Dat van die naamvallen Duits was een geintje hoor.quote:Op maandag 26 november 2007 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dat is het natuurlijk, voor het gevoel te rellen, dat je voor een goede zaak strijdt, ook al heb je geen idee....
Psersoonlijk zou ik het wel tof vinden als er gewoon weer ouderwets les gegeven werd, met gestelde doelen en verwachtingen enzo.
En dan weer lekker taalregels leren![]()
Ook voor hbo en wo en mbo dan maar....quote:En als het je niet lukt dan blijf je zitten, ipv dat het niveau naar beneden bijgesteld wordt.
Nou wilde ik nog wat typen maar nu weet ik het niet meer....quote:Maar misschien is dat wel heel raar hoor, dat kan...
durchquote:Op maandag 26 november 2007 13:28 schreef ppi het volgende:
En alle naamvallen en vervoegingen in het Duits beheersen
Ik ken die Prospera verder eigenlijk ook niet......................quote:Op maandag 26 november 2007 13:53 schreef beroepslurker het volgende:
Heb me trouwens ook even op de Cos gemeld hoor, dit ter geruststelling van Prospera, anders krijg ik weer dat gezijk van haar en moet ik verantwoording afleggen waarom ik hier ben, niet dat het me ene moer interesseert wat zij denkt maar ik wil haar voor zijn.
anquote:Op maandag 26 november 2007 13:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
durch
fur
uhm
bis gegen
entlang !
Mit
nach
bei
zeit
von
zuwieder
entgegen
quote:Op maandag 26 november 2007 13:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
an
auf
hinter
neben
in
über
unter
for
zwischen
Ken haar ook niet gelukkigquote:Op maandag 26 november 2007 13:55 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ken die Prospera verder eigenlijk ook niet......................
Vind het wel interessant..
Maar de rellen zijn veel leuker op het moment natuurlijk.
Dat lukt niet meer om een x aantal redenen.quote:Op maandag 26 november 2007 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dat is het natuurlijk, voor het gevoel te rellen, dat je voor een goede zaak strijdt, ook al heb je geen idee....
Psersoonlijk zou ik het wel tof vinden als er gewoon weer ouderwets les gegeven werd, met gestelde doelen en verwachtingen enzo.
En dan weer lekker taalregels lerenEn als het je niet lukt dan blijf je zitten, ipv dat het niveau naar beneden bijgesteld wordt.
Maar misschien is dat wel heel raar hoor, dat kan...
zo heb ik ze geleerd..quote:Op maandag 26 november 2007 13:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
durch
fur
Ohne
uhm
bis gegen
entlang !
Mit
nach
bei
zeit
von
zu
aus
ausser
gemass
gegenuber
entgegen
Echt?quote:Op maandag 26 november 2007 15:47 schreef beroepslurker het volgende:
Ben je nog aan het mokken over gisteren?![]()
Zou best eens kunnen, er is hier gisteren behoorlijk geklikt dankzij die fijne test van jouquote:
Maar hij was wel leukquote:Op maandag 26 november 2007 16:14 schreef beroepslurker het volgende:
Zou best eens kunnen, er is hier gisteren behoorlijk geklikt dankzij die fijne test van jou >:)
Ik geloof dat je hier zelfs ook over DGK mag praten....quote:Op maandag 26 november 2007 14:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ken haar ook niet gelukkig
Maar ineens moest ik verantwoording afleggen van mijn vertoeven hier
Wist niet dat je een steekhoudende reden moest hebben om hier wat neer te mogen zetten.
Verkeerde in de veronderstelling dat de SC juist is om over van alles BEHALVE DGK te praten.
Ja, sommige vragen waren heel erg grappig, heb me gek gelachen, wèl een heel gedoe , zelfs mijn rijbewijs kwam er aan te pasquote:
Wat doe jij hier?quote:Op maandag 26 november 2007 16:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik geloof dat je hier zelfs ook over DGK mag praten....
Wat doe jij hier?quote:Op maandag 26 november 2007 16:31 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, sommige vragen waren heel erg grappig, heb me gek gelachen, wèl een heel gedoe , zelfs mijn rijbewijs kwam er aan te pas
..weet je dat zeker PPI?quote:Op maandag 26 november 2007 16:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik geloof dat je hier zelfs ook over DGK mag praten....
Wat doe jij hier?quote:Op maandag 26 november 2007 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=3dx0zqOsxaw
Ik ga zo kip met mijn handen eten en dan wil ik kijken wanneer mijn handen zo smerig zijn dat ik niet meer durf te typen op mijn toetsenbord...quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 16:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ga zo kip met mijn handen eten en dan wil ik kijken wanneer mijn handen zo smerig zijn dat ik niet meer durf te typen op mijn toetsenbord...
Nee, ik weet maar heel weinig, misschien wel niets zeker..quote:
Slacht je hem wel eerst?,,,,,,,quote:Op maandag 26 november 2007 16:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ga zo kip met mijn handen eten en dan wil ik kijken wanneer mijn handen zo smerig zijn dat ik niet meer durf te typen op mijn toetsenbord...
Het boeit officieel FUCK ALL waar je het over hebt hier.quote:Op maandag 26 november 2007 16:40 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee, ik weet maar heel weinig, misschien wel niets zeker..
Maar de Modjes geven je eerst wel een waarschuwing per PM geloof ik wanneer je teveel over DGK praat in de SC..
Maar is mij nog nooit overkomen..
Dat weet ik dan wel weer zeker.
En ik heb het gister nog over Brian en DGK perikelen gehad..
Ik begin nu, eerst val ik netjes aan met mes en vork...en die fase is nu zo'n beetje voorbij, goed dat de webcam uit is..quote:
Nou, wees maar heel voorzichtig, voor je het weet moet je vertellen waartoe je hier op aarde bent aan de SC-controleur , Frau Prospera, en die is streng hoorquote:Op maandag 26 november 2007 16:40 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee, ik weet maar heel weinig, misschien wel niets zeker..
Maar de Modjes geven je eerst wel een waarschuwing per PM geloof ik wanneer je teveel over DGK praat in de SC..
Maar is mij nog nooit overkomen..
Dat weet ik dan wel weer zeker.
En ik heb het gister nog over Brian en DGK perikelen gehad..
Als iemand met een tagje zegt dat het mag geloof ik hetquote:Op maandag 26 november 2007 16:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het boeit officieel FUCK ALL waar je het over hebt hier.
Dus als jij graag wil praten over Brian moet je dat vooral doen.
Na een paar posts begin ik wel te schelden though.
Ze had gister helemaal geen tijd voor me..quote:Op maandag 26 november 2007 16:45 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, wees maar heel voorzichtig, voor je het weet moet je vertellen waartoe je hier op aarde bent aan de SC-controleur , Frau Prospera, en die is streng hoor
quote:Op maandag 26 november 2007 16:49 schreef ppi het volgende:
[..]
Ze had gister helemaal geen tijd voor me..
Moet ik daar nou blij mee zijn ?
[..]
[..]
[..]
En wat voor een.quote:Op maandag 26 november 2007 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
CHAIN!
quote:Op maandag 26 november 2007 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
CHAIN!
Oh jaquote:Op maandag 26 november 2007 16:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stfu, je bent een kloon van me, remember?
nieuwe foto uploaden op mijn hyvesquote:
Wuhehehe,quote:Op maandag 26 november 2007 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nieuwe foto uploaden op mijn hyves![]()
geen idee waarom eigenlijk....
Hoeveel % had jij ook alweer gisteren in die test? En vraagje twee: Heb je die kip met je bare hands geplukt?quote:Op maandag 26 november 2007 16:56 schreef ppi het volgende:
mijn pinken zijn nog schoon
je gaat je wel meer echte man voelen van dat gekluif.
*zenuwachtig het oordeel afwacht*quote:
Ik lurk sowieso meer.quote:Op maandag 26 november 2007 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe bevalt het om kloon te zijn.....
"quote:Op maandag 26 november 2007 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*zenuwachtig het oordeel afwacht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |