abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 december 2007 @ 01:19:19 #201
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_55526597
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 01:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik vind jouw reactie echt totaal zinloos... iedereen moet lekker zelf bepalen wat ze waar kopen en dat jij t niks vind is mooi, dat is jouw keuze en jouw mening. Anderen zijn wellicht een andere mening toegedaan.
Natuurlijk niet. Als ik er, mede door eigen ondervinding in het verleden, van overtuigd ben (en ik niet alleen maar het is klip en klaar dat de overgrote meerderheid dat is) dat het smakeloze rotzooi is die met ondersteuning van veel reclame aan aartsluie huisvrouwen verkocht wordt dan mag dat gezegd worden.
Wie dit leest is gek
  dinsdag 25 december 2007 @ 01:22:48 #202
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55526669
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 01:19 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Als ik er, mede door eigen ondervinding in het verleden, van overtuigd ben (en ik niet alleen maar het is klip en klaar dat de overgrote meerderheid dat is) dat het smakeloze rotzooi is die met ondersteuning van veel reclame aan aartsluie huisvrouwen verkocht wordt dan mag dat gezegd worden.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_55526788
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 01:19 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dan nog steeds knnen er genoeg mensen zijn die het wel willen eten en het wel lekker kunnen vinden. toch?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 25 december 2007 @ 01:32:45 #204
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55526860
Die mensen moeten natuurlijk heropgevoed worden
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 25 december 2007 @ 01:36:30 #205
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_55526932
Natuurlijk zijn lang niet alle excellent-maaltijden even goed, maar het is een prima manier om 'het grote publiek' eens kennis te laten maken met wat anders dan kalkoen of Flappie met kerst.
De hertenbiefstukjes, de rosbief en het hertengebraad zijn echt prima te doen.
Als je daaromheen zelf wat fantasierijke bijgerechten maakt heb je zo een prima kerstmaaltje gescoord.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_55527247
Jarenlang neem ik de Allerhande mee bij het boodschappen doen.
Ik zal vast niet de enige zijn die dat het blad zonder ooit iets uitgeprobeerd te hebben, bij het oud papier flikkert.

Hier in het dorp had de AH ook een culinaire avond en niet te zuinig, volop proeven en een recept wat ik naar aanleiding van het proeven uit de Allerhande gemaakt hebt is kokos-citroensoep.

Pagina 51, en als niet amuse gewoon dubbele hoeveelheden en zonder de gegrilde garnalen maar met 2 fijngesneden kipfiletjes in de heerlijke soep.

Een mooi voorafje bij de Indische balletjes van Miep.

Ps. Afgelopen maand heb ik al zoveel amuses gegeten dat ik die hype eigenlijk enorm beu ben. Die kokos- citroensoep is niet kant en klaar maar zo makkelijk te maken en lekker!
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_55529023
Op zich wel grappig: toen ik vijf jaar geleden met mijn 'kromme lepeltjes' met 'liflafjes' aan kwam zetten voor een diner, lachtte de hele familie mij uit, want wat was nou in godsnaam weer een 'amuze'...........bij diezelfde familie wordt het nu trots geserveerd op een AH lepeltje, haha...

Ik ben zelf helemaal geen fan van de excelent producten, maar ik ben het helemala met Golfer eens; het spoort de mensen die normaal gesproken iedere kerst garnalencoctail, runderbouillon en varkenshaas met champignonsaus en brocoli en vienetta serveren toch aan om eens een zijsprong te maken. En dat is dan wel weer goed.
En gelukkig valt over smaak wél te twisten, dus voor sommigen is het gewoon echt superspul.

Ikzelf maak het liever zelf. Hoewel ik gister in mijn kerstdiner ook de mezzelunes van AH geserveerd heb vanwege tijdgebrek. Wel met een zelfgemaakte saus van pommadori's, maar toch: Excellent zat ook in mijn menu en iedereen vond het lekker, dus..................
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55531296
Wij hebben de lamsrack, omdat er verder niks meer was
Ik verwacht er niks van eigenlijk, het is een klein stukje vlees voor veeeeeeeeeel te veel geld, en het zal ws wel tegenvallen, maar dat zie ik morgen wel.

Puur lui zijn van mijn kant, daarom heb ik het gehaald. Geen zin om de keuken in te duiken de hele middag om een kerstdiner voor 2 in elkaar te draaien. Ik maak het voorgerechtje zelf, daarna tief ik die lam in de oven en that's that.
Proud property of hollander172
  dinsdag 25 december 2007 @ 12:36:27 #209
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55531442
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 01:36 schreef golfer het volgende:
Natuurlijk zijn lang niet alle excellent-maaltijden even goed, maar het is een prima manier om 'het grote publiek' eens kennis te laten maken met wat anders dan kalkoen of Flappie met kerst.
De hertenbiefstukjes, de rosbief en het hertengebraad zijn echt prima te doen.
Als je daaromheen zelf wat fantasierijke bijgerechten maakt heb je zo een prima kerstmaaltje gescoord.
Ach, echte snobs hebben er altijd al een pishekel aan gehad als 'de massa' hun interesses overnam. Zoiets kan gewoon niet goed zijn.
  dinsdag 25 december 2007 @ 12:39:02 #210
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_55531494
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 12:29 schreef Anubis1984 het volgende:
Wij hebben de lamsrack, omdat er verder niks meer was
Ik verwacht er niks van eigenlijk, het is een klein stukje vlees voor veeeeeeeeeel te veel geld, en het zal ws wel tegenvallen, maar dat zie ik morgen wel.

Puur lui zijn van mijn kant, daarom heb ik het gehaald. Geen zin om de keuken in te duiken de hele middag om een kerstdiner voor 2 in elkaar te draaien. Ik maak het voorgerechtje zelf, daarna tief ik die lam in de oven en that's that.
Need I say more...?

AH exellent is het perfecte excuus om in naam iets bijzonders ala Kerst op tafel te zetten en als het dan tegenvalt is het toch de schuld van Albert.
Maargoed.. het spreekwoord zegt "Honger maakt rauwe bonen zoet" en een grotere waarheid bestaat er in mijn ogen niet. Als de stemming en de honger in orde zijn is alles lekker, ook de exellent-hap.
Wie dit leest is gek
pi_55531675
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 12:39 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Need I say more...?

AH exellent is het perfecte excuus om in naam iets bijzonders ala Kerst op tafel te zetten en als het dan tegenvalt is het toch de schuld van Albert.
Maargoed.. het spreekwoord zegt "Honger maakt rauwe bonen zoet" en een grotere waarheid bestaat er in mijn ogen niet. Als de stemming en de honger in orde zijn is alles lekker, ook de exellent-hap.
Neuh, als het tegenvalt is het mijn schuld omdat ik te lui was iets fatsoenlijks op tafel neer te zetten
Proud property of hollander172
pi_55531887
Wij hebben de zalm en de vakenshaas thuis, ben benieuwd
pi_55534334
Die kerstengel-ijsjes zijn erg lekker

Alleen is de kern van chocoladesaus wel erg klein uitgevallen en smaken de ledematen naar plastic...
pi_55534576
Het was weer zover hoor... M'n ma had heel tevreden rosbief excellent gehaald, maar ze snijdt het en 'ohnee er komt bloed uit' Elke keer dat er roze vlees op tafel staat komt er zoiets, dus vraag ik of ze dan gewoon doorbakken spul neemt, maar dat dringt nog niet door... Vond het ook niet erg bijzonder eigenlijk.
De toetjes 6 bij elkaar tiramisu, pistache en mocca waren volgens iedereen niet echt lekker....
Alleen m'n moeder is weg van deze productlijn, dus ik vrees dat als ik een excellent kerst wil ontwijken, ik niet meer kerst thuis moet vieren

Ik ben echt niet geschikt voor kerst ofzo
Het mooi kotsende meisje.
pi_55537057
Die chocoladebombe was
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 december 2007 @ 20:15:24 #216
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55537216
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 20:01 schreef Trusten het volgende:
Die chocoladebombe was
hij was lekker ja . niet echt bijzonder maar wel lekker
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 20:22:13 #217
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_55537312
Ik vond die dingetjes frambozendingetjes wel lekker (die ijsjes)
Die engeltjes ook wel Alleen wat MIERRRR zoet!!
Die dame blanche bekertjes vallen dan wel weer tegen Beetje té veel chocolade tov. de slagroom Geen doorkomen aan.
Morgen de rosbief eens doen
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_55537564
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 20:01 schreef Trusten het volgende:
Die chocoladebombe was
dat leek me ook idd maar voor zijn tweetjes leek het me waaay te veel dus we hebben een ander toetje
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55538749
Terwijl ik al "echt" eten aan het voorbereiden was voor morgen als ik al die eters krijg, stonden de varkenshaasjes in de oven, die vond ik eigenlijk niet echt heel lekker. Niet onlekker, maar op de een of andere manier smaakte het naar erwtensoep.
Daarna hebben we met z'n 2en een halve chocobomb naar binnen gewerkt, met verse aardbeitjes erbij (voor de vitamientjes ) en dat was echt héél lekker. Kortom: varkenshaas Bomb:
pi_55540517
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:58 schreef conleche het volgende:
Terwijl ik al "echt" eten aan het voorbereiden was voor morgen als ik al die eters krijg, stonden de varkenshaasjes in de oven, die vond ik eigenlijk niet echt heel lekker. Niet onlekker, maar op de een of andere manier smaakte het naar erwtensoep.
Daarna hebben we met z'n 2en een halve chocobomb naar binnen gewerkt, met verse aardbeitjes erbij (voor de vitamientjes ) en dat was echt héél lekker. Kortom: varkenshaas Bomb:
Ow wij vonden de varkenshaas juist wel heel lekker. Al hebben we de groenten wel weg gelaten.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 25 december 2007 @ 23:34:29 #221
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55540701
Die varkenshaas vond ik ook best OK. Het enige nadeel is, dat als je de inhoud van zo'n ding in tweeen deelt, je een stevige homp vlees achter je kiezen hebt. Wat op zich best OK is, maar ik ben dan wel drie uur gevloerd.
pi_55540845
Varkenshaas smaakte naar erwtensoep
  Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 23:58:21 #223
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_55541213
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Varkenshaas smaakte naar erwtensoep
Als je van erwtensoep houdt... best goed !
  woensdag 26 december 2007 @ 01:23:37 #224
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_55543063
Op de rode wijnsaus na heb ik het vandaag excelent vrij weten te houden (erg lekkere saus trouwens)
Morgen eet ik hertengebraad bij mijn ouders, geen idee of die nog bij de AH hebben geshopt.
ik neem wel de pata negra mee voordat die in een tosti verdwijnt (lijkt me eigenlijk wel lekker)
  woensdag 26 december 2007 @ 01:41:31 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_55543393
quote:
Op woensdag 26 december 2007 01:23 schreef SiGNe het volgende:

Morgen eet ik hertengebraad bij mijn ouders, geen idee of die nog bij de AH hebben geshopt.
Die staat bij ons morgen o.a. ook op het menu.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_55544678
Vanovnd de hertenbiefstukjes gehad, -35% gelukkig, anders had ik iets anders gegeten. De biefstukjes waren heerlijk mals, de saus die erbij zat was zoals ik een industriële saus verwacht: veel E261 en suiker: Prima weg te krijgen kortom, maar nogal overheersend: het hert was nauwelijks meer te proeven. Nou zat er ook nog een bakje chutney bij dat je ook nog erbij moest doen (niet gedaan gelukkig): dan proef je dus helemaal NIETS meer van het Hert en had het net zo goed een onduidelijk stuk varken kunnen zijn. Bah. 'Het bijzondere toegankelijk' maken noemen ze dat bij AH. Het bijzondere verbergen onder de industrie-smaak lijkt er meer op.
Weer een gemiste kans.

Het ius eigenlijk zo'n marketing-troep allemaal, alleen prima geschikt voor de uitverkoop. Er zijn hier op Fok! zelfs al mensen die beledigd zijn als anderen hier die troep niet lekker vinden. Wat een marketing-succes.
anonieme razernist
pi_55544842
Vooral ook omdat je de helft van de produkten makkelijk zelf in elkaar kan draaien, zonder daarvoor uren in de keuken te staan. Maar ja, zoals al gezegd zal het wel iets met luiheid te maken hebben. Mensen willen tegenwoordig nog maar weinig moeite doen voor iets lijkt het wel.
  woensdag 26 december 2007 @ 03:06:49 #228
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55544906
De parelhoen op bedje van zuurkool viel me een beetje tegen. De Parelhoen was niet echt lekker gemarineerd, en met 50 minuten op 180 maar echt net gaar. Daarnaast was de zuurkool erg zuur (duh). Dat wil zeggen, de rozijnen die erin zaten hadden met hun suikers het allemaal wat zoeter moeten maken, maar dat was niet gelukt.

Mwah.

't is dat het na 35% korting 6 EUR kostte, en ik nu een mooie mini-ovenschaal erbij heb.
Confidence through competence
pi_55546136
quote:
Op woensdag 26 december 2007 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
De parelhoen op bedje van zuurkool viel me een beetje tegen. De Parelhoen was niet echt lekker gemarineerd, en met 50 minuten op 180 maar echt net gaar. Daarnaast was de zuurkool erg zuur (duh). Dat wil zeggen, de rozijnen die erin zaten hadden met hun suikers het allemaal wat zoeter moeten maken, maar dat was niet gelukt.
=
De parelhoen was helemaal niet gemarineerd. de sticker aan de onderkant was er half af waardoor ik dus niet wist op welke temperatuur hij in de oven moest. Ik heb gegokt op 200, het vlees was wel gaar maar bij mij was de zuurkool aangebrand. Ik vond het zure van de zuurkool juist erg lekker, maar ik hou dan ook niet van zoete kindersmaakjes.
pi_55555885
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 01:55 schreef Troubles. het volgende:
Jarenlang neem ik de Allerhande mee bij het boodschappen doen.
Ik zal vast niet de enige zijn die dat het blad zonder ooit iets uitgeprobeerd te hebben, bij het oud papier flikkert.

Hier in het dorp had de AH ook een culinaire avond en niet te zuinig, volop proeven en een recept wat ik naar aanleiding van het proeven uit de Allerhande gemaakt hebt is kokos-citroensoep.

Pagina 51, en als niet amuse gewoon dubbele hoeveelheden en zonder de gegrilde garnalen maar met 2 fijngesneden kipfiletjes in de heerlijke soep.

Een mooi voorafje bij de Indische balletjes van Miep.

Ps. Afgelopen maand heb ik al zoveel amuses gegeten dat ik die hype eigenlijk enorm beu ben. Die kokos- citroensoep is niet kant en klaar maar zo makkelijk te maken en lekker!
Die heb ik ook gemaakt. Maar dan wel als amuse en netjes met een garnaal die bungelt aan de rand van het kopje. Makkelijk scoren, zo'n gerecht. Doodsimpel om te maken en heerlijk zacht van smaak met een pittige 'afdronk' (of hoe je dat ook zegt van soep). En op basis van het dadel-met-spek idee (reteduur als Excellent produkt) heb ik vijg-met-ham gemaakt. Vier keer zo goedkoop, alleen mis je dan het mooie prikkertje.

De drie soorten toetjes die per zes verpakt zijn vind ik niet helemaal verkeerd, al heb ik betere nagerechten geproefd. Ze waren in de korting, voor de volle prijs zou ik ze niet kopen, maar het is wel makkelijk met deze dagen. Zeker als je er dan in je eentje twee achter elkaar kunt binnentikken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 26 december 2007 @ 18:28:46 #231
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_55556785
Oe Die rosbief was ergggggg goed te doen !!!!

Even IETS langer in de oven dan wat er 'voorgeschreven' stond. hij was goed roze. Ik houd zelf wel van wat rossige maar 2 familieleden niet !
pi_55556906
quote:
Op woensdag 26 december 2007 18:28 schreef Renesite het volgende:
Oe Die rosbief was ergggggg goed te doen !!!!

Even IETS langer in de oven dan wat er 'voorgeschreven' stond. hij was goed roze. Ik houd zelf wel van wat rossige maar 2 familieleden niet !
goed doorbakken rosbief lijkt me echt totaal niet te vreten

kun je beter een hamburger maken voor ze
  Moderator woensdag 26 december 2007 @ 19:05:27 #233
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_55557397
quote:
Op woensdag 26 december 2007 18:35 schreef ChocolateJunky het volgende:

[..]

goed doorbakken rosbief lijkt me echt totaal niet te vreten

kun je beter een hamburger maken voor ze
iets he, nog wel goed roze... maar niet als er bloed uit kwam...

tja je moet iedereen goed doen
  woensdag 26 december 2007 @ 19:40:30 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_55557863
AH excellent Hertengebraad was prima te eten, mooi rose van binnen:
Poef.....gone! ©golfer
pi_55558917
Die wittechocoladepudding met frambozen was wel lekker!
Het mooi kotsende meisje.
  Moderator woensdag 26 december 2007 @ 20:56:20 #236
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_55559224
de chocoversie ook
pi_55559398
Wij hadden vandaag het kalkoengebraadt, maar die was echt met moeite gaar te krijgen...
pi_55559463
quote:
Op woensdag 26 december 2007 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
Wij hadden vandaag het kalkoengebraadt, maar die was echt met moeite gaar te krijgen...
doet je oven het wel goed?
pi_55559660
quote:
Op woensdag 26 december 2007 21:11 schreef computergirl het volgende:

[..]

doet je oven het wel goed?
Hahaha ja eerder heeft ie de varkenshaas perfect goed gemaakt
pi_55560776
quote:
Op woensdag 26 december 2007 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
Wij hadden vandaag de klassieke kerstkalkoen, puur en alleen in de boter goudbruin krokant gebraden en daarna een aantal uren in een dikke braadpan gaar gestoofd.
Gekookte aardappels met jus en zelf geschraapte worteltjes, op smaak gemaakt met wat boter en suiker.
Als klap op de vuurpijl een bakje champions met een uitje gebakken én zelf gemaakte grove appelmoes van Goudreinetten met een pietsie kaneel.

De kalkoen kwam van trouwens wel van AH
Wie dit leest is gek
  donderdag 27 december 2007 @ 01:35:47 #241
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_55564857
quote:
Op woensdag 26 december 2007 19:40 schreef golfer het volgende:
AH excellent Hertengebraad was prima te eten, mooi rose van binnen:
[ afbeelding ]
Die van m'n moeder was net iets te gaar van binnen en de "stop" was nog niet eens naar boven gekomen, jammer..
We hadden er wel gelukkig een overheerlijke Mouton Rothshild uit 1984 bij, je had die kurk moeten zien, pikzwart aan de onderkant en je zag 'm glinsteren van de kristallen die zich op de kurk hadden afgezet.
Prachtige bruinrode wijn, 't leek wel een port qua kleur.
pi_55566766
Straks in mn pauze maar eens kijken of er met 35% korting nog wat van die rommel te scoren is
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_55569179
Kom net van AH. Massa's grote gourmetschotels daar voor 5 Eurootjes, houdbaar tot en met 29 december! Ik heb zelf de zalm amuses glaasjes voor 0,99 meegenomen.
pi_55580717
Ik heb helemaal geen Excellentproducten gegeten deze kerst, maar ik ga morgen wel even shoppen bij Appie, ik heb uit mijn vakkenvultijd nog wat 35% stickers overgehouden en die moeten een keer op
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_55580943
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 20:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dat leek me ook idd maar voor zijn tweetjes leek het me waaay te veel dus we hebben een ander toetje
Ik heb die Choco Bombe alleen opgegeten .
pi_55580997
quote:
Op donderdag 27 december 2007 20:06 schreef Sicstus het volgende:
Ik heb helemaal geen Excellentproducten gegeten deze kerst, maar ik ga morgen wel even shoppen bij Appie, ik heb uit mijn vakkenvultijd nog wat 35% stickers overgehouden en die moeten een keer op
pi_55581029
quote:
Op donderdag 27 december 2007 20:14 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

en nu zijn je aderen dichtgeslibt?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55581748
quote:
Op donderdag 27 december 2007 20:14 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

In één keer??
pi_55599264
niks lekkers gevonden gisteren, en de gebraden en het wild hadden een tht datum tot 28-12.... Die krijgen dan vandaag waarschijnlijk een 35% sticker...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_55603401
Het is dat m'n vriezer niet groot genoeg is, maar ik was vandaag in de AH bij de Dam en daar lagen tientallen rosbieven (haha, is dat het meervoud van rosbief?) voor 4,99 Ik heb er 2 gekocht met houdbaarheidsdatum 31/12/07 Dus ze moeten er echt van af, dat is duidelijk.

Ik heb ook de eendenborst in sinaasappelsaus gemaakt. De saus was erg zoet, maar een ideale basis voor de sladressing die ik heb gemaakt. (1 van mijn kerstgerechten was een salade met sjalotjes eendenborst en sinaasappeldressing.) Zo als salade was het erg lekker, maar ik denk dat als je zo'n hele eend gedrenkt in saus zou eten, dat het dan een beetje too much zou zijn...

Wat ik ook heb geprobeerd zijn de ambachtelijke bonbons en die waren ook heel lekker. (ik durf bijna te zeggen: Leonidas-kwaliteit)

Ook had ik limoenkoekjes en ook die waren fijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')