quote:Op maandag 26 november 2007 17:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan bel ik je wel als ik last van een van beiden krijg...
* Leandra zingt: over 25 jaar, tingelingeling...![]()
he GVD tiefus wijf, ik zei toch mijn idee ik kom zo naar beneden om je te meppen kk hoerquote:
Lieve Veulerst,quote:Op maandag 26 november 2007 17:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik doe al weken moeite om je aandacht te trekken![]()
Maar ik heb nog niet eens een uitnodiging voor je verjaardag binnnen
Ik ben gvd 5 minuten binnen en het is een klonenfiësta... ik geloof dat ik maar weer ga, doen we net alsof we vandaag een keer op tijd etenquote:
Hij scheldt met kanker dus het is niet Gertquote:Op maandag 26 november 2007 17:25 schreef Kudt het volgende:
[..]
he GVD tiefus wijf, ik zei toch mijn idee ik kom zo naar beneden om je te meppen kk hoer
beetje mn kloon fuckup te snaaien .
wel kek duo trouwens Kudt en Kudtvocht
Tochtgat ?quote:Op maandag 26 november 2007 17:25 schreef Kudt het volgende:
[..]
he GVD tiefus wijf, ik zei toch mijn idee ik kom zo naar beneden om je te meppen kk hoer
beetje mn kloon fuckup te snaaien .
wel kek duo trouwens Kudt en Kudtvocht
Je bent het misschien wel zelf.....of een kloon van die kloon van je....quote:Op maandag 26 november 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij scheldt met kanker dus het is niet Gert![]()
Of toch.
Ik scheld nooit met kanker.quote:Op maandag 26 november 2007 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent het misschien wel zelf.....of een kloon van die kloon van je....
quote:Op maandag 26 november 2007 17:34 schreef Kudt het volgende:
Ik ben geen kloon, ik lees al hEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl lang mee en nu post ik dus pas,
ik heb ook al een fiets gekocht vandaag
IK BEN GEEN KLOON !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 26 november 2007 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent het misschien wel zelf.....of een kloon van die kloon van je....
Het wordt pas een probleem als je blind bentquote:Op maandag 26 november 2007 17:34 schreef Kudt het volgende:
[..]
IK BEN GEEN KLOON !!!!!!!!!!!!!!!!
jesus ben je doof ofzo ?
Hoiquote:Op maandag 26 november 2007 17:35 schreef Lobasca het volgende:
Middag!
Dat zeggen de meeste klonen, weten zij veel......quote:Op maandag 26 november 2007 17:34 schreef Kudt het volgende:
[..]
[quote]IK BEN GEEN KLOON !!!!!!!!!!!!!!!!
Moet dat danquote:jesus ben je doof ofzo ?
Hoiquote:Op maandag 26 november 2007 17:35 schreef Lobasca het volgende:
Middag!
Ik zie door de vleesbomen het bos hier niet meer !quote:Op maandag 26 november 2007 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zeggen de meeste klonen, weten zij veel......![]()
[..]
Moet dat dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |