Bye male brain.quote:Op zondag 25 november 2007 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij gaat je telefoon.![]()
![]()
Ik ga te bedde. Trusten Fokkertjes.![]()
Slaap lekker Talitha, en bedankt voor je testjes, was super! Die van jou wélquote:Op zondag 25 november 2007 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij gaat je telefoon.![]()
![]()
Ik ga te bedde. Trusten Fokkertjes.![]()
Tja, wat zal ik daar nu eens op antwoorden, wat denk je zélf NMNS?quote:Op zondag 25 november 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij dat ook, van dat vocht
Ik ben gekwetst, al die moeitequote:Op zondag 25 november 2007 22:08 schreef beroepslurker het volgende:
Slaap lekker Talitha, en bedankt voor je testjes, was super! Die van jou wél
Al die moeite..al die moeite? Wat dacht je van al die moeite om aan die test een einde te breien? Lukte gewoon niet, moest zelfs mijn rijbewijs tonen om vervolgens te horen dat die foto wel erg verouderd was, moest uitkijken naar een andere baan, en verder had ik ook maar een kut-leven, dus ik zou me maar stil houden als ik jou was Veulenquote:
Ik moest wel eerst testen of het wel geschikt was voor julliequote:Op zondag 25 november 2007 22:18 schreef beroepslurker het volgende:
Al die moeite..al die moeite? Wat dacht je van al die moeite om aan die test een einde te breien? Lukte gewoon niet, moest zelfs mijn rijbewijs tonen om vervolgens te horen dat die foto wel erg verouderd was, moest uitkijken naar een andere baan, en verder had ik ook maar een kut-leven, dus ik zou me maar stil houden als ik jou was Veulen...nee hoor meid, het was grappig en ik heb me gek gelachen
quote:
* Pavement 14.gifquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
quote:Op zondag 25 november 2007 22:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
* Pavement 14.gif
[..]
[ afbeelding ]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Slaap lekker....quote:Op zondag 25 november 2007 22:29 schreef Jappie het volgende:
Morgen weer vroeg op dus van mij voor allen een welgemeend welterusten voor later.
Truste Jappiequote:Op zondag 25 november 2007 22:29 schreef Jappie het volgende:
Morgen weer vroeg op dus van mij voor allen een welgemeend welterusten voor later.
Vertel jij dan eens iets spannends Pavequote:Op zondag 25 november 2007 22:33 schreef Pavement het volgende:
saai
Ik adviseer nog steeeds RTL7quote:Op zondag 25 november 2007 22:33 schreef Pavement het volgende:
saai
Zeker weer Formule 1 ofzoquote:Op zondag 25 november 2007 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik adviseer nog steeeds RTL7
wat is er dan op Ned 1 NMNS?quote:Op zondag 25 november 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik adviseer nu Ned 1. Nee, geen F1, wel ofzo....
Verveel je jezelfquote:Op zondag 25 november 2007 22:33 schreef Pavement het volgende:
saai
Slaap lekker BL....quote:Op zondag 25 november 2007 22:56 schreef beroepslurker het volgende:
....denk dat ik ook maar ga slapen...iedereen slaapt ook hier.....dag allemaal
Wij keken naar Expeditie Robinson, dat verklaart in elk geval één vermiste vrouwquote:Op zondag 25 november 2007 22:56 schreef beroepslurker het volgende:
....denk dat ik ook maar ga slapen...iedereen slaapt ook hier.....dag allemaal
Doe mij dan maar Ned3, moet wat aan me gay kant doenquote:Op zondag 25 november 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik adviseer nu Ned 1. Nee, geen F1, wel ofzo....
Inderdaad Diasana, ga nu lekker naar bed, morgen weer werken, heb er reuze zin inquote:Op zondag 25 november 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij keken naar Expeditie Robinson, dat verklaart in elk geval één vermiste vrouwMaar ik zie dat de enige echte man ever ook al weg is, dus tja, wat hebben we hier dan nog te zoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |