Ik ga zo kip met mijn handen eten en dan wil ik kijken wanneer mijn handen zo smerig zijn dat ik niet meer durf te typen op mijn toetsenbord...quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 16:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ga zo kip met mijn handen eten en dan wil ik kijken wanneer mijn handen zo smerig zijn dat ik niet meer durf te typen op mijn toetsenbord...
Nee, ik weet maar heel weinig, misschien wel niets zeker..quote:
Slacht je hem wel eerst?,,,,,,,quote:Op maandag 26 november 2007 16:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ga zo kip met mijn handen eten en dan wil ik kijken wanneer mijn handen zo smerig zijn dat ik niet meer durf te typen op mijn toetsenbord...
Het boeit officieel FUCK ALL waar je het over hebt hier.quote:Op maandag 26 november 2007 16:40 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee, ik weet maar heel weinig, misschien wel niets zeker..
Maar de Modjes geven je eerst wel een waarschuwing per PM geloof ik wanneer je teveel over DGK praat in de SC..
Maar is mij nog nooit overkomen..
Dat weet ik dan wel weer zeker.
En ik heb het gister nog over Brian en DGK perikelen gehad..
Ik begin nu, eerst val ik netjes aan met mes en vork...en die fase is nu zo'n beetje voorbij, goed dat de webcam uit is..quote:
Nou, wees maar heel voorzichtig, voor je het weet moet je vertellen waartoe je hier op aarde bent aan de SC-controleur , Frau Prospera, en die is streng hoorquote:Op maandag 26 november 2007 16:40 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee, ik weet maar heel weinig, misschien wel niets zeker..
Maar de Modjes geven je eerst wel een waarschuwing per PM geloof ik wanneer je teveel over DGK praat in de SC..
Maar is mij nog nooit overkomen..
Dat weet ik dan wel weer zeker.
En ik heb het gister nog over Brian en DGK perikelen gehad..
Als iemand met een tagje zegt dat het mag geloof ik hetquote:Op maandag 26 november 2007 16:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het boeit officieel FUCK ALL waar je het over hebt hier.
Dus als jij graag wil praten over Brian moet je dat vooral doen.
Na een paar posts begin ik wel te schelden though.
Ze had gister helemaal geen tijd voor me..quote:Op maandag 26 november 2007 16:45 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, wees maar heel voorzichtig, voor je het weet moet je vertellen waartoe je hier op aarde bent aan de SC-controleur , Frau Prospera, en die is streng hoor
quote:Op maandag 26 november 2007 16:49 schreef ppi het volgende:
[..]
Ze had gister helemaal geen tijd voor me..
Moet ik daar nou blij mee zijn ?
[..]
[..]
[..]
En wat voor een.quote:Op maandag 26 november 2007 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
CHAIN!
quote:Op maandag 26 november 2007 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
CHAIN!
Oh jaquote:Op maandag 26 november 2007 16:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stfu, je bent een kloon van me, remember?
nieuwe foto uploaden op mijn hyvesquote:
Wuhehehe,quote:Op maandag 26 november 2007 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nieuwe foto uploaden op mijn hyves![]()
geen idee waarom eigenlijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |