ik hoop hetquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:48 schreef Nostalgist het volgende:
Brian heeft het zwaar...... Zo hij het eindelijk hebben gehad met haar ??
Die lezen toch nog gewoon mee?!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mail dit even ff naar het hokje, wil je......
![]()
ik niet!...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
Brian: "Oprotten met die shit" En iedere keer het verhaal weer opnieuw horen.....
Ik voel met hem mee.....
jep een jengelede kut puber aan je kopquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
Brian: "Oprotten met die shit" En iedere keer het verhaal weer opnieuw horen.....
Ik voel met hem mee.....
Hij wilde dat glas alleen maar helpenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:54 schreef Dark het volgende:
Heeft Brian het glas weer niet gerespecteerd?
Er ligt wat op de grond?
Joehoe!!! Hij praat tegen ons, probeert zieltjes te winnen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:54 schreef Nostalgist het volgende:
Brian praat in zichzelf....... Hij doet ook alles om het hokje te pleasen......
Ja.. dit is zijn ware gevoel over zijn vriendin.. en die durft ie het niet te zeggenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:55 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Joehoe!!! Hij praat tegen ons, probeert zieltjes te winnen!
Vuile klootzak is t!
Hij kan natuurlijk ook de relatie verbreken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
jep een jengelede kut puber aan je kop
ik zou ook gek worden
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
B: "En dat tot tien tellen helpt ook geen ene moer"
![]()
en ook nog eentje waamee je niet echt kunt communiceren...is altijd eenrichtingsverkeer....ze denkt altijd alleen vanuit haar eigen straatjequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
jep een jengelede kut puber aan je kop
ik zou ook gek worden
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:57 schreef 2live het volgende:
Hij maakt wel vorderingen; er is niks stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |