Aan de updates te lezen hebben ze zich iig gedragen tijdens mijn afwezigheidquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Of een doucheincident....
![]()
WB!
Uit die 2 mag ze kiezen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Wat gaat de kapster doen met het haar van Amanda? Ik kreeg mee dat ze geen extensions wilde zetten, maar moest de deur uit. Gaat de schaar erin of krijgt ze een pruik?![]()
Als ze een pruik krijgt zal de schaar er ook ingaan (of iig de oude extensions eruit).... het is zinloos om een pruik over zo'n bos haar te willen doen, dat kind heeft al zo'n groot hoofd.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Wat gaat de kapster doen met het haar van Amanda? Ik kreeg mee dat ze geen extensions wilde zetten, maar moest de deur uit. Gaat de schaar erin of krijgt ze een pruik?![]()
Dus dat...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de updates te lezen hebben ze zich iig gedragen tijdens mijn afwezigheid
Thnx![]()
Vrouwen met bewust kort haarquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:44 schreef Soury het volgende:
Serieus.. Amanda met een kort koppie zou mooi zijn.. Ze heeft prachtig donker haar met krullen.
Daar werden ze niet op geselecteerd bij Teasers, snap dat nou.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:44 schreef Soury het volgende:
Serieus.. Amanda met een kort koppie zou mooi zijn.. Ze heeft prachtig donker haar met krullen.
Briliant !quote:
Geweldig! Dat wordt janken, dat wil ik zien.quote:
Donderdag.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig! Dat wordt janken, dat wil ik zien.![]()
Waarschijnlijk draait hij het voor amanda, om har langzaam aan het idee te laten wennen dat ze afscheid moet nemen van haar extensjons.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:44 schreef Nostalgist het volgende:
Brian draait.... "Can't let you go....." Toepasselijk nummer..... Is hij onbewust afscheid aan het nemen van zijn tangende ega ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |