Dat is de grote tv maker,die elke dag knaltquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:11 schreef Scandalous het volgende:
Wie is toch die jongen met dat maskertje op? heeft hij daar een beauty farm abbonement ofzo
Wat een nonsens zeg, kom op hee.... het groeit weer gewoon terug, het is geen amputatie ofzo... als ze kaal zou worden door de chemo, dat zou erg zijn, dit is gewoon een gevalletje "lullig, maar het is niet anders"quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:09 schreef avonne het volgende:
Nouja, het is natuurlijk ook erg om tegen je wil kaal te worden.
(anderhalve centimeter IS gewoon kaal). Dus Amanda is oprecht verdrietig.
Het is uit wraakgevoel dat ik het mooi vindt dat het haar overkomt.
Brian daarentegen moet zijn bek houden. Wat zit hij nou te zeuren? Hij is helemaal niet zielig. Hij heeft haar nog uit zitten lachen gisteren of vandaag of zo.
tuurlijk niet.. maar de woordelijke ruzies zijn om je te bescheurenquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:08 schreef riri het volgende:
[..]
Ja? Die onder de douche vond je ook leuk?
Brian mag ook mee?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:13 schreef Marieke_B het volgende:
Huub en Jaap mogen naar Jensen!
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:14 schreef Nostalgist het volgende:
Oh, Huub en Jaap moeten de angel uit de situatie halen.....
Wat ligt ie er toch voor lul bij tijdens dit best wel serieuze gesprek...quote:
Ik zie hem niet anders.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat ligt ie er toch voor lul bij tijdens dit best wel serieuze gesprek...
[ afbeelding ]
Brian moet met hun meeliften.Anders red hij het niet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:18 schreef miesy het volgende:
whathefok hebben huub en jaap nou met brian??
de 2 alleen had een stuk leuker geweest.
ietwatquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat ligt ie er toch voor lul bij tijdens dit best wel serieuze gesprek...
[ afbeelding ]
quote:
Narcissus zou zich schamen over zoveel eigendunk.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:21 schreef Dark het volgende:
Brian - Komt het nergens in je op om te vragen hoe het met me gaat?
Het wordt steeds erger met die loverboy..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |