Ian is streamloosquote:Op maandag 26 november 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat Ian direct streams zou nemen als hij ze op zijn PC zou kunnen bekijken hè.....
Met andere woorden: hij is tegen wil en dank streamloos.
Dus omdat Talpa betaalde streams in het leven heeft geroepen is Ian de mogelijkheid ontzegd ons te voorzien van zijn kwaliteitsposts in de COS... derhalve wil je hem ook verbannen uit de SC??
WTF moet ik nou met 3 miljoen vrienden??quote:Op maandag 26 november 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan ook altijd nog hier naar toe....![]()
Klasgenoten vinden, 3 miljoen vrienden op Schoolbank.nl. Vind je oude schoolvrienden terug!
Bij iedereen olie verversenquote:Op maandag 26 november 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF moet ik nou met 3 miljoen vrienden??
quote:Op maandag 26 november 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF moet ik nou met 3 miljoen vrienden??
Jezus, je lijkt wel een wijf...... ik had duidelijk bijvullen geschreven, en ik ga er vanuit dat je wel weet dat dat iets anders is dan verversenquote:Op maandag 26 november 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij iedereen olie verversen
In beide gevallen gooi je er gewoon olie in toch? Same difference....quote:Op maandag 26 november 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus, je lijkt wel een wijf...... ik had duidelijk bijvullen geschreven, en ik ga er vanuit dat je wel weet dat dat iets anders is dan verversen
De test wees toch ook duidelijk meer dan 50 % gay aanquote:Op maandag 26 november 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus, je lijkt wel een wijf...... ik had duidelijk bijvullen geschreven, en ik ga er vanuit dat je wel weet dat dat iets anders is dan verversen
Bij het verversen haal je het oliereservoir eerst leeg..... dat doe je aan de onderkant enzo, niet helemaal hetzelfde dusquote:Op maandag 26 november 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In beide gevallen gooi je er gewoon olie in toch? Same difference....
33 procentquote:Op maandag 26 november 2007 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
De test wees toch ook duidelijk meer dan 50 % gay aan
Dat gaan mijn ex klasgenoten niks aanquote:Op maandag 26 november 2007 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe geil ben je op een schaal van 1 tot 10?
Je bent echt wel zwak door alles op een menstruatieperiode te gooienquote:Op maandag 26 november 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij iedereen olie verversen
Oh ik scoorde hogerquote:
Mis ik iets aan mijn raam ofzo?quote:Op maandag 26 november 2007 01:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ian is streamloos![]()
Je kan ook gewoon je raam dicht doen fokker![]()
Dat is toch maar één handeling extra? Waar maak je je nu zo druk over.....quote:Op maandag 26 november 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij het verversen haal je het oliereservoir eerst leeg..... dat doe je aan de onderkant enzo, niet helemaal hetzelfde dus
Omdat je raam openstaat heb je het telkens zo koud schat... dat is het probleemquote:Op maandag 26 november 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mis ik iets aan mijn raam ofzo?
Wat is daar nou zo boeiend aan?
Nee ik was eerlijkquote:Op maandag 26 november 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is pas echt geil.....
Nee, moet datquote:Op maandag 26 november 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
Ehm... mooie OP, maar ik heb wel een vraagje... hou je van iedereen bij wanneer ze ongesteld zijn?
Het is net het verschil tussen een schoon en simpel klusje en een smerig en minder simpel klusjequote:Op maandag 26 november 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is toch maar één handeling extra? Waar maak je je nu zo druk over.....
Neuh.. dat zal ik je niet aandoen, ik heb geen 28-daagse cyclusquote:Op maandag 26 november 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, moet datAlleen bij Lobasca is dat blijven haken, maar als je er op staat dat ik het ook van jou bij moet houden......
Maar waarom krijgt Prospecta daar zand van in haar kutje?quote:Op maandag 26 november 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat je raam openstaat heb je het telkens zo koud schat... dat is het probleem
Waarschijnlijk frustratie dat ze je probleem niet kan oplossen door je op te warmen...quote:Op maandag 26 november 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar waarom krijgt Prospecta daar zand van in haar kutje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |