Ik ben momenteel alleen als mezelf aanwezigquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou nu toch echt wel eens willen weten wie hier allemaal kloon zijn en van wie ze kloon zijn
Ik kwam klaar toen ik dit lasquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zullen we aan een paar prachtige dromen gaan werken vanavond?![]()
En heb ik nu BS wederom weggejaagdquote:
Het spetterde heel erg op het laminaat.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vertel, was het veel en wat ging er door je heen......![]()
Ik fok altijd naakt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het spetterde heel erg op het laminaat.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik fok altijd naakt.
Dan kan ik makkelijker over mijn tepels strelen als Disana weer eens op me gaat schelden.
Is dat Kipquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie is er hier dol op Pouilly Fume......![]()
Ja, die tepels van jou.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik fok altijd naakt.
Dan kan ik makkelijker over mijn tepels strelen als Disana weer eens op me gaat schelden.
Zit je nu weer te glijden..quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, die tepels van jou.....
big turn on![]()
Dat was al wel duidelijk....quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben momenteel alleen als mezelf aanwezig![]()
nee schatquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit je nu weer te glijden..![]()
En gerookte kip..quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:31 schreef Gert het volgende:
Kunnen we het niet weer over geile SM-spelletjes hebben, in plaats van dat obligate gespetter over de vloer?![]()
Of gewoon over bier en tieten en Adje.![]()
Goed Gert, doen wequote:Op dinsdag 20 november 2007 23:31 schreef Gert het volgende:
Kunnen we het niet weer over geile SM-spelletjes hebben, in plaats van dat obligate gespetter over de vloer?![]()
Of gewoon over bier en tieten en Adje.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
En gerookte kip..paling
Trek ff mijn ovenwanten aan![]()
Neergestoken voor twee gram......quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:34 schreef beroepslurker het volgende:
Waar is Lobasca?
Ik mis haarquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neergestoken voor twee gram......
Kut das waar ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neergestoken voor twee gram......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |