Ik help je wel ff... heb alleen geen geluid cq beeldquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:55 schreef Ziet het volgende:
nu zit ik hier in mijn eentje te lullen!
Jaap vond de benaming 'het hokje' old school. De schim is gewoon de nieuwe benaming.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat snap ik maar wie is het precies? Opeens is hij hot.
Ja, sorry dat ik zo uit m'n slof schiet maar die simpelheid van die gast is echt moeilijk te verdragen, ik kan niet over hem praten zonder me te ergeren.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee, ook @Taurus.
Ik ga even plat tot 4:30u. Have fun voor zolang ze daar nog wakker zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat snap ik maar wie is het precies? Opeens is hij hot.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:56 schreef Drasss het volgende:
[..]
Ik help je wel ff... heb alleen geen geluid cq beeld
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:03 schreef SlagerKorrel het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog al!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als iemand er een kaartje richting Eemnes van wil maken.. be my guest
Prachtige fotosoepsquote:Op woensdag 21 november 2007 00:03 schreef SlagerKorrel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huub kijkt erg blijquote:Op woensdag 21 november 2007 00:05 schreef maril het volgende:
Denken ze nou echt dat dat plannetje werkt, en ik geloof nooit dat de alcoholverbod wordt ingetrokken.
en hij kan niet wachten om weer kwaad te spreken bij zijn backup over deze normale mensen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:56 schreef diedirk het volgende:
Je ziet dat brian nu zo blij dat hij even met normale mensen kan spreken en niet hoeft te slijmen voor back-up bij Amanda
Over aap gesproken...hij lijkt inderdaad wel op zo'n berberaapje qua gezichtquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:37 schreef Taurus het volgende:
Brian: "Toen Dennis Nadia niet goed verzorgde.."
Vrouwen hoef je niet te verzorgen achterlijke middeleeuwse aap!
![]()
Het hokje, de Febo, de schim, allemaal één pot natquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie is die schim?? Sinds gisteren wordt zijn naam maar genoemd.
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:03 schreef SlagerKorrel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:07 schreef Guuskeee het volgende:
zo zag dr haar er de eerste dag uit:
[ afbeelding ]
en nu:
[ afbeelding ]
is het nu doorgestyled of DOODGESTYLED ????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuuuuurlijk Dennisquote:Op woensdag 21 november 2007 00:26 schreef Desii het volgende:
Dennis denkt dat ze goede kans maken om Lieke eruit te krijgen..
Jaap is een eitje, dat weet tie zeker en Huub kan hij ook wel overhalen (denkt tie)
Schitterend!!!!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:03 schreef SlagerKorrel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:33 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda bied zich ondertussen onderdanig aan![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:35 schreef Nomrc2 het volgende:
huub en lieke hebben een vermoeiendgesprek
pfffffffffffffff
Viel het echt niemand op?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:26 schreef STAP01 het volgende:
En Dennix doet zn hand voor het zicht van de camera, knipoogt naar Amanda en zegt: Nee, we doen het niet, we verzinnen wel wat anders! Sure, valt niet op hoor loser!
Nieuw hoedje?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:47 schreef chufi het volgende:
Brian gaat iets vers aantrekken naar Jensen
Nee, nieuwe handdoeken en ondergoed voor Kenneth en Netty rausen en in een grote zak meenemen. Die twee staan op het parkeerterrein bij Jensen te wachten op nieuwe gestolen spullen.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:47 schreef chufi het volgende:
Brian gaat iets vers aantrekken naar Jensen
Hoezo zou hij dat moeten doen, heb je zelf zo'n moeder en broer die dat van je zouden verwachten?quote:Op woensdag 21 november 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, nieuwe handdoeken en ondergoed voor Kenneth en Netty rausen en in een grote zak meenemen. Die twee staan op het parkeerterrein bij Jensen te wachten op nieuwe gestolen spullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |