Ik ben momenteel alleen als mezelf aanwezigquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou nu toch echt wel eens willen weten wie hier allemaal kloon zijn en van wie ze kloon zijn
Ik kwam klaar toen ik dit lasquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zullen we aan een paar prachtige dromen gaan werken vanavond?![]()
En heb ik nu BS wederom weggejaagdquote:
Het spetterde heel erg op het laminaat.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vertel, was het veel en wat ging er door je heen......![]()
Ik fok altijd naakt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het spetterde heel erg op het laminaat.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik fok altijd naakt.
Dan kan ik makkelijker over mijn tepels strelen als Disana weer eens op me gaat schelden.
Is dat Kipquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie is er hier dol op Pouilly Fume......![]()
Ja, die tepels van jou.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik fok altijd naakt.
Dan kan ik makkelijker over mijn tepels strelen als Disana weer eens op me gaat schelden.
Zit je nu weer te glijden..quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, die tepels van jou.....
big turn on![]()
Dat was al wel duidelijk....quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben momenteel alleen als mezelf aanwezig![]()
nee schatquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit je nu weer te glijden..![]()
En gerookte kip..quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:31 schreef Gert het volgende:
Kunnen we het niet weer over geile SM-spelletjes hebben, in plaats van dat obligate gespetter over de vloer?![]()
Of gewoon over bier en tieten en Adje.![]()
Goed Gert, doen wequote:Op dinsdag 20 november 2007 23:31 schreef Gert het volgende:
Kunnen we het niet weer over geile SM-spelletjes hebben, in plaats van dat obligate gespetter over de vloer?![]()
Of gewoon over bier en tieten en Adje.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
En gerookte kip..paling
Trek ff mijn ovenwanten aan![]()
Neergestoken voor twee gram......quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:34 schreef beroepslurker het volgende:
Waar is Lobasca?
Ik mis haarquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neergestoken voor twee gram......
Kut das waar ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neergestoken voor twee gram......
Ze moet wel lang fietsten hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, jij vroeg om die 2 gram![]()
Verotte dynamoquote:
Boodschappen doen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:34 schreef beroepslurker het volgende:
Waar is Lobasca?
Welke lesjes?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hé veulen, klaar met je lesjes?
Oh dat... Ik zocht er al iets achter.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat doe je voor werk.....
Ja daar krijg je wél een strenge straf voor, als je rooft steelt of moordt daarentegenquote:
En terrecht.. Hoppa 5 jaar brommen. De rest gaat maar papierprikken in het park , mits het weer het toelaatquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:54 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja daar krijg je wél een strenge straf voor, als je rooft steelt of moordt daarentegen![]()
Ja, stel je voor dat het regent, dan worden die crimineeltjes nat, en dat kan natuurlijk niet he?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
En terrecht.. Hoppa 5 jaar brommen. De rest gaat maar papierprikken in het park , mits het weer het toelaat
Ik ben er nog hoor Gertquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:58 schreef Gert het volgende:
Zo, P&W is afgelopen, ben er weer helemaal bij. Gaan we nu met de SM beginnen?
Hmm... Blurkert gaat al naar bed dus.
Net nu we de expert in huis hebben wat betreft het ketenen van handen aan voeten, en ook nog eens echte Sloury-ovenwanten om de billenkoek langer te kunnen laten duren enigszins dragelijk te maken.
Ja, er wordt beweerd dat ze het zelf wereldkundig heeft gemaakt om weer een beetje in the picture te komen.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:02 schreef Pavement het volgende:
Manon Thomas
Begin jij nou ook al.. Is zo´n goedkoop grapje..quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:58 schreef Gert het volgende:
Zo, P&W is afgelopen, ben er weer helemaal bij. Gaan we nu met de SM beginnen?
Hmm... Blurkert gaat al naar bed dus.
Net nu we de expert in huis hebben wat betreft het ketenen van handen aan voeten, en ook nog eens echte Sloury-ovenwanten om de billenkoek langer te kunnen laten duren enigszins dragelijk te maken.
Truste ouwequote:Op woensdag 21 november 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tijd om een poging te wagen.....![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |