Ja, Jappie is ook verdwenen, maar we hebben Ian nog, dus we zitten nog gebakken, die had de hoogste score, a real hetero!quote:Op zondag 25 november 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij keken naar Expeditie Robinson, dat verklaart in elk geval één vermiste vrouwMaar ik zie dat de enige echte man ever ook al weg is, dus tja, wat hebben we hier dan nog te zoeken...
Ho ho, ik heb die test niet gedaan he... wilde jullie niet de ogen uitsteken met mijn 99,99% heteroseksualiteitquote:Op zondag 25 november 2007 23:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Inderdaad Diasana, ga nu lekker naar bed, morgen weer werken, heb er reuze zin inTot morgen allemaal, stelletje bi-figuren.....w e hebben vandaag een heleboel over onszelf geleerd, was een educatief dagje
Die is toch te oud voor ons?quote:Op zondag 25 november 2007 23:03 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, Jappie is ook verdwenen, maar we hebben Ian nog, dus we zitten nog gebakken, die had de hoogste score, a real hetero!
Jij ook Disanaquote:Op zondag 25 november 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb die test niet gedaan he... wilde jullie niet de ogen uitsteken met mijn 99,99% heteroseksualiteit![]()
Slaap lekker en werk ze
Har Har Har!quote:Op zondag 25 november 2007 23:03 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, Jappie is ook verdwenen, maar we hebben Ian nog, dus we zitten nog gebakken, die had de hoogste score, a real hetero!
Kijk jij nog!?quote:Op zondag 25 november 2007 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen zie ik alleen nog maar vrouwen in beeld in DGK......, het wordt er niet leuker van....
iddquote:Op zondag 25 november 2007 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen zie ik alleen nog maar vrouwen in beeld in DGK......, het wordt er niet leuker van....
Die vrouwen daar word ik persoonlijk niet vrolijk vanquote:Op zondag 25 november 2007 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Begint het met een H?quote:Op zondag 25 november 2007 23:29 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Die vrouwen daar word ik persoonlijk niet vrolijk vanWat een prototypes, zal maar niet zeggen wat voor prototypes, dat weten jullie wel
Ja..., is dat ergquote:
Puur en alleen om jou te zieken.quote:Op zondag 25 november 2007 23:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Waarom zit jij nog hier in De Gouden Kooi SC
Muhehehe.quote:Op zondag 25 november 2007 23:36 schreef beroepslurker het volgende:
Truste! Ian extra nachtkus, vanwege winnen vandaag!
Was niet echt een wedstrijd, maar jij stak er met kop en schouders bovenuit, vandaarquote:
'Bimbo's' is misschien beter. Dat zijn hoeren die geen geld verdienen voor het feit dat ze er als versiering en neukpoppetje bij lopen.quote:
Da's precies zoals hier dan. Zelfs mijn neus voor update-waardig materiaal begin ik te verliezen.quote:Op zondag 25 november 2007 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja..., is dat erg![]()
Ik heb het bijna altijd op de achtergrond aanstaan en hoor niet meer wat ze zeggen. Alleen bij gedonder trekt het mijn aandacht en kijk ik even gericht....
Ook weer waar Disana..quote:Op zondag 25 november 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
[..]
'Bimbo's' is misschien beter. Dat zijn hoeren die geen geld verdienen voor het feit dat ze er als versiering en neukpoppetje bij lopen.
Harryquote:
Wat doe je hier eigenlijkquote:Op zondag 25 november 2007 23:45 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kruipen? Waar slaat dat nu weer op?
Daarnaast moet ik af en toe het geluid uitzetten, vanwege bijvoorbeeld telefoon en vergeet ik het weer aan te zetten......quote:Op zondag 25 november 2007 23:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's precies zoals hier dan. Zelfs mijn neus voor update-waardig materiaal begin ik te verliezen.
Ik vroeg alleen wat je hier doet in de sc van DGK en je begrijpt dat niet.quote:Op zondag 25 november 2007 23:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou ja zeg, vanwaar die vijandigheid?
Gewoon, omdat je aardig bent. Je bent niet spitsvondig op het venijnige af, je valt niet uit, projecteert niet, pest niet... Dat is in sommige ogen waarschijnlijk een beetje verdachtquote:Op zondag 25 november 2007 23:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou ja zeg, vanwaar die vijandigheid?
Onzin?quote:Op zondag 25 november 2007 23:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen wat je hier doet in de sc van DGK en je begrijpt dat niet.
Waarom zit je niet in Onzin enzo?
Wat doe jij hierquote:Op zondag 25 november 2007 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es ffies normaal tegen BL....
Nee, bepaald niet, helaas. Maar er waren er al die dat voorspelden.quote:Op maandag 26 november 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen lijkt de update van Fok geen vruchten af te werpen......
Kom op, dit is een SC eiland, die hier nergens anders kwijt kan behalve in 1 of andere achteraffe grot.quote:Op maandag 26 november 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon, omdat je aardig bent. Je bent niet spitsvondig op het venijnige af, je valt niet uit, projecteert niet, pest niet... Dat is in sommige ogen waarschijnlijk een beetje verdacht![]()
Ga nou maar lekker slapen en dromen van het kopje koffie met Lobasca binnenkort.
Mag je ineens niet meer hier posten als je nooit streams kijkt?quote:
Zeg dat nog eens in andere bewoordingen, dan weet ik zeker of ik je begrijpquote:Op maandag 26 november 2007 00:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom op, dit is een SC eiland, die nergens anders kwijt kan behalve in 1 of andere achteraffe grot.
PMSpera komt even leven in de brouwerij schoppen.quote:Op maandag 26 november 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mag je ineens niet meer hier posten als je nooit streams kijkt?
Er posten zelfs mensen in de Cos die geen streams hebben dus relaxt, wees blij dat ze hier baggeren..
quote:Op maandag 26 november 2007 00:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom op, dit is een SC eiland, die hier nergens anders kwijt kan behalve in 1 of andere achteraffe grot.
Ga eens zelf een SC opzetten op fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |