quote:
Ben nu een appel aan het eten, fantaseer gewoon dat het een lekker taartje is...quote:Op woensdag 21 november 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dankje... Weet je zeker dat je geen appelpuntje wil?
tvpquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik fok altijd naakt.
Dan kan ik makkelijker over mijn tepels strelen als Disana weer eens op me gaat schelden.
Jij een lekker appelpuntje dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:26 schreef beroepslurker het volgende:
Veulen, gefeliciteerd!
Knap van je, ben blij dat ik nooit een dieet hoef te houden, blijf altijd hetzelfde gewicht godzijdank, zou er niet genoeg discipline voor hebben denk ikquote:Op woensdag 21 november 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben nu een appel aan het eten, fantaseer gewoon dat het een lekker taartje is...![]()
Een appelquote:Op woensdag 21 november 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
Ben nu een appel aan het eten, fantaseer gewoon dat het een lekker taartje is...![]()
Daar staat hangt hij zélf zeker.quote:
Ik jok het, eigenlijk ben ik stiekem in januari jarig.quote:
Wat bedoel je, snap het niet?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
Veulen, gefeliciteerd.
Mag ik ook een appelpuntje?
Uhhh... ik wil hem wel graag eerst zelf verteren zeg maar.
Nou vooruit, en ik zal hem ook niet in je gezicht knallen.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
Veulen, gefeliciteerd.
Mag ik ook een appelpuntje?
Uhhh... ik wil hem wel graag eerst zelf verteren zeg maar.
Ik ookquote:Op woensdag 21 november 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik begin er nu verlegen van te worden...![]()
Zo wat een taal voor een medisch assistentequote:Op woensdag 21 november 2007 00:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kom je nou zo laat op de avond weer met die klote-afkortingen?
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Veulen !
wauw!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Veulen !
sorryquote:Op woensdag 21 november 2007 00:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Zo wat een taal voor een medisch assistente![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik jok het, eigenlijk ben ik stiekem in januari jarig.
Mare zo kan ik het lekker 2x vieren![]()
Ahhh.... niet verwacht.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou vooruit, en ik zal hem ook niet in je gezicht knallen.
Je krijg er zelfs ene lekker portie slagroom bij.
Kijk dat is nou weer heel aardig van mij.
Een bouwpakket voor een paard, top!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:37 schreef ppi het volgende:
Voor Veulen, nog vele jaren![]()
[ afbeelding ]
Ja scherpe analyse, sis, maar we zijn al weer bijna toe aan een nieuw topic.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:38 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Een bouwpakket voor een paard, top!
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:40 schreef beroepslurker het volgende:
Maar ik ga naar bed, lekker dromen, tot morgenmiddag allemaal, slaap lekker!
Jouw beurt Gertquote:Op woensdag 21 november 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja scherpe analyse, sis, maar we zijn al weer bijna toe aan een nieuw topic.![]()
Ik was altijd al wijs, jij altijd al klierig... Dat is hetquote:Op woensdag 21 november 2007 00:37 schreef Gert het volgende:
Ahhh.... niet verwacht.
Eigenlijk val je best wel mee!
Weer een jaartje ouder en wijzer hè.![]()
Truste Blurk, fijne dromen!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:40 schreef beroepslurker het volgende:
Maar ik ga naar bed, lekker dromen, tot morgenmiddag allemaal, slaap lekker!
reeds verzorgd met een kleine inbreng van jouwquote:Op woensdag 21 november 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja scherpe analyse, sis, maar we zijn al weer bijna toe aan een nieuw topic.![]()
Morgen verrassingsdag, donderdag bar, vrijdag uit eten,quote:Op woensdag 21 november 2007 00:40 schreef Pavement het volgende:
Maar nog wilde plannen veulen ?
En je liegtquote:Op woensdag 21 november 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was altijd al wijs, jij altijd al klierig... Dat is het![]()
Gaan we paardjeprik spelenquote:Op woensdag 21 november 2007 00:37 schreef ppi het volgende:
Voor Veulen, nog vele jaren![]()
[ afbeelding ]
heb iig veel plezierquote:Op woensdag 21 november 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Morgen verrassingsdag, donderdag bar, vrijdag uit eten,![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |