Ik kom niet meer bij, de lust is mij vergaan.....bummerquote:Op woensdag 21 november 2007 00:39 schreef Pavement het volgende:
Gefeliciteerd ook namens Gert
[ afbeelding ]
Je zou er spontaan lesbisch van worden Veulenquote:Op woensdag 21 november 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
Ieks
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
Ieks
Doe me die taart van pavermans dan maarquote:Op woensdag 21 november 2007 00:43 schreef beroepslurker het volgende:
Je zou er spontaan lesbisch van worden Veulen
Bepaalde onderdelen van bovenstaande zin kloppen wel ja.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was altijd al wijs, jij altijd al klierig... Dat is het![]()
Ga je nu alweer slapenquote:Op woensdag 21 november 2007 00:47 schreef beroepslurker het volgende:
Trusten allemaal! Zal op snor gaan naar een gynaecologenstoel, hou jullie op de hoogte, nu ga ik lekker dromen
Alles klopt...quote:Op woensdag 21 november 2007 00:49 schreef Gert het volgende:
Bepaalde onderdelen van bovenstaande zin kloppen wel ja.
Pavement, kom op, zo kun je je eigen vader toch niet misbruiken?
Gek is dat he, dat mensen elke dag wel een keer zeggen dat ze gaan slapenquote:
Dankquote:Op woensdag 21 november 2007 00:51 schreef Soury het volgende:
Happy birthday![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Goed te rusten, Brotheeeeeeeeeeeeeeeeer!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:48 schreef Pavement het volgende:
maar goed mn daad gedaan !
Veel plezier deze dagen Veulen
ik pleit m
Slaap lekkerdt heren & dames![]()
Dat is een taart die ik zonder vork mag eten?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gefeliciteerd Veulen
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit was de tweede keerquote:Op woensdag 21 november 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gek is dat he, dat mensen elke dag wel een keer zeggen dat ze gaan slapen![]()
Ziet er tof uit !quote:Op woensdag 21 november 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dat Gert in de OP?
Je extensionsquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is een taart die ik zonder vork mag eten?
Ze zit gewoon de ractie over te halen nu met dikke krokodillentranenquote:Op woensdag 21 november 2007 01:02 schreef ppi het volgende:
Zijn ze NU het haar van Amanda aan het knippuh of zo...
Mooizo...quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Veulen, van harte gefeliciteerd, lief klein uit de kluiten gewassen paardrijpubertje
[ afbeelding ]
En een mooie kleurplaat voor jou!!![]()
[ afbeelding ]
Dan hebben we deze nogquote:Op woensdag 21 november 2007 01:02 schreef ppi het volgende:
Of was de taart niet goed...
Zag net een paar mooie fotosoeps in de cos zal ze even linken:quote:Op woensdag 21 november 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze zit gewoon de ractie over te halen nu met dikke krokodillentranen![]()
Ziet er koninklijk uit, franse invloed zie ik ook nog wel doorschijnen.quote:Op woensdag 21 november 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan hebben we deze nog![]()
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat ie ordinair Amerikaans is... maar die Yanks doen graag alsof ze royalty hebben/zijnquote:Op woensdag 21 november 2007 01:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Ziet er koninklijk uit, franse invloed zie ik ook nog wel doorschijnen.
Net sugarly hoeperquote:Op woensdag 21 november 2007 01:09 schreef ppi het volgende:
Zag net een paar mooie fotosoeps in de cos zal ze even linken:
DGK {COS # 2879] Brian heeft het gehad......
Amanda zonder haar.
Nog 7 posts.... na deze nog 6quote:Op woensdag 21 november 2007 01:12 schreef ppi het volgende:
Deze pagina mag wel vol, ben die ouwe rukker bovenaan wel zat...
Heeft Pave deze OP gemaakt ?
PAVE BEDANKT HEEEL ERG BEDANKT !!!
Hij is het gewoon zelf johquote:Op woensdag 21 november 2007 01:12 schreef ppi het volgende:
Deze pagina mag wel vol, ben die ouwe rukker bovenaan wel zat...
Heeft Pave deze OP gemaakt ?
PAVE BEDANKT HEEEL ERG BEDANKT !!!
quote:Op woensdag 21 november 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie ordinair Amerikaans is... maar die Yanks doen graag alsof ze royalty hebben/zijn
Edit: Hij is heel erg Brits
Met je dikke reet misschien jaquote:Op woensdag 21 november 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Liggend op bed zit ik al op pagina 2
Ik denk dat je Liberace bedoeltquote:Op woensdag 21 november 2007 01:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Hah Brits..
Britsney...
Maar ik moet in 1 keer denken aan zo'n Amerikaanse over the top artiest met een doorzichtige piano (niet Elton ook al is die geloof ik ook weer Brits).
Ook iets met diamanten maar nou wil me zijn naam niet te binnen schieten..
Wees blij dat ik m'n post over Liberace niet van een plaatje voorzien hebquote:Op woensdag 21 november 2007 01:22 schreef ppi het volgende:
Het begint bijna net zulke traumatische vormen aan te nemen als destijds met die Ron Jeremy.
Die stond ook bovenaan een pagina.
Jij hebt dan ook maar 25 posts per pagina, dus inmiddels zit lig je zelfs op pagina 3quote:Op woensdag 21 november 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je je gordel nog voor elkaar gekregen...?
En ik zit echt op pagina 2.....![]()
Aaah wat ene mooie bloem.quote:
Ja ging redelijk vlot.quote:Op woensdag 21 november 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je je gordel nog voor elkaar gekregen...?
Ah - 25 pagina's per blz.quote:En ik zit echt op pagina 2.....![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wees blij dat ik m'n post over Liberace niet van een plaatje voorzien heb![]()
Dat je maar heul grote tetten mag krijgen als je later groot bentquote:
Is ook ter compensatie en healing.quote:Op woensdag 21 november 2007 01:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Aaah wat ene mooie bloem.
Stuk beter dan die enge nakert..
quote:Op woensdag 21 november 2007 01:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat je maar heul grote tetten mag krijgen als je later groot bent
Is er bier?![]()
Speciaal voor jou tuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2007 01:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Dat je maar heul grote tetten mag krijgen als je later groot bent
Is er bier?![]()
Hij was idd steenrijk, maar daar heeft ie al 20 jaar niets meer aanquote:Op woensdag 21 november 2007 01:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis wel een figuur.., en steenrijk toch ook volgens mij.
En als ik me niet vergis is die zo extravagant/overdone dat Elton John saaiiig wordt..
Het gaat per ongelukquote:Op woensdag 21 november 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
PPI wat ben je van de opstandige plaatjes vandaag (behalve die van die bloem)
quote:Op woensdag 21 november 2007 01:53 schreef nachtzuster het volgende:
Fijne verjaardag Veulen![]()
Je vriendjes kunnen niet wachten op de party![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2007 01:53 schreef nachtzuster het volgende:
Fijne verjaardag Veulen![]()
Je vriendjes kunnen niet wachten op de party![]()
[ afbeelding ]
Lea! wb!quote:Op woensdag 21 november 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
PPI wat ben je van de opstandige plaatjes vandaag (behalve die van die bloem)
Ik krijg morgen het verhaal over Parijs?quote:Op woensdag 21 november 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik ben m'n bed in......
Truste all![]()
![]()
Ja klopt, was gisteravond alquote:Op woensdag 21 november 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
NZ, heb ik meer sneeuw dan eerst?
Hij is prachtig, ga lekker slapen, Freulequote:Op woensdag 21 november 2007 02:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja klopt, was gisteravond al![]()
Vond nog zo'n snowplugin, dit is echter toch?![]()
Hier, toon ik mijn goede wil nog een keer met dit keer lekker bier vers voor Ian.quote:
Wat een klein kutbiertje.quote:Op woensdag 21 november 2007 02:05 schreef ppi het volgende:
[..]
Hier, toon ik mijn goede wil nog een keer met dit keer lekker bier vers voor Ian.
[ afbeelding ]
En slaap lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je Veulen niet even feliciteren?quote:Op woensdag 21 november 2007 02:16 schreef APK het volgende:
Het lijkt hier wel een COS ten tijde van HBB.![]()
Slaap goed, en lekker en geniet van je jaardag!quote:Op woensdag 21 november 2007 02:19 schreef Veulen het volgende:
Truste mensen
Nope, ik ben fel anti felicitatietopics.quote:Op woensdag 21 november 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
Zou je Veulen niet even feliciteren?![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 21 november 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb tenminste een moeder....
![]()
Vuil zeikwijf.quote:Op woensdag 21 november 2007 02:16 schreef APK het volgende:
Het lijkt hier wel een COS ten tijde van HBB.![]()
Hmmm, momentje van zelfreflectie?quote:Op woensdag 21 november 2007 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
En omdat ik 'Moedertje' van Corry niet kan vinden krijg je deze: http://nl.youtube.com/watch?v=J5JhurnCmL8
quote:Op woensdag 21 november 2007 02:25 schreef Lobasca het volgende:
Het lijkt hier wel een bejaardensoos!
En jij sjouwt met een catheter rond...quote:Op woensdag 21 november 2007 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Herstel, dat was Lobas.....die laat het overal lopen.....![]()
Ben dol op oudjes.....voel ik me zo lekker jong bij...quote:Op woensdag 21 november 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt.......
![]()
Waarom doe ik datquote:Op woensdag 21 november 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij sjouwt met een catheter rond...![]()
Geen idee, ik heb er niet naar geluisterd.quote:Op woensdag 21 november 2007 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hmmm, momentje van zelfreflectie?
Heb je die citroenbessendinges nog gekocht?quote:Op woensdag 21 november 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anders loop jij ook overal te zeikstralen...
De laatste keer was ik aan het sproeien, nix stralen.....quote:Op woensdag 21 november 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anders loop jij ook overal te zeikstralen...
Kunnen we niet een compromis bewerkstelligen?quote:Op woensdag 21 november 2007 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben jullie zat......dus óf ik ga weg, óf jullie....zeg het maar......!
Neequote:Op woensdag 21 november 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je die citroenbessendinges nog gekocht?![]()
Samen pleiten?quote:Op woensdag 21 november 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Kunnen we niet een compromis bewerkstelligen?![]()
Lekkende kraan...quote:Op woensdag 21 november 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De laatste keer was ik aan het sproeien, nix stralen.....
Wacht maar totdat die van jouw echt naar vis gaat stinken, dan gaat er meestal nog veel meer fout met die zooi daar.........van de leg, kippenhok verwoest, etc.quote:
Kan ik nog lang wachten!!!!quote:Op woensdag 21 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wacht maar totdat die van jouw echt naar vis gaat stinken, dan gaat er meestal nog veel meer fout met die zooi daar.........van de leg, kippenhok verwoest, etc.
quote:Op woensdag 21 november 2007 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil het ook niet weten, ga een tukkie doen......mzzl....![]()
![]()
![]()
Kvond het een mooie uitvoering.....sorry...had er niet op aan te merken...quote:
Braaf!quote:Op woensdag 21 november 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
* APK mompelt iets over jouw hondje.
ga jij met je tarzan naar bedquote:Op woensdag 21 november 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
Maar tis weer mooi geweest Tarzan, we gaan naar bed!![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een gezelligheid zo in dit topique![]()
Middag Buuf!quote:Op woensdag 21 november 2007 12:30 schreef debuurvrouw het volgende:
ik las zoiets in de cos iddquote:Op woensdag 21 november 2007 12:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Middag Buuf!![]()
De streams zijn hilarisch, dat zal de reden wel zijn..
ze zingen een compleet ander liedjequote:Op woensdag 21 november 2007 14:12 schreef beroepslurker het volgende:
Middag!
http://www.youtube.com/watch?v=OAOj_gTckiE
Let op het playbacken
Oi Babe.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, giller hè?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze zingen een compleet ander liedje![]()
Fok is niet vooruit te branden hier, dus ik kruip maar weer ff onder mijn steen, tot over een paar maandenquote:
Hoi Talitha! Speelt Ajax vanavond?quote:Op woensdag 21 november 2007 16:48 schreef Talitha het volgende:
Er is iets met voetbal vanavond toch?
Hallo Lobasca!quote:
Laatste kwalificatiewedstrijd van het NL elftal.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:48 schreef Talitha het volgende:
Er is iets met voetbal vanavond toch?
Nee ligt aan FOK.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hallo Lobasca!Wat gaat het langzaam hè? Maar kan ook wel aan mijn computer liggen hoor
Dusquote:Op woensdag 21 november 2007 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Laatste kwalificatiewedstrijd van het NL elftal.
Maar ze zijn al gekwalificeerd...
Adolfquote:Op woensdag 21 november 2007 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
O en goedenavond ié-de-reen!! En FOK! is bij mij rete-snel.![]()
Alleen op de hele uren is het even kut.
Hoi Lurkstertje.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:58 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hoi Talitha! Speelt Ajax vanavond?
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dusmoeten ze het dan nog een keer doen?
Eva.quote:
Dus jij blijft gezellig hier vanavond?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
O en goedenavond ié-de-reen!! En FOK! is bij mij rete-snel.![]()
Alleen op de hele uren is het even kut.
Ze is lief hé....quote:Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Nee je speelt een aantal wedstrijden tegen andere landen. Het kán zijn dat je al gekwalificeerd bent (of kansloos) voordat de laatste wedstrijd gespeeld is.
You're confusing me...quote:Op woensdag 21 november 2007 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nederlands elftal brengt geen voetbal.....vanavond geen voetbal dus....![]()
Aha! Thanks Gert. Niet dat ik zo geïnteresseerd ben in voetbal hoor, kom hier voor andere dingenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Nee je speelt een aantal wedstrijden tegen andere landen. Het kán zijn dat je al gekwalificeerd bent (of kansloos) voordat de laatste wedstrijd gespeeld is.
Volgens mij maakte ze een grapje. Toch.....?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Het is ook mogelijk dat je gekwalificeerd èn kansloos bentquote:Op woensdag 21 november 2007 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Van Basten had Van Bommel noooooooooooit mogen schofferen!quote:Op woensdag 21 november 2007 17:24 schreef ppi het volgende:
[..]
Het is ook mogelijk dat je gekwalificeerd èn kansloos bent![]()
Wie is van Bommel, kan die ook voetballen?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van Basten had Van Bommel noooooooooooit mogen schofferen!![]()
Das een voetballer met ballen!quote:Op woensdag 21 november 2007 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie is van Bommel, kan die ook voetballen?![]()
Ik had het idd over het Nederlands team.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van Basten had Van Bommel noooooooooooit mogen schofferen!![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik krijg die ballen altijd tegen m'n kop aan.![]()
![]()
Nope...quote:Op woensdag 21 november 2007 17:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb jij trouwens Limburgse connecties?
Ik ken die uitdrukking 'op zeker' pas sinds ik in Limburg werk. Vandaar.quote:
Begint die ellende met afkortingen nu weer?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:32 schreef ppi het volgende:
Bffl/t !
Misschien dat het in ieder dialect vaak wordt gebruikt? Ik kom wel uit een gebied waarr ze "plat proat'n"quote:Op woensdag 21 november 2007 18:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ken die uitdrukking 'op zeker' pas sinds ik in Limburg werk. Vandaar.
slaat dus nergens op, link klopt nietquote:Op woensdag 21 november 2007 18:06 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4AC3sZB-v7Q.......het is toch bijna Kerst, dus....
Die mag/ doet het niet meer skattie...quote:Op woensdag 21 november 2007 18:06 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4AC3sZB-v7Q.......het is toch bijna Kerst, dus....
Mag het niet meer? Van wie niet? Gert? O jee, krijg ik straf?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die mag/ doet het niet meer skattie...![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 18:11 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Mag het niet meer? Van wie niet? Gert? O jee, krijg ik straf?![]()
Hij doet het wel, maar je moet zorgen dat er altijd een spatie komt na je linkje. De rest van je tekst zat er nu aan vastgeplakt.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
slaat dus nergens op, link klopt niet
En klink je een beetje aangenaam?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien dat het in ieder dialect vaak wordt gebruikt? Ik kom wel uit een gebied waarr ze "plat proat'n"
Bedankt Talithaquote:Op woensdag 21 november 2007 18:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij doet het wel, maar je moet zorgen dat er altijd een spatie komt na je linkje. De rest van je tekst zat er nu aan vastgeplakt.
http://www.youtube.com/watch?v=4AC3sZB-v7Q
Voor buitenstaanders klinkt het vermoedelijk "boers" en niet aangenaam....quote:Op woensdag 21 november 2007 18:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
En klink je een beetje aangenaam?Dat Limburgs vind ik altijd zo zij-ig.
Niks mis mee, dan komt de Duitser in pot 1 als ze thuis van Wales winnen.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dzjee, 1-0 Wit Rusland, dat Nederland speelt weer als een dweil...waarom kijk ik toch iedere keer....
Tja, als je het EK wil winnen moet je sterker zijn dan iedereen, mij maakt het niet uit als Nederland in pot 1 komt. Mooie wedstrijden....quote:Op woensdag 21 november 2007 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Niks mis mee, dan komt de Duitser in pot 1 als ze thuis van Wales winnen.![]()
Ik heb liever dat ze eerst een warm up potje tegen Oostenrijk spelen voor ze met Italie of Frankrijk aan de gang gaan.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, als je het EK wil winnen moet je sterker zijn dan iedereen, mij maakt het niet uit als Nederland in pot 1 komt. Mooie wedstrijden....![]()
De verwachtingen zijn zó laag, het kan alleen nog maar meevallen op het EK.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat een fucking amateurs......![]()
Bij fok trouwens ook.....retetraag....
Ik weet niet waar het aan ligt. Volgens mij zitten er genoeg goede spelers in het elftal, getuige hun staat van dienst. Op de één of andere manier wil het maar geen team worden en ontbreekt het "heilig vuur". Daarnaast is volgens mij van Basten verantwoordelijk voor het indammen van de persoonlijke creativiteit van spelers door strikte opdrachten. Het is allemaal "te bedacht" en te calculerend.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:31 schreef Gert het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn zó laag, het kan alleen nog maar meevallen op het EK.
Hoewel het me ook niet zou verbazen als er een paar weken van tevoren tóch weer zo'n sfeertje gaat ontstaan waarin Oranje serieuze kansen worden toegedicht. Want er loopt iemand van Real Madrid op het middenveld.![]()
Dat is zeker zo. Ze hebben geselecteerd op kneedbaarheid en teamgeest en niet zozeer op de beste spelers.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het aan ligt. Volgens mij zitten er genoeg goede spelers in het elftal, getuige hun staat van dienst. Op de één of andere manier wil het maar geen team worden en ontbreekt het "heilig vuur". Daarnaast is volgens mij van Basten verantwoordelijk voor het indammen van de persoonlijke creativiteit van spelers door strikte opdrachten. Het is allemaal "te bedacht" en te calculerend.
Maar wat wordt er dan "gekneed?"quote:Op woensdag 21 november 2007 19:52 schreef Py het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Ze hebben geselecteerd op kneedbaarheid en teamgeest en niet zozeer op de beste spelers.
Ik ben iedere keer stomverbaasd van jouw zeer verhelderende analyses.....Eens even kijken van Hanegem en consorten dat beter kunnen.....quote:Op woensdag 21 november 2007 19:59 schreef Talitha het volgende:
Ik denk dat die bal gewoon niet rond genoeg is.![]()
Los zand idd. Omdat ze denken er jááááren voor uit te kunnen trekken om een brede vaste selectie op te leiden waar we dan 1 WK en 1 EK lol van kunnen hebbenquote:Op woensdag 21 november 2007 20:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wat wordt er dan "gekneed?"![]()
Ik zie een elftal dat als los zand aan elkaar hangt, geen vaste patronen kent, geen groei doormaakt.
Je bent te lief voor me.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben iedere keer stomverbaasd van jouw zeer verhelderende analyses.....Eens even kijken van Hanegem en consorten dat beter kunnen.....![]()
Waar zullen we het es over hebben (behalve voetbal)quote:
Nou skattie, ik zit al twee dagen naar je blogje te kijken. Zijn je katten dood of doen ze niets spraakmakends.......quote:Op woensdag 21 november 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zullen we het es over hebben (behalve voetbal)![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 18:00 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Begint die ellende met afkortingen nu weer?![]()
Beroepslurker ff lokken/testen !quote:Op woensdag 21 november 2007 17:32 schreef ppi het volgende:
Bffl/t !
Het laatste ....quote:Op woensdag 21 november 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou skattie, ik zit al twee dagen naar je blogje te kijken. Zijn je katten dood of doen ze niets spraakmakends.......
Doe eens wat whiskey in de drinkbak......quote:Op woensdag 21 november 2007 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Het laatste ....Ik wacht op een begroeting met een dansje
![]()
Een paar dagen geen eten geven en dan aankomen lopen met een pak kattebrokken..quote:Op woensdag 21 november 2007 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Het laatste ....Ik wacht op een begroeting met een dansje
![]()
Hapquote:Op woensdag 21 november 2007 20:20 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
[..]
Beroepslurker ff lokken/testen !
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Een paar dagen geen eten geven en dan aankomen lopen met een pak kattebrokken..![]()
Mike, ik had nog een aardige site voor je. Gemaakt door een fanatieke VMBO docent. Weet niet of er iets bij staat voor je doelgroep, kijk maar....quote:
Gaaf! Dankje, zit wel wat leuks bij.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mike, ik had nog een aardige site voor je. Gemaakt door een fanatieke VMBO docent. Weet niet of er iets bij staat voor je doelgroep, kijk maar....
http://lnqs.com/hant/
Of jij bent voorspelbaarquote:
Nee, doe maar....maar niet té moeilijk hoor PPIquote:Op woensdag 21 november 2007 20:39 schreef ppi het volgende:
[..]
Of jij bent voorspelbaar![]()
Ik overweeg een soort van "Dagelijkse Afko" erin te gooien.
Maar denk dat ik er maar van afzie bij gebrek aan enthousiasme.
Ik geef ze maar gewoon te etenquote:
Katten en kuthondjes?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zullen we het es over hebben (behalve voetbal)![]()
quote:
Neeh, te moeilijk gaat het zeker niet worden.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:42 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, doe maar....maar niet té moeilijk hoor PPI![]()
Kijk das nou weer grappigquote:Op woensdag 21 november 2007 20:47 schreef Py het volgende:
[..]
Ben er vandaag nog over 1 gestruikeld![]()
Is ook beter, ik heb zelf minstens 15 jaar katten gehad.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt dat ik je nog niet goed kan peilen.......voorzichtige aanpak geboden....![]()
Da's waar ook! Feli Veulentje!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:25 schreef Py het volgende:
Enne Veulen, op je gezondheid [ afbeelding ]
Vertel esquote:Op woensdag 21 november 2007 20:52 schreef Py het volgende:
[..]
Ik probeer er niet op te vallen, maar dat lukt niet altijd![]()
Vermoedelijk hetzelfde. Je dwingt dat af. En vraag mij niet waarom, het is simpelweg een feit.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
En hoe ziet de onvoorzichte aanpak er dan uit?![]()
Ben vereerdquote:Op woensdag 21 november 2007 20:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Neeh, te moeilijk gaat het zeker niet worden.
Moet het zelf ook nog snappen..
En die van vanmiddag was gewoon een sneaky welhaast niet op te lossen afko![]()
Puur ontworpen voor Beroepslurker, helemaal en speciaal.
![]()
Pannelappen slaan beter aanquote:
Jij eerstquote:Op woensdag 21 november 2007 20:59 schreef Py het volgende:
[..]
Te pijnlijk![]()
Maarre. Je hebt dus 5 katten die de hele dag in een hondemand liggen?![]()
Ohh ik dacht dat je op je plaat was gegaan ..quote:Op woensdag 21 november 2007 21:05 schreef Py het volgende:
[..]
O niets bijzonders.
Talitha en ik hadden het eens over kuthondjes en of ik daar op viel![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:47 schreef Py het volgende:
[..]
Ben er vandaag nog over 1 gestruikeld![]()
Heb ik wel een keer gehad.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat je op je plaat was gegaan ..![]()
Dan was ik niet de enige![]()
Owh...quote:Op woensdag 21 november 2007 20:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk hetzelfde. Je dwingt dat af. En vraag mij niet waarom, het is simpelweg een feit.
Ik vind dat kleine kuthondjes verplicht een fietsvlaggetje op hun rug moetenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens uit waar je loopt.
![]()
Met mijn fiets een keer (uh meerdere keren) maar dan met een hond. Lag een pikzwarte boevier op straat. Ik op me bekquote:Op woensdag 21 november 2007 21:12 schreef Py het volgende:
[..]
Heb ik wel een keer gehad.
Hond stond in zijstraat op een idiote manier met zijn achterpoot te zwaaien.
Ik kijken (ondertussen doorlopen)
Loop ik eerst met mn ballen tegen eeen fiets op die tegen een lantaarnpaal staat
en vervolgens met mn kop tegen de lantaarnpaal
![]()
Foto?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb wel een pannelapjeskat...?![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb wel een pannelapjeskat...?![]()
GRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 21 november 2007 21:14 schreef Py het volgende:
[..]
Ik vind dat kleine kuthondjes verplicht een fietsvlaggetje op hun rug moeten![]()
:Mee eens hoor ook voor alle loslopende peutersquote:
Alles wat niet boven de knie komt moet een fietsvlaggetje opquote:Op woensdag 21 november 2007 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
:Mee eens hoor ook voor alle loslopende peuters![]()
De terreinmeester niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaad goed daar inderdaad..... volgens mij zijn er een paar heel erg blij...
Hebben ze van die vlaggetjesquote:
Ha !!! stelletje blinden dusquote:Op woensdag 21 november 2007 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, reukvlaggetjes.....
Hoezo? Of heeft het met voetballen te maken? Als dat zo is heb ik niets gevraagd Gert.quote:
Gokken.....quote:Op woensdag 21 november 2007 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
De terreinmeester niet.
Ik wel.(online gok gedoe)
jaar lang gratis filmpjes hurenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gokken.....
Ik sta in een videotheek, staat een vent naast mij en die koopt voor 400 euro van illegale lotto shit. Ik vraag aan de eigenaar of die vent wel vaker gokt en of hij goed gokt.....Eigenaar zegt "Ja" en ik mik, impulsief als ik kan zijn, ook 400 euro op die toonbank. 30 minuten later spijt natuurlijk. Twee dagen later de bel, staat die videotheekeigenaar aan de voordeur met 2400 euro....... gewonnen![]()
![]()
![]()
Beginnersgeluk natuurlijk, want daarna nog ongeveer 1000 euro ingezet met gokken en nooit meer iets gewonnen...![]()
Van mij mag je erop vallen hoor.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:26 schreef Py het volgende:
[..]
Heb je liever dat ik op je val?![]()
Een propellortje vind ik ook goed![]()
Sommige filmpjes wel drie jaarquote:
Drugs are bad Mkay !quote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gokken.....
Ik sta in een videotheek, staat een vent naast mij en die koopt voor 400 euro van illegale lotto shit. Ik vraag aan de eigenaar of die vent wel vaker gokt en of hij goed gokt.....Eigenaar zegt "Ja" en ik mik, impulsief als ik kan zijn, ook 400 euro op die toonbank. 30 minuten later spijt natuurlijk. Twee dagen later de bel, staat die videotheekeigenaar aan de voordeur met 2400 euro....... gewonnen![]()
![]()
![]()
Beginnersgeluk natuurlijk, want daarna nog ongeveer 1000 euro ingezet met gokken en nooit meer iets gewonnen...![]()
Watdan?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hè hè, daar ben je eindelijk, miste je al
In dat geval verwijder ik eerst het propellortjequote:Op woensdag 21 november 2007 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van mij mag je erop vallen hoor.![]()
Drugs are Mkay, Mkayquote:Op woensdag 21 november 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is er mis met koffie...
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:58 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Leuke linkjes en leuke opmerkingen, gewoon, jou![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:58 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Leuke linkjes en leuke opmerkingen, gewoon, jou![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:57 schreef Py het volgende:
[..]
In dat geval verwijder ik eerst het propellortje![]()
Die leuke linkjes heb ik iig gemistquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:02 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik dacht dat SM wel in de smaak viel bij de SC-heren?
![]()
![]()
![]()
Teaserquote:Op woensdag 21 november 2007 22:06 schreef Py het volgende:
[..]
Ik had nog niet verteld waar ik het daarna stop
![]()
![]()
Dat is Veulen met teugels en snoerriemenquote:
Die gaan vast komenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Die leuke linkjes heb ik iig gemist![]()
Kan ik dan gewoon BDSM invullen?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga es zoeken met google...
![]()
dubbelquote:
Ja, in willekeurige volgorde......quote:Op woensdag 21 november 2007 22:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kan ik dan gewoon BDSM invullen?
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:06 schreef Py het volgende:
[..]
Ik had nog niet verteld waar ik het daarna stop
![]()
![]()
Maar dan lijk het op een soort bank of instelling waar je niks mee te maken wilt hebben DSBM .. sluit nu af en slik jaren.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, in willekeurige volgorde......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |