Ja, Jappie is ook verdwenen, maar we hebben Ian nog, dus we zitten nog gebakken, die had de hoogste score, a real hetero!quote:Op zondag 25 november 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij keken naar Expeditie Robinson, dat verklaart in elk geval één vermiste vrouwMaar ik zie dat de enige echte man ever ook al weg is, dus tja, wat hebben we hier dan nog te zoeken...
Ho ho, ik heb die test niet gedaan he... wilde jullie niet de ogen uitsteken met mijn 99,99% heteroseksualiteitquote:Op zondag 25 november 2007 23:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Inderdaad Diasana, ga nu lekker naar bed, morgen weer werken, heb er reuze zin inTot morgen allemaal, stelletje bi-figuren.....w e hebben vandaag een heleboel over onszelf geleerd, was een educatief dagje
Die is toch te oud voor ons?quote:Op zondag 25 november 2007 23:03 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, Jappie is ook verdwenen, maar we hebben Ian nog, dus we zitten nog gebakken, die had de hoogste score, a real hetero!
Jij ook Disanaquote:Op zondag 25 november 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb die test niet gedaan he... wilde jullie niet de ogen uitsteken met mijn 99,99% heteroseksualiteit![]()
Slaap lekker en werk ze
Har Har Har!quote:Op zondag 25 november 2007 23:03 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, Jappie is ook verdwenen, maar we hebben Ian nog, dus we zitten nog gebakken, die had de hoogste score, a real hetero!
Kijk jij nog!?quote:Op zondag 25 november 2007 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen zie ik alleen nog maar vrouwen in beeld in DGK......, het wordt er niet leuker van....
iddquote:Op zondag 25 november 2007 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen zie ik alleen nog maar vrouwen in beeld in DGK......, het wordt er niet leuker van....
Die vrouwen daar word ik persoonlijk niet vrolijk vanquote:Op zondag 25 november 2007 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Begint het met een H?quote:Op zondag 25 november 2007 23:29 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Die vrouwen daar word ik persoonlijk niet vrolijk vanWat een prototypes, zal maar niet zeggen wat voor prototypes, dat weten jullie wel
Ja..., is dat ergquote:
Puur en alleen om jou te zieken.quote:Op zondag 25 november 2007 23:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Waarom zit jij nog hier in De Gouden Kooi SC
Muhehehe.quote:Op zondag 25 november 2007 23:36 schreef beroepslurker het volgende:
Truste! Ian extra nachtkus, vanwege winnen vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |