Zeiken ende zuigenquote:Op maandag 26 november 2007 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Prospera, chagrijnige zeikmuts.
Wat doe JIJ hier?
Kan je dan even iets beters bedenken dan je standaard gemekker?quote:
Ja, opzoutuhquote:Op maandag 26 november 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mag je ineens niet meer hier posten als je nooit streams kijkt?
Er posten zelfs mensen in de Cos die geen streams hebben dus relaxt, wees blij dat ze hier baggeren..
Bewerkstelligenquote:Op maandag 26 november 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je dan even iets beters bedenken dan je standaard gemekker?
Het enige wat je hiermee bewerkstelligd is dat Beroepsdinges chagrijnig naar bed is
Ik begrijp dat je 5 posts hebt teruggelezen?quote:Op maandag 26 november 2007 00:11 schreef chufi het volgende:
Jemig , heeft iedereen hier een dag zn ei niet kwijt kunnen geraken ? Wat een gekanker heen en weer hier en weet iemand nog waar het over gaat ?
Waarom?quote:
Dat is allang geen grap meer, looserquote:Op maandag 26 november 2007 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik jou anders even anaal bewerkstelligen voor het niet begrijpen van de grap?
Bel anders even iemand die het wél boeit.quote:Op maandag 26 november 2007 00:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is allang geen grap meer, looser
plus de vorige pagina en ja dat ging nog steed nergens over , maar als je een hint kunt geven in welke richting het gesprek plaats vind scheellt dat en hoop teruglezenquote:Op maandag 26 november 2007 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je 5 posts hebt teruggelezen?
1. bewerkstelligen is geen leuke grapquote:Op maandag 26 november 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom?
Kom nou is met 2 goed onderbouwde redenen waarom we weg zouden moeten.
1. Kutvochtquote:Op maandag 26 november 2007 00:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
1. bewerkstelligen is geen leuke grap
2. je heb 100% deelname aan DGK
3. Wat doe je hier?
Sex tochquote:Op maandag 26 november 2007 00:11 schreef chufi het volgende:
Jemig , heeft iedereen hier een dag zn ei niet kwijt kunnen geraken ? Wat een gekanker heen en weer hier en weet iemand nog waar het over gaat ?
Hey Sjoerd, zoek es ffies twee volle pagina's met teksten die wel ergens over gaan in het subforum DGK.....quote:Op maandag 26 november 2007 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
plus de vorige pagina en ja dat ging nog steed nergens over , maar als je een hint kunt geven in welke richting het gesprek plaats vind scheellt dat en hoop teruglezen
Dat slaat nergens op...quote:Op maandag 26 november 2007 00:15 schreef Prospera het volgende:
3. Wat doe je hier?
Nee, dan de vraag "Wat doe jij hier?", die is echt van hoog niveau....quote:Op maandag 26 november 2007 00:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
3. Wat doe je hier?
Ahw, fuck.quote:Op maandag 26 november 2007 00:18 schreef Prospera het volgende:
[kz mode]Ik hou echt van jullie allemaal hoor[/kzmode]
Nou ja, wat is er mis met een goedkope rel.....quote:Op maandag 26 november 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op...
Je zoekt dus een goedkope rel
Da's lullig, als je raam open staat en je geen neukert hebquote:Op maandag 26 november 2007 00:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1. Kutvocht
2. Kutvocht
3. Kutvocht.
Yup, tragischquote:Op maandag 26 november 2007 00:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Da's lullig, als je raam open staat en je geen neukert heb
snij je polsen ff open en je bent one of themequote:Op maandag 26 november 2007 00:20 schreef ppi het volgende:
Kan ik hier de DGK eed zweren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |