In de lengte toch? Ik wil ook......quote:Op maandag 26 november 2007 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
snij je polsen ff open en je bent one of theme
ik ben een sneue [Ian]Ik heb het zo koud[/Iam]quote:Op maandag 26 november 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ahw, fuck.
Ben jij ook zo'n sneue ik-haat-KZ-huilie?
Heb geen mes hier ivm veiligheid enzo....quote:Op maandag 26 november 2007 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
snij je polsen ff open en je bent one of theme
Niks, maar ik heb er geen zin in.quote:Op maandag 26 november 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, wat is er mis met een goedkope rel.....
Wat let jequote:Op maandag 26 november 2007 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In de lengte toch? Ik wil ook......![]()
Jezus mens, wat ben je toch een teringfrustiequote:Op maandag 26 november 2007 00:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
ik ben een sneue [Ian]Ik heb het zo koud[/Iam]
Das wat anders maar jaquote:Op maandag 26 november 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even iets anders, geef jij die beesten droog voer?
quote:Op maandag 26 november 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
Maar ik waardeer de SC enorm als je hier moet zwaaien omdat het elders niet kan
Wij deden meestal half blik, half droog, beetje door elkaar heen husselen, dan drinken ze wat minder veel.....quote:
Ik loop niet weg dat doe jij en al die SC'ersquote:Op maandag 26 november 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loop maar weer weg......loop maar weer weg.....
Sterker nog, voor types als jou loop ik drie blokken om.....tenzij het goed betaald....quote:Op maandag 26 november 2007 00:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik loop niet weg dat doe jij en al die SC'ershier
Ook wel soms blik maar das meer lok en paai voer ..quote:Op maandag 26 november 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij deden meestal half blik, half droog, beetje door elkaar heen husselen, dan drinken ze wat minder veel.....
quote:Op maandag 26 november 2007 00:27 schreef Prospera het volgende:
Kom eens rellen in de COS, wat is daar mis mee?
Wel een leuke foto, die laatste, ze hebben hun plekje wel gevonden op die verwarmingquote:Op maandag 26 november 2007 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook wel soms blik maar das meer lok en paai voer ..
Ik wacht tot het in het ziekenfonds zit.quote:Op maandag 26 november 2007 00:28 schreef chufi het volgende:
Stanley Mes heeft een aanbieding 5 halen 3 betalen
Jaaaaaa, gezelliequote:Op maandag 26 november 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
Maar ik waardeer de SC enorm als je hier moet zwaaien omdat het elders niet kan
Zorgen dat users zoals jij je dat soort dingen afvragen.quote:Op maandag 26 november 2007 00:32 schreef Prospera het volgende:
tTonge 1 opmerking en de meesten liggen opeens in hun bed![]()
De vraag is nog steeds, wat doe je hier als je niet geīnteresseerd bent in DGK
quote:Op maandag 26 november 2007 00:32 schreef Prospera het volgende:
't jonge 1 opmerking en de meesten liggen opeens in hun bed![]()
De vraag is nog steeds, wat doe je hier als je niet geīnteresseerd bent in DGK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |