heb niets tegen paarse beertjes maar ik vind jou aardig dom overkomenquote:Op maandag 26 november 2007 17:53 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Eigenlijk wou ik jou anaal vernederen![]()
Of heb je iets tegen paarse beertjes
Het lijken wel allemaal broertjes van Pavement...quote:Op maandag 26 november 2007 17:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit niveau is SC onwaardig......
Nope, de oude mijn broer (supertraaaaaaaaaaaaaaaaag), heb vandaag met Dell getelefoniet voor offerte, eventueel verzekeringswerk en zo niet, dan mag ik pas een nieuwe kopenquote:Op maandag 26 november 2007 17:54 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hoi Lobasca, nieuwe laptop?
quote:Op maandag 26 november 2007 17:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit niveau is SC onwaardig......
Jemig, wat een gedoe zeg, maar goed, je bént er en dat is het voornaamste toch? Beter traag dan niets.quote:Op maandag 26 november 2007 17:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nope, de oude mijn broer (supertraaaaaaaaaaaaaaaaag), heb vandaag met Dell getelefoniet voor offerte, eventueel verzekeringswerk en zo niet, dan mag ik pas een nieuwe kopen
Moet je slim zijn om iemand anaal te mogen vernederen?quote:Op maandag 26 november 2007 17:56 schreef rakkertje5 het volgende:
[..]
heb niets tegen paarse beertjes maar ik vind jou aardig dom overkomen
mar ja dat ben ik.
Ik ook paarse beertjes.. ? Dat kan natuurlijk nietquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook paarse beertjes.. ? Dat kan natuurlijk niet
Ja !! Tis bere slim !!! Wou dat ik erop was gekomen.quote:Op maandag 26 november 2007 17:59 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Moet je slim zijn om iemand anaal te mogen vernederen?
quote:Op maandag 26 november 2007 17:59 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Moet je slim zijn om iemand anaal te mogen vernederen?
quote:Op maandag 26 november 2007 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja !! Tis bere slim !!! Wou dat ik erop was gekomen.
quote:
De rede schrijf je zelf alquote:Op maandag 26 november 2007 18:05 schreef Lobasca het volgende:
jeempie...ik ben er 2 dagen niet...en iedereen gaat hier maar van God los?
Dat heeft Nachtzuster voor me gedaanquote:Op maandag 26 november 2007 18:06 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook een eigen!
Hoe kan ik die maken?
Ja, het is in twee dagen achteruit gehóld, dus maar goed dat je terug bent, geef ze er van langsquote:Op maandag 26 november 2007 18:05 schreef Lobasca het volgende:
jeempie...ik ben er 2 dagen niet...en iedereen gaat hier maar van God los?
Uhhhquote:Op maandag 26 november 2007 18:08 schreef Lobasca het volgende:
E
[..]
Een rede is een toespraak, bedoel je soms reden?
Hij is heel cool.quote:Op maandag 26 november 2007 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heeft Nachtzuster voor me gedaan![]()
Cool hé ?
samen met : waar ga je naartoe en waar kom je vandaan één van de meest gestelde filosofische vragen...quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 18:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, het is in twee dagen achteruit gehóld, dus maar goed dat je terug bent, geef ze er van langs ~O>
In de nachtdienstquote:Op maandag 26 november 2007 18:10 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Hij is heel cool.![]()
Ik wil er ook een.![]()
Wanneer komt Nachtzuster weer?
Ja fok was downquote:Op maandag 26 november 2007 18:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zonde van mijn tijd, ik ben moe
![]()
nog wat weerzinwekkends gemist?
Eerst maar even een fotoboek maken dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |