Ziet er tof uit !quote:Op woensdag 21 november 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dat Gert in de OP?
Je extensionsquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is een taart die ik zonder vork mag eten?
Ze zit gewoon de ractie over te halen nu met dikke krokodillentranenquote:Op woensdag 21 november 2007 01:02 schreef ppi het volgende:
Zijn ze NU het haar van Amanda aan het knippuh of zo...
Mooizo...quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Veulen, van harte gefeliciteerd, lief klein uit de kluiten gewassen paardrijpubertje
[ afbeelding ]
En een mooie kleurplaat voor jou!!![]()
[ afbeelding ]
Dan hebben we deze nogquote:Op woensdag 21 november 2007 01:02 schreef ppi het volgende:
Of was de taart niet goed...
Zag net een paar mooie fotosoeps in de cos zal ze even linken:quote:Op woensdag 21 november 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze zit gewoon de ractie over te halen nu met dikke krokodillentranen![]()
Ziet er koninklijk uit, franse invloed zie ik ook nog wel doorschijnen.quote:Op woensdag 21 november 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan hebben we deze nog![]()
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat ie ordinair Amerikaans is... maar die Yanks doen graag alsof ze royalty hebben/zijnquote:Op woensdag 21 november 2007 01:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Ziet er koninklijk uit, franse invloed zie ik ook nog wel doorschijnen.
Net sugarly hoeperquote:Op woensdag 21 november 2007 01:09 schreef ppi het volgende:
Zag net een paar mooie fotosoeps in de cos zal ze even linken:
DGK {COS # 2879] Brian heeft het gehad......
Amanda zonder haar.
Nog 7 posts.... na deze nog 6quote:Op woensdag 21 november 2007 01:12 schreef ppi het volgende:
Deze pagina mag wel vol, ben die ouwe rukker bovenaan wel zat...
Heeft Pave deze OP gemaakt ?
PAVE BEDANKT HEEEL ERG BEDANKT !!!
Hij is het gewoon zelf johquote:Op woensdag 21 november 2007 01:12 schreef ppi het volgende:
Deze pagina mag wel vol, ben die ouwe rukker bovenaan wel zat...
Heeft Pave deze OP gemaakt ?
PAVE BEDANKT HEEEL ERG BEDANKT !!!
quote:Op woensdag 21 november 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie ordinair Amerikaans is... maar die Yanks doen graag alsof ze royalty hebben/zijn
Edit: Hij is heel erg Brits
Met je dikke reet misschien jaquote:Op woensdag 21 november 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Liggend op bed zit ik al op pagina 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |