Ik kom niet meer bij, de lust is mij vergaan.....bummerquote:Op woensdag 21 november 2007 00:39 schreef Pavement het volgende:
Gefeliciteerd ook namens Gert
[ afbeelding ]
Je zou er spontaan lesbisch van worden Veulenquote:Op woensdag 21 november 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
Ieks
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
Ieks
Doe me die taart van pavermans dan maarquote:Op woensdag 21 november 2007 00:43 schreef beroepslurker het volgende:
Je zou er spontaan lesbisch van worden Veulen
Bepaalde onderdelen van bovenstaande zin kloppen wel ja.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was altijd al wijs, jij altijd al klierig... Dat is het![]()
Ga je nu alweer slapenquote:Op woensdag 21 november 2007 00:47 schreef beroepslurker het volgende:
Trusten allemaal! Zal op snor gaan naar een gynaecologenstoel, hou jullie op de hoogte, nu ga ik lekker dromen
Alles klopt...quote:Op woensdag 21 november 2007 00:49 schreef Gert het volgende:
Bepaalde onderdelen van bovenstaande zin kloppen wel ja.
Pavement, kom op, zo kun je je eigen vader toch niet misbruiken?
Gek is dat he, dat mensen elke dag wel een keer zeggen dat ze gaan slapenquote:
Dankquote:Op woensdag 21 november 2007 00:51 schreef Soury het volgende:
Happy birthday![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Goed te rusten, Brotheeeeeeeeeeeeeeeeer!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:48 schreef Pavement het volgende:
maar goed mn daad gedaan !
Veel plezier deze dagen Veulen
ik pleit m
Slaap lekkerdt heren & dames![]()
Dat is een taart die ik zonder vork mag eten?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gefeliciteerd Veulen
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit was de tweede keerquote:Op woensdag 21 november 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gek is dat he, dat mensen elke dag wel een keer zeggen dat ze gaan slapen![]()
Ziet er tof uit !quote:Op woensdag 21 november 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dat Gert in de OP?
Je extensionsquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is een taart die ik zonder vork mag eten?
Ze zit gewoon de ractie over te halen nu met dikke krokodillentranenquote:Op woensdag 21 november 2007 01:02 schreef ppi het volgende:
Zijn ze NU het haar van Amanda aan het knippuh of zo...
Mooizo...quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Veulen, van harte gefeliciteerd, lief klein uit de kluiten gewassen paardrijpubertje
[ afbeelding ]
En een mooie kleurplaat voor jou!!![]()
[ afbeelding ]
Dan hebben we deze nogquote:Op woensdag 21 november 2007 01:02 schreef ppi het volgende:
Of was de taart niet goed...
Zag net een paar mooie fotosoeps in de cos zal ze even linken:quote:Op woensdag 21 november 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze zit gewoon de ractie over te halen nu met dikke krokodillentranen![]()
Ziet er koninklijk uit, franse invloed zie ik ook nog wel doorschijnen.quote:Op woensdag 21 november 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan hebben we deze nog![]()
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat ie ordinair Amerikaans is... maar die Yanks doen graag alsof ze royalty hebben/zijnquote:Op woensdag 21 november 2007 01:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Ziet er koninklijk uit, franse invloed zie ik ook nog wel doorschijnen.
Net sugarly hoeperquote:Op woensdag 21 november 2007 01:09 schreef ppi het volgende:
Zag net een paar mooie fotosoeps in de cos zal ze even linken:
DGK {COS # 2879] Brian heeft het gehad......
Amanda zonder haar.
Nog 7 posts.... na deze nog 6quote:Op woensdag 21 november 2007 01:12 schreef ppi het volgende:
Deze pagina mag wel vol, ben die ouwe rukker bovenaan wel zat...
Heeft Pave deze OP gemaakt ?
PAVE BEDANKT HEEEL ERG BEDANKT !!!
Hij is het gewoon zelf johquote:Op woensdag 21 november 2007 01:12 schreef ppi het volgende:
Deze pagina mag wel vol, ben die ouwe rukker bovenaan wel zat...
Heeft Pave deze OP gemaakt ?
PAVE BEDANKT HEEEL ERG BEDANKT !!!
quote:Op woensdag 21 november 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie ordinair Amerikaans is... maar die Yanks doen graag alsof ze royalty hebben/zijn
Edit: Hij is heel erg Brits
Met je dikke reet misschien jaquote:Op woensdag 21 november 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Liggend op bed zit ik al op pagina 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |