quote:Op donderdag 22 november 2007 22:39 schreef MPG het volgende:
Rondje koffie, thee, bier, wijn, fris of sterk van mij
Gefeliciteerd dan maar!quote:Op donderdag 22 november 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Beowulf Prijsvraag op de FP![]()
Prijsvragennieuws week 48
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef Sebasser het volgende:
Gatver wat een hoer.
Hetero lesbie en anaal en double Penetration
Laller, ik typte pentratration en mijn spellingschecker komt op met concentratiekampen.
Dankjequote:Op donderdag 22 november 2007 22:42 schreef OA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar!![]()
Kan je Muck verrassen, want die weet natuurlijk van niks...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:39 schreef MPG het volgende:
Rondje koffie, thee, bier, wijn, fris of sterk van mij
wat weet ik niet?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:42 schreef OA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar!![]()
Kan je Muck verrassen, want die weet natuurlijk van niks...![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankje
Muck weet het al, MM kon dr mond niet houdenwaarom ben ik weer niet verbaasd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Niks.....quote:
Ah.. ze weet niet hoe jouw chick eruit zietquote:
quote:
?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah.. ze weet niet hoe jouw chick eruit ziet![]()
....
goed he?quote:
pssst, sebagger, je ouders doen het ook nog steedsquote:Op donderdag 22 november 2007 22:47 schreef Sebasser het volgende:
Gatver, ik googelde op spannend en via afbeeldingen kom ik op een plaatje van bejaardenseks uit.
Dat noem ik nou niet echt spannend.
true, true...quote:Op donderdag 22 november 2007 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah.. ze weet niet hoe jouw chick eruit ziet![]()
....
ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 november 2007 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
HEY IK HEB OOK GEWONNENen mpg ik moest er ook op gewezen door iemand op msn
![]()
En ik met die van jou.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:52 schreef Muck het volgende:
[..]
pssst, sebagger, je ouders doen het ook nog steeds
an mij mag ze ook wegblijvenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:51 schreef Sebasser het volgende:
Whehe die hoer van net bij jensen heeft op haar website staan; "komt alleen: nee, nooit"
quote:Uit onderzoek is gebleken dat er nog altijd een taboe rust op bejaardenseks. Veel mensen zien ze als a-seksueel.
Al een tijdjequote:Op donderdag 22 november 2007 23:01 schreef DaMart het volgende:
Ik sta in de OP!
quote:
IK wil niks weten over sexende oudersquote:Op donderdag 22 november 2007 22:52 schreef Muck het volgende:
[..]
pssst, sebagger, je ouders doen het ook nog steeds
quote:[..]
true, true...
wel hoe de jouwe eruitziet trouwens
Rustig maar, die van jou doen het al lang niet meer zo veel als vroegah.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
IK wil niks weten over sexende ouders [afbeelding]
ik ook nietquote:Op donderdag 22 november 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
IK wil niks weten over sexende ouders![]()
quote:[..]
quote:
Coolquote:Op donderdag 22 november 2007 23:14 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga de eendjes even voeren, brb.
Ik heb vanmiddag 20 uit het park meegenomen en die zitten nu allemaal in mijn badkuip.
quote:
WMzquote:
ik trakteerquote:
covie heb ik al lang niet meer gezien indd..quote:Op donderdag 22 november 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
waar is covie eigenlijk?
leeft die nog?
Ja, maar die is er echt nooit meerquote:Op donderdag 22 november 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
covie heb ik al lang niet meer gezien indd..
Was t niet iets met nieuw werk enzo?
* MPG geeft eer een bacoquote:
vaag....quote:Op donderdag 22 november 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar die is er echt nooit meer
Je zou het haast denkenquote:Op donderdag 22 november 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
vaag....
heeft ze soms een leven gekregen?![]()
ik heb cherry cokequote:
quote:
nou geen enge dingen gaan zeggen he!quote:Op donderdag 22 november 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
vaag....
heeft ze soms een leven gekregen?![]()
Covie hier ongeveer anderhalve week terug nog gezien!quote:Op donderdag 22 november 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar die is er echt nooit meer
ja, 1 post ofzoquote:Op donderdag 22 november 2007 23:30 schreef OA het volgende:
Ik he
[..]
Covie hier ongeveer anderhalve week terug nog gezien!![]()
Ietsje langer wachten voor het typen vriendquote:Op donderdag 22 november 2007 23:30 schreef OA het volgende:
Ik he
[..]
Covie hier ongeveer anderhalve week terug nog gezien!![]()
* MPG geeft ook frits een bacoquote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:31 schreef Sebasser het volgende:
Vraagje aan KSC;
Kennen je collega's/vrienden/familieleden je gebruikersnaam op FOK!?
Denk het niet eigenlijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:31 schreef Sebasser het volgende:
Vraagje aan KSC;
Muck zie je niet als een vriend(in)?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft ook frits een baco
[..]
[afbeelding]
bijna iedereen die ik ken, omdat het mijn bijnaam isquote:Op donderdag 22 november 2007 23:31 schreef Sebasser het volgende:
Vraagje aan KSC;
Muck weet uiteraard wel wie ik benquote:Op donderdag 22 november 2007 23:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Muck zie je niet als een vriend(in)?
Wat, heb jij een vriendquote:Op donderdag 22 november 2007 23:33 schreef Muck het volgende:
[..]
bijna iedereen die ik ken, omdat het mijn bijnaam is
alleen weten ze niet wat fok is
mijn broer kent hem ook, want die zit zelf ook op fok, en mijn vriend ook
Het is mijn 'algemene internet nick' maar weet niet of mensen die kennenquote:Op donderdag 22 november 2007 23:31 schreef Sebasser het volgende:
Vraagje aan KSC;
voer ze zat, met sterke drankquote:Op donderdag 22 november 2007 23:36 schreef Sebasser het volgende:
Kutje de eendjes kwaken weer, en ik krijg ze niet stil
Ach, jochie toch!quote:Op donderdag 22 november 2007 23:35 schreef Sebasser het volgende:
Vorig jaar was ik blij verrast toen ik opeens Sebasser! hoorde op school.
Ik keek verschrikt op toen hij begon over dat ik zijn held was op FOK! en toen heeft ie me eeuwig lastig gevallen, en in de pauze's FOK! opmerkingen, en en en het was afschuwelijk
In de pan houden ze vanzelf op!quote:Op donderdag 22 november 2007 23:36 schreef Sebasser het volgende:
Kutje de eendjes kwaken weer, en ik krijg ze niet stil
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:35 schreef OA het volgende:
[..]
Wat, heb jij een vriend![]()
Komt ie hier ook weleens?![]()
Dat is wel fucked up. Dan voel je je ook wel een beetje kut ja.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:35 schreef Sebasser het volgende:
Vorig jaar was ik blij verrast toen ik opeens Sebasser! hoorde op school.
Ik keek verschrikt op toen hij begon over dat ik zijn held was op FOK! en toen heeft ie me eeuwig lastig gevallen, en in de pauze's FOK! opmerkingen, en en en het was afschuwelijk
je moet de eendjes vullen, niet de badkuipquote:Op donderdag 22 november 2007 23:38 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb niet genoeg drank in huis om de badkuip te vullen.
oh? wie dan?quote:
quote:Maar goed ook
heel zeldenquote:Op donderdag 22 november 2007 23:35 schreef OA het volgende:
[..]
Wat, heb jij een vriend![]()
Komt ie hier ook weleens?![]()
Sassa?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel fucked up. Dan voel je je ook wel een beetje kut ja.
Ik werkte van de zomer bij het hoofdkantoor van Dirk v/d Broek en daar kwam iemand werken en via hyves zag ik dat ze op fok zat. En in de pauzes hebben we het wel eens over Fok en dan zie je de rest echt kijken vanEn wij dan:
Nee!!quote:
Sassa?!quote:Op donderdag 22 november 2007 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel fucked up. Dan voel je je ook wel een beetje kut ja.
Ik werkte van de zomer bij het hoofdkantoor van Dirk v/d Broek en daar kwam iemand werken en via hyves zag ik dat ze op fok zat. En in de pauzes hebben we het wel eens over Fok en dan zie je de rest echt kijken vanEn wij dan:
Je moet eens sterke drank inspuiten in een meloen en dan een dagje laten trekken, overheerlijkquote:Op donderdag 22 november 2007 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
je moet de eendjes vullen, niet de badkuip [afbeelding]
Nee, maar die is niet slecht te gokkenquote:Op donderdag 22 november 2007 23:31 schreef Sebasser het volgende:
Vraagje aan KSC;
Dan moet je daar een bong van maken, joint in roken, en dan opetenquote:Op donderdag 22 november 2007 23:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je moet eens sterke drank inspuiten in een meloen en dan een dagje laten trekken, overheerlijk
Is het lid Nitros of de overbezorgde schoonOA??quote:
Na een psychose een tijd terug ben ik gestopt met blowen.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan moet je daar een bong van maken, joint in roken, en dan opeten [afbeelding]
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je moet eens sterke drank inspuiten in een meloen en dan een dagje laten trekken, overheerlijk
Wat is er met mij?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:42 schreef OA het volgende:
[..]
Is het lid Nitros of de overbezorgde schoonOA??![]()
nee johquote:Op donderdag 22 november 2007 23:42 schreef OA het volgende:
[..]
Is het lid Nitros of de overbezorgde schoonOA??![]()
ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Nou, dan eet je het niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:44 schreef Muck het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik hou niet van meloen [afbeelding]
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ook niet [afbeelding]Whehe, ik heb bijna een fles rivella opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verslaafd![]()
![]()
quote:
Pprvrsnpprr?quote:
Waarom doe je nou dat boos kijkende gezichtje?quote:
oh, oepsquote:Op donderdag 22 november 2007 23:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Na een psychose een tijd terug ben ik gestopt met blowen.![]()
Zomaar!quote:Op donderdag 22 november 2007 23:50 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Waarom doe je nou dat boos kijkende gezichtje?
Heb ik iets misdaan?
Ja, voor een sproedje.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:52 schreef OA het volgende:
[..]
Zomaar!![]()
Zeg, moet jij morgen nog naar een klant toe?
Nee, ik ben officemanager. Ik roggel alles.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Werk jij bij de afdeling transploft?
trustequote:
wel watermeloen?quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer voor jouquote:
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ja,quote:
En dat weet je nu al?quote:
het is een heel langzaam sproedjequote:
Bij mij op t werk gebruiken ze t ook.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
opbokken met dat taalgebruik van die reclame [afbeelding]
Das die rode toch?quote:
quote:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Mag ik langskomen om die mensen nekschot te geven?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bij mij op t werk gebruiken ze t ook.
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
opbokken met dat taalgebruik van die reclame
quote:
Eindelijk.... eindelijk!!!quote:
Zolang het geen FOK! users zijn best, want dan heb je een ban te pakken.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mag ik langskomen om die mensen nekschot te geven? [afbeelding]
Mijn excuses, ik zag vanuit mijn ooghoek enkelt OA staan, vergeeft u mij dat ik u van een feit heb beticht alwaar u niet voor beticht diende te worden?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:58 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Je hebt gelijk: het is een kutreclame![]()
En nee, één van mijn klonen luistert niet naar de naam schoonOA...
zolang het buiten fok omgaat is het prima toch?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zolang het geen FOK! users zijn best, want dan heb je een ban te pakken.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:00 schreef OA het volgende:
[..]
Eindelijk.... eindelijk!!!![]()
Iemand met verstand!!Dat ie dan weer uitgerekend uit ZH komt, is gewoon geen toeval
![]()
Vergeven ende vergeten!quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik zag vanuit mijn ooghoek enkelt OA staan, vergeeft u mij dat ik u van een feit heb beticht alwaar u niet voor beticht diende te worden?
Ik zal mijn baas vertellen dat hij met sproed linoleum moet laten aanleggen op de werkvloer.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zolang het buiten fok omgaat is het prima toch? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:00 schreef OA het volgende:
[..]
Eindelijk.... eindelijk!!!![]()
Iemand met verstand!!Dat ie dan weer uitgerekend uit ZH komt, is gewoon geen toeval
![]()
Dat weet je trouwens wel erg goed...quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Weer zoeen ZH zot
JIJ hebt gistermiddag rond 5 uur met je schoonOA kloon gepost toen ik niet eens in de buurt van een pc was...
Ik liep toen net van school naar het station![]()
ja, smaakt een beetje naar komkommer, maar dan zoetquote:
nee?quote:
Teruglezen FTWquote:
die lust ik welquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, smaakt een beetje naar komkommer, maar dan zoet
hmmm...quote:[..]
nee?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Teruglezen FTW
EN ja, omdat jij toen OOK online en aan het posten was, ben jij natuurlijk verdachte nummer 1
quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zuid-holland
Een van mijn klonen is vandaag gebust btw
wie?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zuid-holland
Een van mijn klonen is vandaag gebust btw
Ik ook, dag kindersquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:14 schreef OA het volgende:
Ik ga maar slapen. [afbeelding]
A demain, [afbeelding] .
wat je zegt...quote:
Je vergeet een punt....quote:
Je vergeet een puntquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:16 schreef OA het volgende:
[..]
Je vergeet een punt.... [afbeelding]
Nepimitator [afbeelding]
quote:
niet voor zover ik weet.quote:
wie ben ik dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ook, dag kinders
Doei Jasper, Klaas, Pieter en Leen
Leen van frisia?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:19 schreef Muck het volgende:
[..]
wie ben ik dan?
jasper klaas pieter of leen?
kloptquote:
wat lief!quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:18 schreef Sebasser het volgende:
Deze punt . mag je wel even lenen voor je post
oh ja, dat was het....quote:
wie? ik?quote:Last van geheugenverlies?
van de hoek?quote:
Die ene.quote:
Ja, die bedoelde ik dus...quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Pff, ik dacht even dat je die andere bedoelde.
Moet jij niet slapen?quote:
quote:
Nee, dat ben jijquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, zij is Muck [afbeelding] [afbeelding]
nee toch?quote:
ja?quote:
nee, hij is MPGquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, dat ben jij
Ik snap het niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kruip er maar bij danquote:
oehquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Kruip er maar bij dan
Dag KSC'ers, tot morgen![]()
Leuk dagje na het zuipenquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:15 schreef Houniet het volgende:
tering kroeg [afbeelding]
morgen school, werk en naar didam [afbeelding]
[afbeelding]
juistem!quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:46 schreef Houniet het volgende:
wehehe ja ag. nu een bikkel, straks een bikkel [afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 07:17 schreef eer-ik het volgende:
Moge
Rare droom gehad
Droomde zojuist dat ik mod-af was, omdat ik wel genoeg had gedaan, daarna was er een rel op fok met een neger, want die had iemand omgelegd, maar weet niet wie, want ben nu wakker
tezamen met schoonOA?quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:09 schreef OA het volgende:
Het is echt een choas op de knooppunten rond Rotterdam....![]()
Een tunnelbuis van de Beneluxtunnel is afgesloten, waardoor ik 50 minuten onderweg ben geweest![]()
![]()
hehe.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:09 schreef OA het volgende:
Het is echt een choas op de knooppunten rond Rotterdam....![]()
Een tunnelbuis van de Beneluxtunnel is afgesloten, waardoor ik 50 minuten onderweg ben geweest![]()
![]()
Ja. Hij rijdt altijd, dus ik hoef alleen maar naar mooie dames te kijken in de file!quote:
Stennis trappen danquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:12 schreef Sjowhan het volgende:
En geen goede morgen want er is geen koffie
Da's best goedquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ja. Hij rijdt altijd, dus ik hoef alleen maar naar mooie dames te kijken in de file!![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:14 schreef OA het volgende:
De boekhouder, met assistente, gaat weer lekker tekeer hierboven!![]()
Ik ga alleen metquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's best goed
Sinds wanneer is dat, en ga je niet meer met het ov?
Uiteraard, m'n beste!quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:17 schreef eer-ik het volgende:
Geachte heer OA, wil jij de statistieken er even bijpakken, dan kunnen we de conferentie voortzetten.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga alleen metV als hij vakantie heeft.
Ik werk hier sinds begin 2006, dus vanaf die tijd.
Komt voor de bakker.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:18 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard, m'n beste!![]()
3 minuten geduld gaarne!
quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 22 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 163 Muck
006. 096 Sebasser
010. 086 MPG
016. 075 eer-ik
022. 066 Houniet
025. 060 DaMart
032. 049 Memento-Mori
035. 047 OA
042. 045 vrolijke-frits
045. 044 Sjowhan
046. 043 Papierversnipperaar
069. 038 crossover
081. 035 Kuukske
110. 029 Pheno
151. 023 Frutsel
151. 023 indahnesia.com
178. 021 JortK
232. 017 Lenny_Leonard
232. 017 Surveillance-Fiets
Ik ben reeds klaar!quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Komt voor de bakker.
Kan ik u plezieren met een kop koffie alvorens te beginnen?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heeft ie altijd vakantie?
http://youtube.com/watch?v=oJH2ubVZj2o
Goed nummer.
Nu op 3fm trouwens
Ik dacht dat u de conferentie wilde voortzetten!quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:17 schreef eer-ik het volgende:
Geachte heer OA, wil jij de statistieken er even bijpakken, dan kunnen we de conferentie voortzetten.
Ik was even naar de Canthine om koffie te halenquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht dat u de conferentie wilde voortzetten!
Welnu, waar bent u dan?![]()
Ok.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was even naar de Canthine om koffie te halen
Vergaderenquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ok.![]()
Ik ga nu even vergaderen, mét koffie!![]()
lekker op tijd op de vrijdagmorgenquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:14 schreef OA het volgende:
De boekhouder, met assistente, gaat weer lekker tekeer hierboven! [afbeelding]
middag indahquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker op tijd op de vrijdagmorgen
quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:38 schreef Pheno het volgende:
Duitse agenten betogen tegen Polen
Polen
Ik moest lachenquote:
Ik ook!quote:
Zitten daar eigenlijk ook polen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor.. maar al die Polen he
Je lijkt ook een stuk opgewekter dan eerder deze week!quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wel goed, al bijna 2 uur wakker
Ben dat niet echt gewend
Et toi?
Ja wel lekker! Vandaag derde dagje bieb en studeren, gaat redelijk goed, lig op schema. Zaterdag mijn allerlaatste examenquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wel goed, al bijna 2 uur wakker
Ben dat niet echt gewend
Et toi?
Ha Indah!quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:53 schreef OA het volgende:
[..]
Je lijkt ook een stuk opgewekter dan eerder deze week!![]()
Voor zover dat te beoordelen valt door een lijntje...![]()
vast welquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zitten daar eigenlijk ook polen? [afbeelding]
Hai BXquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
en ga es niet zo snel, zelfs mijn loopneus houdt het niet bij zo
hey BXquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja wel lekker! Vandaag derde dagje bieb en studeren, gaat redelijk goed, lig op schema. Zaterdag mijn allerlaatste examen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] en die wil ik een beetje fatsoenlijk maken! [afbeelding]
Maar ik begrijp dat je weer redelijk goed aan het slapen bent? [afbeelding]
[..]
Ha Indah! [afbeelding]
Daar ben je mooi mee danquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:00 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ga zo maar eens mijn schoenen zoeken en naar de huisarts. Kutbuik [afbeelding]
Opererende arst was zeker een Pool [afbeelding]
sterktequote:Op vrijdag 23 november 2007 09:00 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ga zo maar eens mijn schoenen zoeken en naar de huisarts. Kutbuik
Opererende arst was zeker een Pool
quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:53 schreef OA het volgende:
[..]
Je lijkt ook een stuk opgewekter dan eerder deze week!![]()
Voor zover dat te beoordelen valt door een lijntje...![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja wel lekker! Vandaag derde dagje bieb en studeren, gaat redelijk goed, lig op schema. Zaterdag mijn allerlaatste examen![]()
![]()
en die wil ik een beetje fatsoenlijk maken!
Maar ik begrijp dat je weer redelijk goed aan het slapen bent?![]()
[..]
Ha Indah!![]()
ok, zal het eens proberenquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] beetje doorposten, kom op! [afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Al meer dan 10 Polen in Indonesië
quote:
Gratis Polen nekschotservicequote:
Je doet iig alsof!quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Mja, maar om het goed te noemen, nee.
Vandaag wel redelijk geslapen, maar veel wakker geweest, licht geslapen en vooral kort.
Of kort, ik ben gewend om 6 a 7 uur te pitten, nu toch al gauw 2 uur gemist
vandaag?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik vind dat we wel erg tegenPolig zijn vandaag
ik was het nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:09 schreef OA het volgende:
Wie heeft mij mooie TT trouwens aangepast? [afbeelding]
Een van die modder-mods natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:09 schreef OA het volgende:
Wie heeft mij mooie TT trouwens aangepast?![]()
Wat denk je? Kutmods uit Polenquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:09 schreef OA het volgende:
die link doet niet wat jij wil geloof ikquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:10 schreef OA het volgende:
Godver, link doet het niet zoals ik wil [afbeelding]
was zeker lekker goedkoop en zoquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat denk je? Kutmods uit Polen [afbeelding]
Ja, gratis Polenfokquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
was zeker lekker goedkoop en zo
da's wel eenduidig tenminste, in tegenstelling tot die Polenquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:12 schreef Pheno het volgende:
Elke dag
quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een van die modder-mods natuurlijk.
quote:
Het was DaMartquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:09 schreef OA het volgende:
Half polen woont in nederland tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Ligt Nederland trouwens dichtbij Polen? Toen ik nog in Nederland woonde kenden we dat nog helemaal niet... dat Polen
quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Ligt Nederland trouwens dichtbij Polen? Toen ik nog in Nederland woonde kenden we dat nog helemaal niet... dat Polen
quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het was DaMart
Die heeft er Thee bij gezet.
Wonen niet eens, ze werken hier alleen. En gaan naar Polenquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Half polen woont in nederland tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |