan één?
Laat me zus dan ook met rustquote:Op maandag 26 november 2007 02:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zout op lieve Soury, het gaat niet om jou schat![]()
![]()
Nou, het was sensationeel hoor.quote:Op maandag 26 november 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
Nou ok, dit is het niveautje SC![]()
Truste wannabee's![]()
Wat een VOLlers
quote:Op maandag 26 november 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
Nou ok, dit is het niveautje SC![]()
Truste wannabee's![]()
Wat een VOLlers
Oh deze vergeten, da's toch zondequote:Op maandag 26 november 2007 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een goeie beurt doet wonderen........
Zwitserland.quote:
Nee zij heeft een manquote:Op maandag 26 november 2007 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft je zus ook handschoenen en pannelappen?
Wil je mijn handschoenen lenenquote:Op maandag 26 november 2007 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch denk ik dat Prospera ergens wel lieverd is......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |