Lui, maar wel lekkerbek en de kwaliteit en prijs was vorig jaar prima.quote:
Lekkerbekken met voorgepakte maaltijden.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Lui, maar wel lekkerbek en de kwaliteit en prijs was vorig jaar prima.
Laat ze de scha(p)pen dan eens vullenquote:Op donderdag 22 november 2007 01:57 schreef Buschetta het volgende:
Dit jaar hebben ze alleen nog maar halal kerstmaaltijden die over waren van de Ramadan weken.
Nee, jij bent Joop Braakhekke zeker.quote:
Dat snap ik dan niet. Jullie gaan om de haverklap sjiek uit eten en dan met kerst halen jullie kant en klaar maaltijden?!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:12 schreef golfer het volgende:
Vorig jaar hebben we daar uitgebreid gebruik van gemaakt.
Is het assortiment voor dit jaar al bekend gemaakt?
Met Kerst uit eten is een gruwel. Groot gelijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:40 schreef NED het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet. Jullie gaan om de haverklap sjiek uit eten en dan met kerst halen jullie kant en klaar maaltijden?!
And I was like..... WTF?!?!
Ja okay, maar ik dacht toch minstens dat meneer golfer of mevrouw Bluezz dan wel zelf de keuken in zou duiken om een culinair hoogstandje op tafel te flikkerenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met Kerst uit eten is een gruwel. Groot gelijk.
Dat zullen we ongetwijfeld ook 1 van de kerstdagen doen, maar de andere kerstmaaltijd mag best iets simpeler zijn.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:48 schreef NED het volgende:
Ja okay, maar ik dacht toch minstens dat meneer golfer of mevrouw Bluezz dan wel zelf de keuken in zou duiken om een culinair hoogstandje op tafel te flikkeren
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:40 schreef NED het volgende:
Dat snap ik dan niet. Jullie gaan om de haverklap sjiek uit eten en dan met kerst halen jullie kant en klaar maaltijden?!
Je mag wel bij mij komenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:10 schreef DarkShine het volgende:
Ik weet nog niet wie er dit jaar bij ons kookt, en ook nog niet waar we eten (lees bij wie).
ja klopt!quote:Op donderdag 22 november 2007 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan volgens mij niet lang meer duren, de C1000 komt deze week ook al met voorproefjes van het kerstassortiment. Ik ben benieuwd.
"Top 5" dinner?quote:
ja, kom ik als lichtschuwe nerd weer eens buiten omdat het eten nu écht op is, veranderen ze dingenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
Fascinating world we are living in!
Dus Brood en de Haan vallen af?quote:
Bah ja, er stond vandeweek een mevrouw voor me in de rij met iets van aardappelgratin.... Dat leek op kant-en-klare hummus, echt van die brij, en dan met van die zielige fliebertjes kaas eroverquote:Op donderdag 22 november 2007 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan volgens mij niet lang meer duren, de C1000 komt deze week ook al met voorproefjes van het kerstassortiment. Ik ben benieuwd.
Ik heb ze nog niet gespot.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:20 schreef bibi het volgende:
Het is toch wel tijd dat de artikelen in de winkel komen vind ik
Waren ze vorig jaar ook, 35% als ze bijna over de datum heen waren of na de feestdagen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:45 schreef NoCigar het volgende:
En wie weet, zijn ze deze keer wel afgeprijst en staat er een van/voor stickertje op. Kunnen we mooi van de voordeeltjes profiteren!
wat vindt je vies?quote:
Ook altijd leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:15 schreef prinseszondererwt het volgende:
De nieuwe Allerhande komt op 5 december, misschien staat daar wat in.
+ lekker snelquote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef beelz het volgende:
Ik kook zelf wel met kerst, maar toch een tvp omdat ik in januari ook wel goed wil vreten
same herequote:Op dinsdag 4 december 2007 10:48 schreef KrnKje het volgende:
Ik zal zometeen ook eens een blik gaan werken bij de appie... Mijn kerstdiner is het laatste waar ik AH-excellent neer zal zetten, maar op andere momenten kan het erg lekker zijn
quote:Kom dan naar onze kerstproeverij op 11, 12 of 13 december van 14.00 - 19.00 uur. Kom dan naar onze kerstproeverij op 11, 12 of 13 december van 14.00 - 19.00 uur.
Maakt u van Kerst weer iets bijzonders dit jaar? En wilt u er zeker van zijn dat álles slaagt? Dan is onze kerstproeverij de perfecte voorbereiding. Ons winkelteam ontvangt u graag voor een proeverij vol inspiratie voor heerlijke gerechten.
U kunt proeven van onze AH Excellent producten 'Speciaal voor de Feestdagen'. Stuk voor stuk heerlijke producten. Van soepen en sauzen tot complete gerechten, van hapjes vooraf tot topdesserts. En alles is zó voorbereid dat het in weinig tijd op de feesttafel staat. In de winkel kunt u ook alvast van de kerstsfeer proeven. En natuurlijk nemen we graag de tijd voor uw vragen.
Bijna alle onze AH-winkels doen mee
Klik op onderstaande link om te zien of uw AH-winkel ook meedoet en op welke dag.
Ik wil die link kunnen zien waarop we kunnen uitzoeken of onze AH ook voorproefdagen heeft.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
hallo!
bij de AH kun je binnenkort alvast voorproeven, is dat nou niet leuk? oO<
[..]
http://www.ah.nl/acties/article.jsp?trg=kerstproeverij/indexquote:Op woensdag 5 december 2007 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil die link kunnen zien waarop we kunnen uitzoeken of onze AH ook voorproefdagen heeft.
Hier ook niet echt in de buurtquote:Op woensdag 5 december 2007 00:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
de AH bij mij op de hoek doet niet mee, zal je altijd zien
Excuse me?quote:
Hey bij moi ook .quote:Op woensdag 5 december 2007 09:20 schreef beelz het volgende:
Hehehe alle AH's hier in de buurt doen mee... Ik ga 3 dagen gratix vreten
Hier nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaaa, gratis voedsel ook bij mijn AH
hahaha, dit is toch wel een lach waardquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:20 schreef n0a het volgende:
AH heeft tegenwoordig ovenklare anuses
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:20 schreef n0a het volgende:
AH heeft tegenwoordig ovenklare anuses
http://www.ah.nl/excellent/index.jsp?trg=excellent/index.amuses
rechts onderin
Moest even 2 keer kijken en vroeg me af wat anuses warenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hahaha, dit is toch wel een lach waard
saorry, maar het staat er zo mooi
We zijn juist niet zo van de toetjes.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:09 schreef conleche het volgende:
Die chocoladebombe ziet er ook zo lekker uitAls iemand die voorproeft, laat dan eens weten of het de moeite waard is. Het gaat mij echt te ver om zo'n calorieenbom vóór te proeven. Met de kerst mag ie eventueel wel. Het lijkt me wel een lekker toetje voor Golfer en Bluezz om zo eens te proberen
Dan heb je juist een objectief oordeelquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn juist niet zo van de toetjes.
Woow jij bent wel heel wat van plan...quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:00 schreef golfer het volgende:
Alvast ingeslagen voor de kerst en in de vriezer geduwd: hertengebraad
[ afbeelding ],
rosbief [ afbeelding ]
en hertenbiefstukjes [ afbeelding ].
De amuses waren (nog) niet te vinden, maar die komen nog wel.
Bij ons waren die er al wel, lijkt me niet dat je die gaat invriezen? Ik heb voor de gein een setje van 2 glaasjes cranberry/paté-achtigs meegenomen. Vanavond proberenquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:00 schreef golfer het volgende:
De amuses waren (nog) niet te vinden, maar die komen nog wel.
Tis niet alleen voor kerstquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:29 schreef Bartjebart het volgende:
Woow jij bent wel heel wat van plan...
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik heb voor de gein een setje van 2 glaasjes cranberry/paté-achtigs meegenomen. Vanavond proberen
Bij blokker verkopen ze ook amuselepeltjes en glaasjes..quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja die had ik dus van de week. Best lekker, maar ik had ze vooral genomen om de bakjes.
Vanavond had ik die andere visamuses die met die porseleinen lepeltjes. Die vond ik lekkerder. Ik heb ook de borrelglaasjes gekocht. Dit alles moet ik voor kerst nog eens kopen en dat heb ik genoeg bakjes enz om m'n eigen amuses in te serveren![]()
(is er eik al een amuse-topic, met receptjes? Ik zal es kijken....)
Ja maar, ja maar, das lang zo lekker niet om het daar te kopen....quote:Op zondag 9 december 2007 10:50 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Bij blokker verkopen ze ook amuselepeltjes en glaasjes..
Ontopic: wil wel een aantal dingen proberen, vooral die taart ziet er goed uit.. ook een zalmvisschotel voor in de oven..
Jah, dat mag natuurlijk niet hequote:Op zondag 9 december 2007 11:39 schreef conleche het volgende:
Ik lees hier wel of de producten bevallen, hoewel: die paté met "jam" zoals een aantal posts hierboven beschreven vond ik eigenlijk wel lekker...........
I'll be there!quote:Op zondag 9 december 2007 10:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kom dan naar onze kerstproeverij op 11, 12 of 13 december van 14.00 - 19.00 uur.
Maakt u van Kerst weer iets bijzonders dit jaar? En wilt u er zeker van zijn dat álles slaagt? Dan is onze kerstproeverij de perfecte voorbereiding. Ons winkelteam ontvangt u graag voor een proeverij vol inspiratie voor heerlijke gerechten.
U kunt proeven van onze AH Excellent producten 'Speciaal voor de Feestdagen'. Stuk voor stuk heerlijke producten. Van soepen en sauzen tot complete gerechten, van hapjes vooraf tot topdesserts. En alles is zó voorbereid dat het in weinig tijd op de feesttafel staat. In de winkel kunt u ook alvast van de kerstsfeer proeven. En natuurlijk nemen we graag de tijd voor uw vragen.
Bijna alle onze AH-winkels doen mee.
Nou dat lijkt mij een mooie gelegenheid om eens te proberen
Waarom niet?quote:Op zondag 9 december 2007 12:00 schreef Isegrim het volgende:
Rosbief heb ik al zien liggen.
Maarreh, ik zou het zelf niet kopen, althans niet als ik gasten kreeg.
Ik ook, alle AH's af in A'dam. En ik heb weer gratis gegetenquote:
Ja, is erquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef conleche het volgende:
(is er eik al een amuse-topic, met receptjes? Ik zal es kijken....)
quote:Op zondag 9 december 2007 14:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ook, alle AH's af in A'dam. En ik heb weer gratis gegeten![]()
Nog aanraders waar ik speciaal voor heen moet gaan?quote:Op zondag 9 december 2007 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Wij gaan het a.s. donderdag proberen ná het werk
Die in Bloemendaal zal wel geen speciaal assortiment hebben?!quote:Op zondag 9 december 2007 14:36 schreef Bluezz het volgende:
Eeeehhhh, wij gaan in Haarlem, niet in A'dam hoor
hmmm, toch maar weer eens langs binnenkortquote:Op zondag 9 december 2007 17:18 schreef Bluezz het volgende:
In het dorp is ie aardig goed gevuld, hij had zelfs meer dan die in Haarlem, zaterdag
hier nog nietquote:Op maandag 10 december 2007 16:12 schreef Quispi het volgende:
Hier lagen vanmiddag de amuses al weer in de uitverkoop met 35% stickers...![]()
De tiramisu is in ieder geval weer lekker dit jaar!
Je dacht toch niet serieus dat je een hele maaltijd kreeg, toch?quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga vanavond dineren bij de AH! Nog nooit een kerstmaaltijd daar gekocht, maar aan de ervaringen hier te zien misschien toch een overweging waard.
Haha, nee hoor! Maar je kunt je daar goed voleten met alle kleine hapjes.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat je een hele maaltijd kreeg, toch?
Ik heb geproefd: iets biefstuk-achtigs met pancetta en rode wijnsaus (ok), een toastje met een visserige salade (tja) en chocoladebavarois(nee)
Verdomde zwangerschapshormonen!!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ligt inmiddels iig alvast een kalkoenbraadstuk in de vriezer.
Nostalgie ten top, dat aten we ook toen stinkie op kerst-avond bij me kwam eten toen we nog aan het daten waren.![]()
En wat is daar anders aan dan Euroshopper appelmoes met zelf een snufje kaneel toevoegen?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:46 schreef bibi het volgende:
De appelmoes met een vleugje kaneel is ook erg lekker.
Bij ons stond er 1 man achter een kraapmje de Excellent Garnalensalade op stokbrood te smeren. That's it.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef MissHobje het volgende:
Oja heel die proeverij dingen vergeten
Was vandaag de laatste ?
Nee, morgen is er op sommige plaatsen nog wat.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef MissHobje het volgende:
Oja heel die proeverij dingen vergeten
Was vandaag de laatste ?
Vorig jaar waren het sneeuwpoppen geloof ik, die waren van het niveau euroshopperquote:Op donderdag 13 december 2007 15:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand de kerstengelijsjes met een kern van chocolade al geproefd?![]()
nee, maar: de albert heijn medewerkster die verantwoordelijk is voor het diepvriesassortiment stond met het kerstengelijs in de Allerhande, en die dame ziet er zelf ook welquote:Op donderdag 13 december 2007 15:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[ afbeelding ]
Net 3 plakjes op, was dus een duur belegd pistoletje (3.99 voor 60 gr), maar smaakt zeer goedquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:06 schreef SiGNe het volgende:
Met kerst wil ik sowieso de Pata negra in huis halen
Heb er een paar geprobeerd, maar was er nu ook niet echt kapot van.quote:Op maandag 17 december 2007 15:19 schreef Ace1 het volgende:
Ik had afgelopen week bij de AH waar ik werk kei veel amuzenlepels weg kunnen gooienVerkopen echt slecht.. maarja, zijn ook way overpriced
De gemiddelde Nederlander doet ,denk ik, niet zo erg mee aan dit soort trends in eten. Een aantal excellent produkten blijft dan ook onverkocht in de winkels liggen.quote:Op maandag 17 december 2007 15:19 schreef Ace1 het volgende:
Ik had afgelopen week bij de AH waar ik werk kei veel amuzenlepels weg kunnen gooienVerkopen echt slecht.. maarja, zijn ook way overpriced
uitgelachen?quote:Op maandag 17 december 2007 20:19 schreef Trusten het volgende:
Echt belachelijk gewoon...was vandaag in de AH XL in Utrecht op zoek naar minibroodjes. Dus ik zie ze liggen ... was erg blij dat ze ze daar nog hadden...waren ze gewoon beschimmeld. Je weet wel...van die mini groene plekjes. Dus ik loop met 2 pakken naar zon medewerker zegt ie: Ow bedankt. Ik zeg nog van" ze zijn bijna allemaal beschimmeld hoor en ik word gewoon uitgelachen door twee medewerkers...
Is dat niet de hele opzet? Werk zelf in een keuken die een Michelinster heeft, er zitten een hoop leuke dingen bij AH dit jaar. Maar ik denk dat het met de 'excellentreeks' toch zit in het gemak. Heb een hoop lekkere dingen gezien maar ook een hoop missers. Je gasten imponeren met een paar mooie gerechten, maar een aantal slaan weer de plank mis.quote:Op maandag 17 december 2007 18:33 schreef Tezz het volgende:
Neem nou die gevulde portabello's. Allemaal leuk en aardig, maar als ik bij de groenteboer een zakje koop en ik doe er zelf geitekaas en honing in dan smaken ze ten eerste lekkerder, het is goedkoper en het is net zo snel klaar!
Welke slaan de plank mis in jouw ogen?? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk!quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Is dat niet de hele opzet? Werk zelf in een keuken die een Michelinster heeft, er zitten een hoop leuke dingen bij AH dit jaar. Maar ik denk dat het met de 'excellentreeks' toch zit in het gemak. Heb een hoop lekkere dingen gezien maar ook een hoop missers. Je gasten imponeren met een paar mooie gerechten, maar een aantal slaan weer de plank mis.
Die chocoladebomb?quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:34 schreef borisz het volgende:
Wij hebben iig zo'n grote AH chocolade ding als toetje
Ook gehaald hierquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:33 schreef Innocence het volgende:
[..]
Die chocoladebomb?![]()
![]()
![]()
Die ga ik ook halen, ziet er echt verrukkelijk uit. Laat even weten hoe ie was please!
die wil ik ook proeven jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:34 schreef borisz het volgende:
Wij hebben iig zo'n grote AH chocolade ding als toetje
met kerst gaan wij hem eten, nu nog niequote:Op dinsdag 18 december 2007 10:33 schreef Innocence het volgende:
[..]
Die chocoladebomb?![]()
![]()
![]()
Die ga ik ook halen, ziet er echt verrukkelijk uit. Laat even weten hoe ie was please!
Heb nog niet alles geprobeerd, maar zoals eerder vermeld de amuses. Relatief prijzig, niet zo bijzonder en verkoopt ook niet heel goed wat blijkt. En de excellent appelmoes, euroshopper producten met een excellent etiketquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Welke slaan de plank mis in jouw ogen?? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk!
Nee, je moet hem verplicht proeven en dan hier melden of het lekker is, zodat wij hem ook wel/niet kunnen gaan kopen...........quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:39 schreef Trusten het volgende:
Zou je die chocobomb kunnen invriezen? Zag net dat ie tot vandaag goed is...wat een schaap ben ik!
Ik zou wel willen maar me vader gaat het geen leuke grap vinden om een 'toetje' van 8 euro op te moeten eten voor kerst. Hij was al zo blij dat hij de laatste had in de winkel dat we geeneens naar de datum hebben gekeken...quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, je moet hem verplicht proeven en dan hier melden of het lekker is, zodat wij hem ook wel/niet kunnen gaan kopen...........
Heb ze net nog gezien, ze zijn in de bonusquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:59 schreef Dulce_de_leche het volgende:
Ik was vorig jaar overigens wel verslaafd aan de sneeuwamandelen, die waren geweldig! Maar helaas heb ik ze nog niet in mijn vaste AH's kunnen ontdekken.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:02 schreef SHE het volgende:
Ik heb wat dingen geproefd en net als vorig jaar uitgespuugd.
De amuses zijn ronduit smerig.
De pate smaakt chemisch
De dressings/sauzen zijn nog ranziger
Manlief heeft de varkenshaas geprobeerd en vergelijkte vergeleek het met een KLM maaltijd.
Dit is echt de laatste keer dat we het proberen lekker te vinden, want keer op keer blijkt het gewoon echte vieze troep![]()
Sterkte aan iedereen die dit vrijwillig op het kerstmenu heeft gezet.
Ik ben bang dat ik het met je eens ben... Echt zonde. Want het hele jaar door ben ik wel een liefhebber van AH Excellent, lekkere olijfolie bijvoorbeeld, prima koekjes... En als ik geen tijd heb voor Little Italy: prima pancetta.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:02 schreef SHE het volgende:
Ik heb wat dingen geproefd en net als vorig jaar uitgespuugd.
De amuses zijn ronduit smerig.
De pate smaakt chemisch
De dressings/sauzen zijn nog ranziger
Manlief heeft de varkenshaas geprobeerd en vergelijkte het met een KLM maaltijd.
Dit is echt de laatste keer dat we het proberen lekker te vinden, want keer op keer blijkt het gewoon echte vieze troep![]()
Sterkte aan iedereen die dit vrijwillig op het kerstmenu heeft gezet.
Dan wacht je toch gewoon tot er 35% stickers op zittenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:07 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat die prijzen zo belachelijk hoog zijn, ¤6,99 voor 6 kleine glaasjes met toetjes bijvoorbeeld (tiramisu enzo) en dan zetten ze er nog op "van ¤8,99 voor ¤6,99", dat spul is nog nooit voor ¤8,99 verkocht, ook vorig jaar niet.
Die excelent producten zijn vaak lekker, maar het wodt ook wel flink misbruikt als melkkoe.
Oh ja, die staat nog op mijn lijstje om uit te proberen.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:41 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind de Pata Negra echt goed te doen.
Er had wel iets meer smaak in het vet mogen zitten, maar alsnog een prima stukje vleesquote:Op donderdag 20 december 2007 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, die staat nog op mijn lijstje om uit te proberen.
Dat kosjere varkensvlees.
Ik heb de pata negra en de serrano geprobeerd: de eerste is lekker, de tweede niet slecht, maar niet heel bijzonder.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:51 schreef SiGNe het volgende:
Die heb ik hier al in de koelkast liggen, had het een paar maanden geleden nog in het Amstel gegeten (afscheidsdineetje voor 100 man van het werk van m'n moeder)
Die andere ham lijkt me overigens ook wel lekker.
Dat is de essentie van de AH, het ziet er smakelijk uit maar is aangepast door smaakonderzoeken die ervoor zorgen dat 't voor iedereen wat is en nergens meer naar smaakt.quote:
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:26 schreef kaasplankje het volgende:
bah seksloze kant-en-klaartroep voor luiaards en a-creatievelingen..
Snobsquote:Op donderdag 20 december 2007 09:34 schreef Viking84 het volgende:
En dan ook nog verwachten dat zo'n lap vlees met rodewijnsaus haute cuisine is.
Ik vind die biefstuk juist meestal erg goed te doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:58 schreef NoCigar het volgende:
Dat extra lang gerijpte vlees is anders prima, muv de biefstuk. Ook de dingen van Peter's Farm zijn goed. Maar dit zijn inderdaad de zeldzame uitzonderingen.
het is natuurlijk ook mens-afhankelijkquote:Op donderdag 20 december 2007 11:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind die biefstuk juist meestal erg goed te doen.Het is de enige supermarktbiefstuk die ik weleens koop.
Heb er een op het aanrecht staan die aan het ontdooien is, ga hem zometeen proberenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje jammer deze laatste reacties. Iedereen is het er over eens dat het zeer middelmatige kwaliteit is en dan zouden mensen die dit lezen het alsnog kopenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:34 schreef thloreg het volgende:
AH heeft deze Kerst top spul! Beter dan dat spul van Super De Boer e.d is mijn bevinding.
Ik vind jouw reactie echt totaal zinloos... iedereen moet lekker zelf bepalen wat ze waar kopen en dat jij t niks vind is mooi, dat is jouw keuze en jouw mening. Anderen zijn wellicht een andere mening toegedaan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Beetje jammer deze laatste reacties. Iedereen is het er over eens dat het zeer middelmatige kwaliteit is en dan zouden mensen die dit lezen het alsnog kopen
Natuurlijk niet. Als ik er, mede door eigen ondervinding in het verleden, van overtuigd ben (en ik niet alleen maar het is klip en klaar dat de overgrote meerderheid dat is) dat het smakeloze rotzooi is die met ondersteuning van veel reclame aan aartsluie huisvrouwen verkocht wordt dan mag dat gezegd worden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind jouw reactie echt totaal zinloos... iedereen moet lekker zelf bepalen wat ze waar kopen en dat jij t niks vind is mooi, dat is jouw keuze en jouw mening. Anderen zijn wellicht een andere mening toegedaan.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als ik er, mede door eigen ondervinding in het verleden, van overtuigd ben (en ik niet alleen maar het is klip en klaar dat de overgrote meerderheid dat is) dat het smakeloze rotzooi is die met ondersteuning van veel reclame aan aartsluie huisvrouwen verkocht wordt dan mag dat gezegd worden.
Dan nog steeds knnen er genoeg mensen zijn die het wel willen eten en het wel lekker kunnen vinden. toch?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als ik er, mede door eigen ondervinding in het verleden, van overtuigd ben (en ik niet alleen maar het is klip en klaar dat de overgrote meerderheid dat is) dat het smakeloze rotzooi is die met ondersteuning van veel reclame aan aartsluie huisvrouwen verkocht wordt dan mag dat gezegd worden.
Ach, echte snobs hebben er altijd al een pishekel aan gehad als 'de massa' hun interesses overnam.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:36 schreef golfer het volgende:
Natuurlijk zijn lang niet alle excellent-maaltijden even goed, maar het is een prima manier om 'het grote publiek' eens kennis te laten maken met wat anders dan kalkoen of Flappie met kerst.
De hertenbiefstukjes, de rosbief en het hertengebraad zijn echt prima te doen.
Als je daaromheen zelf wat fantasierijke bijgerechten maakt heb je zo een prima kerstmaaltje gescoord.
Need I say more...?quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:29 schreef Anubis1984 het volgende:
Wij hebben de lamsrack, omdat er verder niks meer was![]()
Ik verwacht er niks van eigenlijk, het is een klein stukje vlees voor veeeeeeeeeel te veel geld, en het zal ws wel tegenvallen, maar dat zie ik morgen wel.
Puur lui zijn van mijn kant, daarom heb ik het gehaald. Geen zin om de keuken in te duiken de hele middag om een kerstdiner voor 2 in elkaar te draaien. Ik maak het voorgerechtje zelf, daarna tief ik die lam in de oven en that's that.
Neuh, als het tegenvalt is het mijn schuld omdat ik te lui was iets fatsoenlijks op tafel neer te zettenquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Need I say more...?
AH exellent is het perfecte excuus om in naam iets bijzonders ala Kerst op tafel te zetten en als het dan tegenvalt is het toch de schuld van Albert.
Maargoed.. het spreekwoord zegt "Honger maakt rauwe bonen zoet" en een grotere waarheid bestaat er in mijn ogen niet. Als de stemming en de honger in orde zijn is alles lekker, ook de exellent-hap.
dat leek me ook idd maar voor zijn tweetjes leek het me waaay te veel dus we hebben een ander toetjequote:
Ow wij vonden de varkenshaas juist wel heel lekker. Al hebben we de groenten wel weg gelaten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:58 schreef conleche het volgende:
Terwijl ik al "echt" eten aan het voorbereiden was voor morgen als ik al die eters krijg, stonden de varkenshaasjes in de oven, die vond ik eigenlijk niet echt heel lekker. Niet onlekker, maar op de een of andere manier smaakte het naar erwtensoep.![]()
Daarna hebben we met z'n 2en een halve chocobomb naar binnen gewerkt, met verse aardbeitjes erbij (voor de vitamientjes) en dat was echt héél lekker. Kortom: varkenshaas
Bomb:
![]()
Die staat bij ons morgen o.a. ook op het menu.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:23 schreef SiGNe het volgende:
Morgen eet ik hertengebraad bij mijn ouders, geen idee of die nog bij de AH hebben geshopt.
De parelhoen was helemaal niet gemarineerd. de sticker aan de onderkant was er half af waardoor ik dus niet wist op welke temperatuur hij in de oven moest. Ik heb gegokt op 200, het vlees was wel gaar maar bij mij was de zuurkool aangebrand. Ik vond het zure van de zuurkool juist erg lekker, maar ik hou dan ook niet van zoete kindersmaakjes.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
De parelhoen op bedje van zuurkool viel me een beetje tegen. De Parelhoen was niet echt lekker gemarineerd, en met 50 minuten op 180 maar echt net gaar. Daarnaast was de zuurkool erg zuur (duh). Dat wil zeggen, de rozijnen die erin zaten hadden met hun suikers het allemaal wat zoeter moeten maken, maar dat was niet gelukt.
=
Die heb ik ook gemaakt. Maar dan wel als amuse en netjes met een garnaal die bungelt aan de rand van het kopje.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:55 schreef Troubles. het volgende:
Jarenlang neem ik de Allerhande mee bij het boodschappen doen.
Ik zal vast niet de enige zijn die dat het blad zonder ooit iets uitgeprobeerd te hebben, bij het oud papier flikkert.
Hier in het dorp had de AH ook een culinaire avond en niet te zuinig, volop proeven en een recept wat ik naar aanleiding van het proeven uit de Allerhande gemaakt hebt is kokos-citroensoep.
Pagina 51, en als niet amuse gewoon dubbele hoeveelheden en zonder de gegrilde garnalen maar met 2 fijngesneden kipfiletjes in de heerlijke soep.
Een mooi voorafje bij de Indische balletjes van Miep.![]()
Ps. Afgelopen maand heb ik al zoveel amuses gegeten dat ik die hype eigenlijk enorm beu ben. Die kokos- citroensoep is niet kant en klaar maar zo makkelijk te maken en lekker!
goed doorbakken rosbief lijkt me echt totaal niet te vretenquote:Op woensdag 26 december 2007 18:28 schreef Renesite het volgende:
OeDie rosbief was ergggggg goed te doen
!!!!
Even IETS langer in de oven dan wat er 'voorgeschreven' stond. hij was goed roze. Ik houd zelf wel van wat rossige maar 2 familieleden niet!
iets he, nog wel goed roze... maar niet als er bloed uit kwam...quote:Op woensdag 26 december 2007 18:35 schreef ChocolateJunky het volgende:
[..]
goed doorbakken rosbief lijkt me echt totaal niet te vreten
kun je beter een hamburger maken voor ze
doet je oven het wel goed?quote:Op woensdag 26 december 2007 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
Wij hadden vandaag het kalkoengebraadt, maar die was echt met moeite gaar te krijgen...
Hahaha ja eerder heeft ie de varkenshaas perfect goed gemaaktquote:
Wij hadden vandaag de klassieke kerstkalkoen, puur en alleen in de boter goudbruin krokant gebraden en daarna een aantal uren in een dikke braadpan gaar gestoofd.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
Wij hadden vandaag het kalkoengebraadt, maar die was echt met moeite gaar te krijgen...
Die van m'n moeder was net iets te gaar van binnen en de "stop" was nog niet eens naar boven gekomen, jammer..quote:Op woensdag 26 december 2007 19:40 schreef golfer het volgende:
AH excellent Hertengebraad was prima te eten, mooi rose van binnen:
[ afbeelding ]
Ik heb die Choco Bombe alleen opgegetenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat leek me ook idd maar voor zijn tweetjes leek het me waaay te veel dus we hebben een ander toetje
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:06 schreef Sicstus het volgende:
Ik heb helemaal geen Excellentproducten gegeten deze kerst, maar ik ga morgen wel even shoppen bij Appie, ik heb uit mijn vakkenvultijd nog wat 35% stickers overgehouden en die moeten een keer op
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb die Choco Bombe alleen opgegeten.
In één keer??quote:Op donderdag 27 december 2007 20:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb die Choco Bombe alleen opgegeten.
Dat is wel erg zonde.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:46 schreef gronk het volgende:
Die rosbievenzijn volgens mij een inkoopfoutje. Hier in den haag liggen d'r ook zat die afgevoerd gaan worden.
wordt vernietigdquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is wel erg zonde.Wat gebeurt er eigenlijk met vlees dat niet verkocht wordt voor het over datum is?
Hier proberen ze het te slijten tegen "dumpprijzen" 4,99 voor zo'n groot stuk vlees is wel erg weinig. Behalve de rosbief hadden ze ook heel veel schotse visrolletjes voor 2,99. Maar die vond ik er niet lekker uitzien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is wel erg zonde.Wat gebeurt er eigenlijk met vlees dat niet verkocht wordt voor het over datum is?
Is dat serieus?quote:
Vlees dat over datum is?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:26 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Is dat serieus?
Kan dat niet naar een goed doel ofzo? Naar het Leger Des Heils? Of naar andere instellingen?
Vlees dat niet verkocht wordt voordat het over datum is. En dat is het pas op het moment dat het over datum is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Isegrim vroeg: voordat het over datum is
Bij mijn AH's hier in zuid/dePijp lag er gisteren nog genoeg. Ik heb lamsrack en kalkoenhaas gekocht met korting.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:33 schreef mecano het volgende:
Vreemd genoeg zijn de excellent producenten grotendeels verdwenen uit de AH in mijn buurt (A'dam) toen ik gisteren langs ging. Kan het zijn dat ze de producten naar een andere AH hebben verplaatst?
Er zijn hier namelijk 3 AH's gevestigd binnen een straal van zo'n 1km. Ik dacht nog misschien om één van die producten te kopen als avondeten.
Hebben ze nog veel lamsrack? (ik ga vaak naar die op het Cornelis Troostplein, bedoel je die?)quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bij mijn AH's hier in zuid/dePijp lag er gisteren nog genoeg. Ik heb lamsrack en kalkoenhaas gekocht met korting.
Daar kom ik ook vaak, maar gisteren was ik bij de AH in de Rijnstraat. Daar hadden ze nog een stuk of 5 lamsracken en veel kalkoen (-filet en -gebraad). Ben vandaag nog niet geweest dus misschien is het inmiddels op.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Hebben ze nog veel lamsrack? (ik ga vaak naar die op het Cornelis Troostplein, bedoel je die?)
Ja... het concept is vanuit een verkooptechnisch oogpunt gezien geniaal. Maar... de Excellent-kerstmaaltijden vond ik eigenlijk niet zo veel.. ik kan zelf veel lekkerder koken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:19 schreef Tezz het volgende:
Ik was net in de AH, en het leek wel voor niks, zo druk was het! De vakkenvullers kregen de excellentproducten niet aangesleept...........toch wel een geniaal concept!
Dat knackerbrood zoals de AH dat verkoopt heeft IKEA ook in het assortiment van de Swedish Food Marketquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:58 schreef Curiosity het volgende:
Ze hadden bij ons een proeverij gisteren, ik doe altijd op de donderdag boodschappen, dus ik had mazzel.
Gegeten, maaltijdtaart met shoarma en paprika, kalkoen uit de oven, scones met jam, diverse sapjes, oh ja, de knackerbrood met de vissalades, smaakte erg goed allemaal
ohja die heb ik ook nog thuis liggen, smaakt het niet, dan iig weer 2 schaaltjes erbijquote:Op zondag 23 maart 2008 19:39 schreef Trusten het volgende:
Net crème brûlée met sinaasappelcoulis op, viel beetje tegen
Het was niet vies maar ik vind creme brulee onder de grill nooit zo geslaagd, eet het liever koud dan lauwwarm...quote:Op zondag 23 maart 2008 19:49 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja die heb ik ook nog thuis liggen, smaakt het niet, dan iig weer 2 schaaltjes erbij
Dat is erg vaak zo bij de afbakdingen van AH. Met kerst die kleine broodjes, lagen manden vol met schimmelplekjes in de winkel die nog minimaal een week goed waren (volgens de datum)quote:Op zondag 23 maart 2008 21:47 schreef SiGNe het volgende:
En het afbakbrood (ook AH exelent) was aan de onderkant keihard en aan de bovenkant zat er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |