Maar wil je dat wij gaan rellen in de COS ??quote:Op maandag 26 november 2007 00:32 schreef Prospera het volgende:
't jonge 1 opmerking en de meesten liggen opeens in hun bed![]()
De vraag is nog steeds, wat doe je hier als je niet geïnteresseerd bent in DGK
Loop dan maar door, hier kan je ei kwijtquote:Op maandag 26 november 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sterker nog, voor types als jou loop ik drie blokken om.....tenzij het goed betaald....
Wie wil daar nu nog gast speler zijn? das alleen media geil volk...quote:Op maandag 26 november 2007 00:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Ze vroegen nog wel gastspelers zag ik maar daar ben ik niet geschikt voor...
Verzin eens wat beters danquote:Op maandag 26 november 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
Ah, 't is nog steeds gezellig hier.
Wat een saaie kut-TT trouwens.
Ut stimuleert niet echt....quote:Op maandag 26 november 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
Ah, 't is nog steeds gezellig hier.
Wat een saaie kut-TT trouwens.
Geen zin in.quote:
quote:
Smoesjes.quote:
Das toch een redelijk deel van Nederland.quote:Op maandag 26 november 2007 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie wil daar nu nog gast speler zijn? das alleen media geil volk...
Yup, je hebt iedereen weggejaagd.quote:Op maandag 26 november 2007 00:44 schreef Prospera het volgende:
Damn wat een sc'ers, die nokken af in het tempo dat ze bekritiseerd worden![]()
En wat doen ze hier eigenlijk?
Utubes uitwisselen
Ja, ál die hordes SC'ers die hier daarnet nog waren, lopen weg omdat jij hier zo genadeloos tekeer gaat.quote:Op maandag 26 november 2007 00:44 schreef Prospera het volgende:
Damn wat een sc'ers, die nokken af in het tempo dat ze bekritiseerd worden![]()
En wat doen ze hier eigenlijk?
Utubes uitwisselen
quote:Op maandag 26 november 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ál die hordes SC'ers die hier daarnet nog waren, lopen weg omdat jij hier zo genadeloos tekeer gaat.
quote:Op maandag 26 november 2007 00:47 schreef ppi het volgende:
[..]
Wat dacht je van "Prospera heeft een beurt nodig" als TT?
Ja én, utubevolk kan prima invoegen bij Onzin en Co.quote:Op maandag 26 november 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, je hebt iedereen weggejaagd.
Gefeliciteerd hé?![]()
KUTVOCHT!quote:Op maandag 26 november 2007 00:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja én, utubevolk kan prima invoegen bij Onzin en Co.
Alleen met instemming van.quote:Op maandag 26 november 2007 00:47 schreef ppi het volgende:
[..]
Wat dacht je van "Prospera heeft een beurt nodig" als TT?
Ik heb slijm in mijn keel zegt Selenequote:Op maandag 26 november 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ál die hordes SC'ers die hier daarnet nog waren, lopen weg omdat jij hier zo genadeloos tekeer gaat.
BRIAN IS RAT KUTFEBO GOED ZO HUUBquote:Op maandag 26 november 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen met instemming van.
En het voldoet, vrees ik, niet aan de hoge literaire kwaliteit die Prospera blijkbaar vanuit de COS gewend is.
Anders kort je het af tot P.quote:Op maandag 26 november 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En het voldoet, vrees ik, niet aan de hoge literaire kwaliteit die Prospera blijkbaar vanuit de COS gewend is.
Wij houden van Brianquote:Op maandag 26 november 2007 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
BRIAN IS RAT KUTFEBO GOED ZO HUUB
Misschien beter?
Jij verwacht van Gert dat hij een soort halve flame richting een user eventueel tegen haar wil in in de TT zet?quote:Op maandag 26 november 2007 00:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Anders kort je het af tot P.
Weten alleen wij dat het P. is..
"P. Heeft een fikse beurt nodig"
Is dat binnen de Policy ?
JE VERGEET DIE AGTERLIJKE SILICONEHOER !!!!!!!quote:Op maandag 26 november 2007 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
BRIAN IS RAT KUTFEBO GOED ZO HUUB
Misschien beter?
WALCHELIJK!quote:Op maandag 26 november 2007 00:55 schreef ppi het volgende:
[..]
JE VERGEET DIE AGTERLIJKE SILICONEHOER !!!!!!!
Ff dimmen opgeleid douchsjequote:Op maandag 26 november 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee , maar het nogal voor in je mond als standaard antwoordquote:Op maandag 26 november 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik maak eigenlijk nooit zelf kutvocht aan![]()
Had dat wel gemoeten?
En de COS kan wel naar Soaps, Showbizz & Sterren.quote:Op maandag 26 november 2007 00:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja én, utubevolk kan prima invoegen bij Onzin en Co.
Wie zijn wijquote:
Think outside the boxquote:Op maandag 26 november 2007 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , maar het nogal voor in je mond als standaard antwoord
Tis als een compliment voor haar geestdrift en inzet bedoeld..quote:Op maandag 26 november 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij verwacht van Gert dat hij een soort halve flame richting een user eventueel tegen haar wil in in de TT zet?
Oh, excuseer.quote:Op maandag 26 november 2007 00:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis als een compliment voor haar geesdrift en inzet bedoeld..
Elke COS wordt opgeheven, Cynix heeft dat al vaker moeten doen.quote:Op maandag 26 november 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
En de COS kan wel naar Soaps, Showbizz & Sterren.
Maar we hebben een eigen subforum. En er was behoefte aan een SC. En daar posten inmiddels, behalve veel mensen die DGK nog wèl volgen of hebben gevolgd (het gros), ook mensen die dat niet doen. Lekker belangrijk.
De COS wordt pas opgeheven als DGK wordt opgeheven.quote:Op maandag 26 november 2007 01:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Elke COS wordt opgeheven, Cynix heeft dat al vaker moeten doen.
Die SC is de VOL van de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |