het is een heel langzaam sproedjequote:
Bij mij op t werk gebruiken ze t ook.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
opbokken met dat taalgebruik van die reclame [afbeelding]
Das die rode toch?quote:
quote:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mag ik langskomen om die mensen nekschot te geven?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bij mij op t werk gebruiken ze t ook.
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
opbokken met dat taalgebruik van die reclame
quote:
Eindelijk.... eindelijk!!!quote:
Zolang het geen FOK! users zijn best, want dan heb je een ban te pakken.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mag ik langskomen om die mensen nekschot te geven? [afbeelding]
Mijn excuses, ik zag vanuit mijn ooghoek enkelt OA staan, vergeeft u mij dat ik u van een feit heb beticht alwaar u niet voor beticht diende te worden?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:58 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Je hebt gelijk: het is een kutreclame![]()
En nee, één van mijn klonen luistert niet naar de naam schoonOA...
zolang het buiten fok omgaat is het prima toch?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zolang het geen FOK! users zijn best, want dan heb je een ban te pakken.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:00 schreef OA het volgende:
[..]
Eindelijk.... eindelijk!!!![]()
Iemand met verstand!!Dat ie dan weer uitgerekend uit ZH komt, is gewoon geen toeval
![]()
Vergeven ende vergeten!quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik zag vanuit mijn ooghoek enkelt OA staan, vergeeft u mij dat ik u van een feit heb beticht alwaar u niet voor beticht diende te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |