Die chocoladebomb?quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:34 schreef borisz het volgende:
Wij hebben iig zo'n grote AH chocolade ding als toetje
Ook gehaald hierquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:33 schreef Innocence het volgende:
[..]
Die chocoladebomb?![]()
![]()
![]()
Die ga ik ook halen, ziet er echt verrukkelijk uit. Laat even weten hoe ie was please!
die wil ik ook proeven jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:34 schreef borisz het volgende:
Wij hebben iig zo'n grote AH chocolade ding als toetje
met kerst gaan wij hem eten, nu nog niequote:Op dinsdag 18 december 2007 10:33 schreef Innocence het volgende:
[..]
Die chocoladebomb?![]()
![]()
![]()
Die ga ik ook halen, ziet er echt verrukkelijk uit. Laat even weten hoe ie was please!
Heb nog niet alles geprobeerd, maar zoals eerder vermeld de amuses. Relatief prijzig, niet zo bijzonder en verkoopt ook niet heel goed wat blijkt. En de excellent appelmoes, euroshopper producten met een excellent etiketquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Welke slaan de plank mis in jouw ogen?? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk!
Nee, je moet hem verplicht proeven en dan hier melden of het lekker is, zodat wij hem ook wel/niet kunnen gaan kopen...........quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:39 schreef Trusten het volgende:
Zou je die chocobomb kunnen invriezen? Zag net dat ie tot vandaag goed is...wat een schaap ben ik!
Ik zou wel willen maar me vader gaat het geen leuke grap vinden om een 'toetje' van 8 euro op te moeten eten voor kerst. Hij was al zo blij dat hij de laatste had in de winkel dat we geeneens naar de datum hebben gekeken...quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, je moet hem verplicht proeven en dan hier melden of het lekker is, zodat wij hem ook wel/niet kunnen gaan kopen...........
Heb ze net nog gezien, ze zijn in de bonusquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:59 schreef Dulce_de_leche het volgende:
Ik was vorig jaar overigens wel verslaafd aan de sneeuwamandelen, die waren geweldig! Maar helaas heb ik ze nog niet in mijn vaste AH's kunnen ontdekken.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:02 schreef SHE het volgende:
Ik heb wat dingen geproefd en net als vorig jaar uitgespuugd.
De amuses zijn ronduit smerig.
De pate smaakt chemisch
De dressings/sauzen zijn nog ranziger
Manlief heeft de varkenshaas geprobeerd en vergelijkte vergeleek het met een KLM maaltijd.
Dit is echt de laatste keer dat we het proberen lekker te vinden, want keer op keer blijkt het gewoon echte vieze troep![]()
Sterkte aan iedereen die dit vrijwillig op het kerstmenu heeft gezet.
Ik ben bang dat ik het met je eens ben... Echt zonde. Want het hele jaar door ben ik wel een liefhebber van AH Excellent, lekkere olijfolie bijvoorbeeld, prima koekjes... En als ik geen tijd heb voor Little Italy: prima pancetta.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:02 schreef SHE het volgende:
Ik heb wat dingen geproefd en net als vorig jaar uitgespuugd.
De amuses zijn ronduit smerig.
De pate smaakt chemisch
De dressings/sauzen zijn nog ranziger
Manlief heeft de varkenshaas geprobeerd en vergelijkte het met een KLM maaltijd.
Dit is echt de laatste keer dat we het proberen lekker te vinden, want keer op keer blijkt het gewoon echte vieze troep![]()
Sterkte aan iedereen die dit vrijwillig op het kerstmenu heeft gezet.
Dan wacht je toch gewoon tot er 35% stickers op zittenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:07 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat die prijzen zo belachelijk hoog zijn, ¤6,99 voor 6 kleine glaasjes met toetjes bijvoorbeeld (tiramisu enzo) en dan zetten ze er nog op "van ¤8,99 voor ¤6,99", dat spul is nog nooit voor ¤8,99 verkocht, ook vorig jaar niet.
Die excelent producten zijn vaak lekker, maar het wodt ook wel flink misbruikt als melkkoe.
Oh ja, die staat nog op mijn lijstje om uit te proberen.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:41 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind de Pata Negra echt goed te doen.
Er had wel iets meer smaak in het vet mogen zitten, maar alsnog een prima stukje vleesquote:Op donderdag 20 december 2007 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, die staat nog op mijn lijstje om uit te proberen.
Dat kosjere varkensvlees.
Ik heb de pata negra en de serrano geprobeerd: de eerste is lekker, de tweede niet slecht, maar niet heel bijzonder.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:51 schreef SiGNe het volgende:
Die heb ik hier al in de koelkast liggen, had het een paar maanden geleden nog in het Amstel gegeten (afscheidsdineetje voor 100 man van het werk van m'n moeder)
Die andere ham lijkt me overigens ook wel lekker.
Dat is de essentie van de AH, het ziet er smakelijk uit maar is aangepast door smaakonderzoeken die ervoor zorgen dat 't voor iedereen wat is en nergens meer naar smaakt.quote:
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:26 schreef kaasplankje het volgende:
bah seksloze kant-en-klaartroep voor luiaards en a-creatievelingen..
Snobsquote:Op donderdag 20 december 2007 09:34 schreef Viking84 het volgende:
En dan ook nog verwachten dat zo'n lap vlees met rodewijnsaus haute cuisine is.
Ik vind die biefstuk juist meestal erg goed te doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:58 schreef NoCigar het volgende:
Dat extra lang gerijpte vlees is anders prima, muv de biefstuk. Ook de dingen van Peter's Farm zijn goed. Maar dit zijn inderdaad de zeldzame uitzonderingen.
het is natuurlijk ook mens-afhankelijkquote:Op donderdag 20 december 2007 11:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind die biefstuk juist meestal erg goed te doen.Het is de enige supermarktbiefstuk die ik weleens koop.
Heb er een op het aanrecht staan die aan het ontdooien is, ga hem zometeen proberenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand de kerstengelijsjes met een kern van chocolade al geproefd?![]()
Beetje jammer deze laatste reacties. Iedereen is het er over eens dat het zeer middelmatige kwaliteit is en dan zouden mensen die dit lezen het alsnog kopenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:34 schreef thloreg het volgende:
AH heeft deze Kerst top spul! Beter dan dat spul van Super De Boer e.d is mijn bevinding.
Ik vind jouw reactie echt totaal zinloos... iedereen moet lekker zelf bepalen wat ze waar kopen en dat jij t niks vind is mooi, dat is jouw keuze en jouw mening. Anderen zijn wellicht een andere mening toegedaan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Beetje jammer deze laatste reacties. Iedereen is het er over eens dat het zeer middelmatige kwaliteit is en dan zouden mensen die dit lezen het alsnog kopen
Natuurlijk niet. Als ik er, mede door eigen ondervinding in het verleden, van overtuigd ben (en ik niet alleen maar het is klip en klaar dat de overgrote meerderheid dat is) dat het smakeloze rotzooi is die met ondersteuning van veel reclame aan aartsluie huisvrouwen verkocht wordt dan mag dat gezegd worden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind jouw reactie echt totaal zinloos... iedereen moet lekker zelf bepalen wat ze waar kopen en dat jij t niks vind is mooi, dat is jouw keuze en jouw mening. Anderen zijn wellicht een andere mening toegedaan.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als ik er, mede door eigen ondervinding in het verleden, van overtuigd ben (en ik niet alleen maar het is klip en klaar dat de overgrote meerderheid dat is) dat het smakeloze rotzooi is die met ondersteuning van veel reclame aan aartsluie huisvrouwen verkocht wordt dan mag dat gezegd worden.
Dan nog steeds knnen er genoeg mensen zijn die het wel willen eten en het wel lekker kunnen vinden. toch?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als ik er, mede door eigen ondervinding in het verleden, van overtuigd ben (en ik niet alleen maar het is klip en klaar dat de overgrote meerderheid dat is) dat het smakeloze rotzooi is die met ondersteuning van veel reclame aan aartsluie huisvrouwen verkocht wordt dan mag dat gezegd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |