Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar ik begrijp de vragen niet.....quote:Op maandag 26 november 2007 01:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je bent echt wel zwak door alles op een menstruatieperiode te gooien![]()
Ik geloof dat je echt een tekort aan testosteron hebt.
check ff deze test
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/index_cookie.shtml
of deze![]()
http://www.channel4.com/life/microsites/G/gayometer/gayometer.swf
Tis een groot open gat en met deze superstorm???.. Tja dan heb je dat wel es...quote:Op maandag 26 november 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar waarom krijgt Prospecta daar zand van in haar kutje?
Je heb het toch koud omdat je het raam open zet, doordat je rookt.quote:Op maandag 26 november 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mis ik iets aan mijn raam ofzo?
Wat is daar nou zo boeiend aan?
Ok, even serieus, waar zit je nu echt mee.....quote:Op maandag 26 november 2007 02:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je heb het toch koud omdat je het raam open zet, doordat je rookt.
Dat is niet boeiend, maar kennelijk voor jou wel, omdat je klaagt over de kou.
Niet boeiend, maar kap met het gemekker dan
Slaap lekker Lea.....quote:Op maandag 26 november 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
Ik had het overigens vannacht ook koud (en dat lag niet aan het open raam) dus ik ga nu ff testen of ik er deze nacht weer last van heb
Truste all (yes dear, "all" includes you)![]()
![]()
Precies om deze post mag je wel in Onzin posten bquote:Op maandag 26 november 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar waarom krijgt Prospecta daar zand van in haar kutje?
Als je hier alleen mag posten als je iets boeiends te melden heb vraag ik mij af waarom jij hier bentquote:Op maandag 26 november 2007 02:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je heb het toch koud omdat je het raam open zet, doordat je rookt.
Dat is niet boeiend, maar kennelijk voor jou wel, omdat je klaagt over de kou.
Niet boeiend, maar kap met het gemekker dan
DANKJEWEL DAT DAT MAG DIKKE POSTDUIF!quote:Op maandag 26 november 2007 02:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Precies om deze post mag je wel in Onzin posten b
Dat mág wel, maar het hoeft toch niet?quote:Op maandag 26 november 2007 02:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Precies om deze post mag je wel in Onzin posten b
Tis heul niet koud..meis dat moet nog komen.quote:Op maandag 26 november 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
Ik had het overigens vannacht ook koud (en dat lag niet aan het open raam) dus ik ga nu ff testen of ik er deze nacht weer last van heb
Truste all (yes dear, "all" includes you)![]()
![]()
Nonsensquote:Op maandag 26 november 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mag je in Onzin ook serieuze vragen stellen, of worden die als onzin afgedaan....
Onzin voor je leven! Dagquote:Op maandag 26 november 2007 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, even serieus, waar zit je nu echt mee.....
Nee hoor dat moet helemaal niet komen, of hooguit twee weken flink vriezen en vorst.quote:Op maandag 26 november 2007 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis heul niet koud..meis dat moet nog komen.
Ik heb even gekeken, dat wat ze daar posten lijkt wel een beetje op wat wij hier doen. Mogen ze datquote:
Schatje, ik ben hier nog inhoudelijk bezig, jij daarentegen kan alleen maar ouwehoeren en dat mag je ook ergens andersquote:Op maandag 26 november 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dit is wel iets voor jou. Dag
Ja dat mag jequote:Op maandag 26 november 2007 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, dat wat ze daar posten lijkt wel een beetje op wat wij hier doen. Mogen ze dat
Mijn zus heeft ooit een gedicht gehad via Jan van Veenquote:Op maandag 26 november 2007 02:12 schreef ppi het volgende:
[..]
ik heb nog wat ouwe radioopnames ergens op cd, oa met Jan van Veen Candlelightparodie...
Vraag dan of je admin mag worden, dan kun je het regelen. Of gewoon zelf een forum beginnen, dat is ook een optie. Begrijp oprecht niet waar je je druk over maakt....quote:Op maandag 26 november 2007 02:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Schatje, ik ben hier nog inhoudelijk bezig, jij daarentegen kan alleen maar ouwehoeren en dat mag je ook ergens anders
Je bent inderdaad ontzettend inhoudelijk bezig.quote:Op maandag 26 november 2007 02:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Schatje, ik ben hier nog inhoudelijk bezig, jij daarentegen kan alleen maar ouwehoeren en dat mag je ook ergens anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |