Ik denk dat je Liberace bedoeltquote:Op woensdag 21 november 2007 01:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Hah Brits..
Britsney...
Maar ik moet in 1 keer denken aan zo'n Amerikaanse over the top artiest met een doorzichtige piano (niet Elton ook al is die geloof ik ook weer Brits).
Ook iets met diamanten maar nou wil me zijn naam niet te binnen schieten..
Wees blij dat ik m'n post over Liberace niet van een plaatje voorzien hebquote:Op woensdag 21 november 2007 01:22 schreef ppi het volgende:
Het begint bijna net zulke traumatische vormen aan te nemen als destijds met die Ron Jeremy.
Die stond ook bovenaan een pagina.
Jij hebt dan ook maar 25 posts per pagina, dus inmiddels zit lig je zelfs op pagina 3quote:Op woensdag 21 november 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je je gordel nog voor elkaar gekregen...?
En ik zit echt op pagina 2.....![]()
Aaah wat ene mooie bloem.quote:
Ja ging redelijk vlot.quote:Op woensdag 21 november 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je je gordel nog voor elkaar gekregen...?
Ah - 25 pagina's per blz.quote:En ik zit echt op pagina 2.....![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wees blij dat ik m'n post over Liberace niet van een plaatje voorzien heb![]()
Dat je maar heul grote tetten mag krijgen als je later groot bentquote:
Is ook ter compensatie en healing.quote:Op woensdag 21 november 2007 01:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Aaah wat ene mooie bloem.
Stuk beter dan die enge nakert..
quote:Op woensdag 21 november 2007 01:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat je maar heul grote tetten mag krijgen als je later groot bent
Is er bier?![]()
Speciaal voor jou tuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2007 01:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Dat je maar heul grote tetten mag krijgen als je later groot bent
Is er bier?![]()
Hij was idd steenrijk, maar daar heeft ie al 20 jaar niets meer aanquote:Op woensdag 21 november 2007 01:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis wel een figuur.., en steenrijk toch ook volgens mij.
En als ik me niet vergis is die zo extravagant/overdone dat Elton John saaiiig wordt..
Het gaat per ongelukquote:Op woensdag 21 november 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
PPI wat ben je van de opstandige plaatjes vandaag (behalve die van die bloem)
quote:Op woensdag 21 november 2007 01:53 schreef nachtzuster het volgende:
Fijne verjaardag Veulen![]()
Je vriendjes kunnen niet wachten op de party![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2007 01:53 schreef nachtzuster het volgende:
Fijne verjaardag Veulen![]()
Je vriendjes kunnen niet wachten op de party![]()
[ afbeelding ]
Lea! wb!quote:Op woensdag 21 november 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
PPI wat ben je van de opstandige plaatjes vandaag (behalve die van die bloem)
Ik krijg morgen het verhaal over Parijs?quote:Op woensdag 21 november 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik ben m'n bed in......
Truste all![]()
![]()
Ja klopt, was gisteravond alquote:Op woensdag 21 november 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
NZ, heb ik meer sneeuw dan eerst?
Hij is prachtig, ga lekker slapen, Freulequote:Op woensdag 21 november 2007 02:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja klopt, was gisteravond al![]()
Vond nog zo'n snowplugin, dit is echter toch?![]()
Hier, toon ik mijn goede wil nog een keer met dit keer lekker bier vers voor Ian.quote:
Wat een klein kutbiertje.quote:Op woensdag 21 november 2007 02:05 schreef ppi het volgende:
[..]
Hier, toon ik mijn goede wil nog een keer met dit keer lekker bier vers voor Ian.
[ afbeelding ]
En slaap lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je Veulen niet even feliciteren?quote:Op woensdag 21 november 2007 02:16 schreef APK het volgende:
Het lijkt hier wel een COS ten tijde van HBB.![]()
Slaap goed, en lekker en geniet van je jaardag!quote:Op woensdag 21 november 2007 02:19 schreef Veulen het volgende:
Truste mensen
Nope, ik ben fel anti felicitatietopics.quote:Op woensdag 21 november 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
Zou je Veulen niet even feliciteren?![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 21 november 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb tenminste een moeder....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |