Tegen die tijd zitten de scheermessen in het ziekenfonds.quote:Op maandag 26 november 2007 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
De COS wordt pas opgeheven als DGK wordt opgeheven.
Datzelfde geldt voor deze SC.
quote:Op maandag 26 november 2007 01:04 schreef ppi het volgende:
[..]
Tegen die tijd zitten de scheermessen in het ziekenfonds.
En kun je ooglaseren voor een kwartje!quote:Op maandag 26 november 2007 01:04 schreef ppi het volgende:
[..]
Tegen die tijd zitten de scheermessen in het ziekenfonds.
Dat lijkt me binnen de policy, al die COShoeren zullen immers denken dat je Palma bedoelt en het dus direct met de titel eens zijn.... ze zullen zich alleen gaan afvragen wie bereid is die zware taak uit te voerenquote:Op maandag 26 november 2007 00:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Anders kort je het af tot P.
Weten alleen wij dat het P. is..
"P. Heeft een fikse beurt nodig"
Is dat binnen de Policy ?
Het eiland van Ali Salami, de afscheiding van VOL; in de Fok geschiedenisquote:Op maandag 26 november 2007 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Palma is bij mij totaal uit de picture....quote:Op maandag 26 november 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me binnen de policy, al die COShoeren zullen immers denken dat je Palma bedoelt en het dus direct met de titel eens zijn.... ze zullen zich alleen gaan afvragen wie bereid is die zware taak uit te voeren
quote:Op maandag 26 november 2007 01:12 schreef ppi het volgende:
[..]
Palma is bij mij totaal uit de picture....
het wordt gewoon weg gehaald , en dan is het er niet meer zo simpel ligt dat. Als je het fokforum niet meer in kunt zal je ook de SC niet meer kunnen gebruiken als uitlaatklepquote:Op maandag 26 november 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt me overigens logisch dat een SC opgeheven wordt als het subforum waar die SC inzit opgeheven wordt... Bij DGK duurt dat alleen wat langer dan bij BB omdat DGK inmiddels al 5 BB's lang duurt....
Op de vorige bladzijde heb ik nog volledig verantwoording afgelegd omtrend mijn interesse rond het DGK gedoe.quote:
Moet er een reden zijnquote:Wat doe je hier dan??
Ik eet chinese kool mag dat ?quote:Op maandag 26 november 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk jij geen DGK meer??
![]()
![]()
![]()
Wat doe je hier dan??
Tuurlijk doe ik nog wel aan bijlezen, maar hij was te mooi om te laten liggenquote:Op maandag 26 november 2007 01:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Op de vorige bladzijde heb ik nog volledig verantwoording afgelegd omtrend mijn interesse rond het DGK gedoe.
Bijlezen doe je niet meer![]()
[..]
Moet er een reden zijn
Toppertjes, die COS-serts.quote:Op maandag 26 november 2007 01:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het eiland van Ali Salami, de afscheiding van VOL; in de Fok geschiedenis
zijn de meeste sc's vertrokken.
De Cossers kwamen meestal terug bij de nieuwe varianten op de BB's.
En elke SC zit nu bij een VOL gemeenschap.quote:Op maandag 26 november 2007 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.quote:
Dude.quote:Op maandag 26 november 2007 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
het wordt gewoon weg gehaald , en dan is het er niet meer zo simpel ligt dat. Als je het fokforum niet meer in kunt zal je ook de SC niet meer kunnen gebruiken als uitlaatklep
Jij wil ons naar VOL lokken!quote:Op maandag 26 november 2007 01:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
En elke SC zit nu bij een VOL gemeenschap.
En de COS niet .
Scherp.quote:Op maandag 26 november 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik nog wel aan bijlezen, maar hij was te mooi om te laten liggen
Neuh, wat mij betreft hoeft er geen reden te zijn, de COS wordt bevolkt met mensen die er zitten omdat ze DGK kijken... dat is misschien wel een reden maar ook volstrekt nutteloos, dus het niet hebben van een reden lijkt me weinig minder erg dan het hebben van een volstrekt nutteloze reden
Dat dus... het is dus niet vreemd dat SC'ers terugkwamen als er weer een verse BB was.quote:Op maandag 26 november 2007 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
het wordt gewoon weg gehaald , en dan is het er niet meer zo simpel ligt dat. Als je het foksubforum niet meer in kunt zal je ook de SC niet meer kunnen gebruiken als uitlaatklep
Als je wilt pestuh ben je hier goed.quote:Op maandag 26 november 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik nog wel aan bijlezen, maar hij was te mooi om te laten liggen
Ik weet niet zeker of ik dit allemaal wel snap....quote:Neuh, wat mij betreft hoeft er geen reden te zijn, de COS wordt bevolkt met mensen die er zitten omdat ze DGK kijken... dat is misschien wel een reden maar ook volstrekt nutteloos, dus het niet hebben van een reden lijkt me weinig minder erg dan het hebben van een volstrekt nutteloze reden
Yes Mate I know ! Ik doelde daarmee eigenlijk ook alleen op het DGK-forum.quote:Op maandag 26 november 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude.
Je bent je er van bewust dat Fok! wel meer te bieden heeft dan DGK?
Yup.quote:Op maandag 26 november 2007 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Yes Mate I know ! Ik doelde daarmee eigenlijk ook alleen op het DGK-forum.
Er was tijden terug toch zelfs sprake om het van Fok af te halen
Ai, pijnlijk.quote:Op maandag 26 november 2007 01:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
En elke SC zit nu bij een VOL gemeenschap.
En de COS niet .
En ik quote jou nu NIET.quote:Op maandag 26 november 2007 01:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik gaat helemaal niet op jou reageren
Ach welnee, daar is nooit serieus sprake van geweest...quote:Op maandag 26 november 2007 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Yes Mate I know ! Ik doelde daarmee eigenlijk ook alleen op het DGK-forum.
Er was tijden terug toch zelfs sprake om het van Fok af te halen
Nee, ik wil dat je opzout en wel hierom:quote:
Brings back memoriesquote:Op maandag 26 november 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee, daar is nooit serieus sprake van geweest...
Helaas vergeten die DGK FOK!kers nog wel eens dat ze op FOK! zitten, en raken ze al in de stress als je ze een kutnewbie, COShoer of COSjosti noemt.
Of nog leuker... een kutnewbie noemt je onbeschoft, onaardig of kinderachtig omdat je hem of haar een kutnewbie noemt
Okee, maar dan moet jij aids krijgen.quote:Op maandag 26 november 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat je opzout en wel hierom:
Je zoekt een forum,
Onzin lijkt me een prima forum voor jou
Fijn dat je je standpunt verduidelijkt.quote:Op maandag 26 november 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me binnen de policy, al die COShoeren zullen immers denken dat je Palma bedoelt en het dus direct met de titel eens zijn.... ze zullen zich alleen gaan afvragen wie bereid is die zware taak uit te voeren
quote:Op maandag 26 november 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik quote jou nu NIET. [ afbeelding ]
Ik ben meestal geilquote:Op maandag 26 november 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moet die Prospera ongesteld worden of zoJezus, wat een zeefteef....
Je realiseert je wel dat Ian direct streams zou nemen als hij ze op zijn PC zou kunnen bekijken hè.....quote:Op maandag 26 november 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat je opzout en wel hierom:
Je zoekt een forum,
Onzin lijkt me een prima forum voor jou
PMSperaquote:Op maandag 26 november 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moet die Prospera ongesteld worden of zoJezus, wat een zeefteef....
Ik dacht van zuipschuit. Nou ja, het kan samen gaan......Jij bent voor mij meestal lief en scherp, zoals het een muis betaamd.....quote:
Heb het mij snel eigen gemaakt......om te overleven hier.....quote:
Een beetje duidelijkheid leek me wel op z'n plek... vooral namelijk nadat jij al tig keer hebt lopen roepen dat het door de "heerschappij" van een aantal personen in de SC (waaronder Ian en ikzelf) het voor anderen vrijwel onmogelijk zou worden gemaakt om in de SC te posten.quote:Op maandag 26 november 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Fijn dat je je standpunt verduidelijkt.
Huh, ze was serieusquote:Op maandag 26 november 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is daarom niet zo vreemd dat sommige mensen het al vrij snel weer opgeven in de COS.... in de SC daarentegen voelen ook relatieve buitenstaanders zich al vrij snel thuis, en wat gebeurt er dan?? Dan kom jij als COSser in SS-stijl vragen wat die persoon hier doet, en waarom die persoon hier post.
Flikker op daar moet je voor betalenquote:Op maandag 26 november 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan ook altijd nog hier naar toe....![]()
Klasgenoten vinden, 3 miljoen vrienden op Schoolbank.nl. Vind je oude schoolvrienden terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |