De parelhoen was helemaal niet gemarineerd. de sticker aan de onderkant was er half af waardoor ik dus niet wist op welke temperatuur hij in de oven moest. Ik heb gegokt op 200, het vlees was wel gaar maar bij mij was de zuurkool aangebrand. Ik vond het zure van de zuurkool juist erg lekker, maar ik hou dan ook niet van zoete kindersmaakjes.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
De parelhoen op bedje van zuurkool viel me een beetje tegen. De Parelhoen was niet echt lekker gemarineerd, en met 50 minuten op 180 maar echt net gaar. Daarnaast was de zuurkool erg zuur (duh). Dat wil zeggen, de rozijnen die erin zaten hadden met hun suikers het allemaal wat zoeter moeten maken, maar dat was niet gelukt.
=
Die heb ik ook gemaakt. Maar dan wel als amuse en netjes met een garnaal die bungelt aan de rand van het kopje.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:55 schreef Troubles. het volgende:
Jarenlang neem ik de Allerhande mee bij het boodschappen doen.
Ik zal vast niet de enige zijn die dat het blad zonder ooit iets uitgeprobeerd te hebben, bij het oud papier flikkert.
Hier in het dorp had de AH ook een culinaire avond en niet te zuinig, volop proeven en een recept wat ik naar aanleiding van het proeven uit de Allerhande gemaakt hebt is kokos-citroensoep.
Pagina 51, en als niet amuse gewoon dubbele hoeveelheden en zonder de gegrilde garnalen maar met 2 fijngesneden kipfiletjes in de heerlijke soep.
Een mooi voorafje bij de Indische balletjes van Miep.![]()
Ps. Afgelopen maand heb ik al zoveel amuses gegeten dat ik die hype eigenlijk enorm beu ben. Die kokos- citroensoep is niet kant en klaar maar zo makkelijk te maken en lekker!
goed doorbakken rosbief lijkt me echt totaal niet te vretenquote:Op woensdag 26 december 2007 18:28 schreef Renesite het volgende:
OeDie rosbief was ergggggg goed te doen
!!!!
Even IETS langer in de oven dan wat er 'voorgeschreven' stond. hij was goed roze. Ik houd zelf wel van wat rossige maar 2 familieleden niet!
iets he, nog wel goed roze... maar niet als er bloed uit kwam...quote:Op woensdag 26 december 2007 18:35 schreef ChocolateJunky het volgende:
[..]
goed doorbakken rosbief lijkt me echt totaal niet te vreten
kun je beter een hamburger maken voor ze
doet je oven het wel goed?quote:Op woensdag 26 december 2007 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
Wij hadden vandaag het kalkoengebraadt, maar die was echt met moeite gaar te krijgen...
Hahaha ja eerder heeft ie de varkenshaas perfect goed gemaaktquote:
Wij hadden vandaag de klassieke kerstkalkoen, puur en alleen in de boter goudbruin krokant gebraden en daarna een aantal uren in een dikke braadpan gaar gestoofd.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
Wij hadden vandaag het kalkoengebraadt, maar die was echt met moeite gaar te krijgen...
Die van m'n moeder was net iets te gaar van binnen en de "stop" was nog niet eens naar boven gekomen, jammer..quote:Op woensdag 26 december 2007 19:40 schreef golfer het volgende:
AH excellent Hertengebraad was prima te eten, mooi rose van binnen:
[ afbeelding ]
Ik heb die Choco Bombe alleen opgegetenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat leek me ook idd maar voor zijn tweetjes leek het me waaay te veel dus we hebben een ander toetje
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:06 schreef Sicstus het volgende:
Ik heb helemaal geen Excellentproducten gegeten deze kerst, maar ik ga morgen wel even shoppen bij Appie, ik heb uit mijn vakkenvultijd nog wat 35% stickers overgehouden en die moeten een keer op
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb die Choco Bombe alleen opgegeten.
In één keer??quote:Op donderdag 27 december 2007 20:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb die Choco Bombe alleen opgegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |