Yep als zij kaal moet dan moet de muur er ook aan gelovenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef Dark het volgende:
Amanda is de muur van het stucwerk aan het ontdoen?
Nu ga ik het toch voor Amanda opnemen........ Ze is 19, enorm op haar uiterlijk en met name haar haren.... en nu het duidelijk word dat haar haar echt gemilimeteerd wordt, stort haar wereldje in elkaarquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef riri het volgende:
[..]
en ook nog eentje waamee je niet echt kunt communiceren...is altijd eenrichtingsverkeer....ze denkt altijd alleen vanuit haar eigen straatje
Brian is natuurlijk ook niet helemaal normaal maar ik zou er ook gek van worden....haren haren haren
TerrorAmandaquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet trekken dat gezeik over haar haar 2 dagen lang....
![]()
In dit geval begrijp ik het ook. Er is niks mis met kort haar maar dan moet je er wel zelf voor kiezen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Nu ga ik het toch voor Amanda opnemen........ Ze is 19, enorm op haar uiterlijk en met name haar haren.... en nu het duidelijk word dat haar haar echt gemilimeteerd wordt, stort haar wereldje in elkaar
(oppervlakkig....... ja zeker......... te begrijpen...... ook)
Allebeiquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nu zit Brian de verschrkkelijke te praten tegen Brian de beschermer...Wie van de twee mag naar het gekkenhuis...![]()
Jij blijft hopen, hè.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:03 schreef avonne het volgende:
OK, Febo, stuur Huub maar naar binnen voor een goed gesprek want "we zijn er voor mekaar" en zulke kumbaya.
me too......... kan er echt van genietenquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:04 schreef rooie3 het volgende:
En toch zijn de ruzies van Brian en Amanda veel leuker dan die van Huub en Lieke.Bij Huub en Lieke heb ik na een minuut al de mute knop gevonden,bij Brian en Amanda lig ik in een deuk.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:03 schreef KimiK het volgende:
[..]
TerrorAmanda![]()
mannen kunnen ook niks hebben![]()
Toevallig zijn Huub en Jaap nooit in de buurt als er wat met Brian en Amanda is.Andersom zijn ze altijd in de buurt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:03 schreef avonne het volgende:
OK, Febo, stuur Huub maar naar binnen voor een goed gesprek want "we zijn er voor mekaar" en zulke kumbaya.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:06 schreef riri het volgende:
ze kan natuurlijk ook altijd nog net zo'n schopje geven als Nena....ook een oplossing....weten we meteen of achter met dubbele maat meet als ze er dan niet uit hoeft
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:03 schreef KimiK het volgende:
[..]
TerrorAmanda![]()
mannen kunnen ook niks hebben![]()
Ja? Die onder de douche vond je ook leuk?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:04 schreef rooie3 het volgende:
En toch zijn de ruzies van Brian en Amanda veel leuker dan die van Huub en Lieke.Bij Huub en Lieke heb ik na een minuut al de mute knop gevonden,bij Brian en Amanda lig ik in een deuk.
Dat overleeft ze niet ben ik bang...Met de huidige regels slaat hij haar zo het ziekenhuis in en dan is Huub weer de lul!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:06 schreef riri het volgende:
ze kan natuurlijk ook altijd nog net zo'n schopje geven als Nena....ook een oplossing....weten we meteen of achter met dubbele maat meet als ze er dan niet uit hoeft
Natasia was ook een kindje van God hè... als een kindje van God schopt dan is het geen exit, maar als een kindje van God geschopt wordt....quote:
Jij tangt het ook 3 uur per dag?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:04 schreef 2live het volgende:
[..]
In dit geval begrijp ik het ook. Er is niks mis met kort haar maar dan moet je er wel zelf voor kiezen.
Nu heeft ze eigenlijk geen keus, en, ja, ik weet dat het haar eigen schuld is.
Heb ik nooit beweerd,dacht dat jij me nu wel kende.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:08 schreef riri het volgende:
[..]
Ja? Die onder de douche vond je ook leuk?
precies...Huub is natuurlijk de hoofdschuldige...en waarschijnlijk ook al de kappers...incluis die van vanavondquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat overleeft ze niet ben ik bang...Met de huidige regels slaat hij haar zo het ziekenhuis in en dan is Huub weer de lul!
Bij teasers mag je alleen een kort koppie hebben daar benedenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar werden ze niet op geselecteerd bij Teasers, snap dat nou.![]()
![]()
Dat weet je toch.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij tangt het ook 3 uur per dag?
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natasia was ook een kindje van God hè... als een kindje van God schopt dan is het geen exit, maar als een kindje van God geschopt wordt....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |