Ik hoop dat er vannacht genoeg beveiliging wakker is want ik acht die gek tot alles in staat als dat onnozele wicht nog één ding verkeerd zegt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:21 schreef Mokum020 het volgende:
Brian:"Aman, kom eens.....zou het niet in je opkomen om te vragen hoe het met MIJ gaat?"
sjezusssss
In bed is dat altijd op wonderbaarlijke wijze over.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat er vannacht genoeg beveiliging wakker is want ik acht die gek tot alles in staat als dat onnozele wicht nog één ding verkeerd zegt.![]()
![]()
Toen ze hem aantrok was het een string maar die kont heeft hem opgerektquote:
Gisteren had ze ook al zo'n fuik aan. Bang dat die zetpil er weer uit schiet?quote:
Yep.. op dit moment wel, maar Brian gaat hem zeker nog krijgen.. daar ben ik van overtuigd!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:29 schreef rooie3 het volgende:
En Huub doet weer aardig tegen Brian.Ja alles voor de show he Huub.
Eerst de "kerstsingle" van Dennis, daarna mag hij weg van de FEBO...........quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
Nou, deel 27 van "Topoverleg" .
Nutteloos.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Toen ze hem aantrok was het een string maar die kont heeft hem opgerekt
Nee dan mag Amanda iets leuks.Want Amanda houd Dennis erin.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:37 schreef Ziet het volgende:
dennis mag eruit van achter als ze met een goed plan komen
Huhquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:37 schreef Taurus het volgende:
Brian: "Toen Dennis Nadia niet goed verzorgde.."
Vrouwen hoef je niet te verzorgen achterlijke middeleeuwse aap!
![]()
Niet?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:37 schreef Taurus het volgende:
Brian: "Toen Dennis Nadia niet goed verzorgde.."
Vrouwen hoef je niet te verzorgen achterlijke middeleeuwse aap!
![]()
Wat begrijp je niet? Brian zegt in dit gesprek "maar toen dennis nadia niet goed verzorgde..." en ik vind dat achterhaald klinken.quote:
Nou zat ik toevallig dat gesprek niet te volgen. Maar als jij vindt dat je vrouwen net hoeft te verzorgen dan mag jij dat vinden. Ik denk daar anders over.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet? Brian zegt in dit gesprek "maar toen dennis nadia niet goed verzorgde..." en ik vind dat achterhaald klinken.
Af en toe even vrouwlief onder de douche zetten en dan zit je weer geramd voor een maand hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou zat ik toevallig dat gesprek niet te volgen. Maar als jij vindt dat je vrouwen net hoeft te verzorgen dan mag jij dat vinden. Ik denk daar anders over.![]()
Ik bedoel het zoals hij het bedoelde, op z'n brianiaans. Sorry maar mannen hoeven vrouwen niet te vertellen hoe ze hun haar moeten verzorgen en daar vervolgens boos over worden, of vertellen hoeveel alcohol ze mogen drinken of anders meteen 'n agressieve kant tonen etc., want dat is hoe Brian 'verzorgen' bedoeld, hij heeft echt 'n soort papa-dochter relatie met z'n vriendin, nog zo'n ouderwetse houding waarbij de vrouw verzorgd moet worden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou zat ik toevallig dat gesprek niet te volgen. Maar als jij vindt dat je vrouwen net hoeft te verzorgen dan mag jij dat vinden. Ik denk daar anders over.![]()
Noekje, ik denk dat ik de context even gemist heb....... Zo zie je mij toch niet hèquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Af en toe even vrouwlief onder de douche zetten en dan zit je weer geramd voor een maand hoor.
Oh en de ontvangers daar houden dat beeld overigens prima in stand hoor, 'n soort apenvrouwtjes: amanda zegt ja en amen, en Nadia zeurt zelfs om af en toe 'n tik als ze aan Luc zitquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik bedoel het zoals hij het bedoelde, op z'n brianiaans. Sorry maar mannen hoeven vrouwen niet te vertellen hoe ze hun haar moeten verzorgen en daar vervolgens boos over worden, of vertellen hoeveel alcohol ze mogen drinken of anders meteen 'n agressieve kant tonen etc., want dat is hoe Brian 'verzorgen' bedoeld, hij heeft echt 'n soort papa-dochter relatie met z'n vriendin, nog zo'n ouderwetse houding waarbij de vrouw verzorgd moet worden.
Als de vrouw wordt uitgescholden, moet de man er gelijk bovenop springen (op de aanvaller wel te verstaan) dat soort verzorging, daar is Brian goed in.![]()
Dat is de verzorging die Brian geeft. Zo zie ik jou helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Noekje, ik denk dat ik de context even gemist heb....... Zo zie je mij toch niet hè![]()
Wie is die schim?? Sinds gisteren wordt zijn naam maar genoemd.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:52 schreef Ziet het volgende:
jaap over amanda;s stanpunt:
ik denk dat ze wel van gedachte verandert door 'de schim'
iemand van achterquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie is die schim?? Sinds gisteren wordt zijn naam maar genoemd.
dit uitje zouden ze namelijk kunnen gebruiken om amanda mee te chanteren: deze gaat naar jou, als je dennis eruit stemt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:53 schreef Ziet het volgende:
jaap heeft nog een discodans uitje staan?
dat was toch een half jaar geleden, die party?
Okee, ook @Taurus.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is de verzorging die Brian geeft. Zo zie ik jou helemaal niet.Ik ben het wel met Taurus eens. De verzorging van Brian is behoorlijk verknipt, ondertussen probeert die iedereen in de schoenen te schuiven dat zij hun vrouwtjes niet goed verzorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |