Was het raak of heb je geen kidsquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hmm, je bent nummer zoveel die mij dat komt vertellen...![]()
Truste Buuvquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
En nu ga ik naar mijn bedje om te lezen waarom Midas Dekkers mij afraadt naar de sportschool te gaan![]()
Jawel, ben er sinds een maandje of drie vanaf.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nooit meer goed gekomen hé ventje.....![]()
Dat klinkt als een goed boekquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
En nu ga ik naar mijn bedje om te lezen waarom Midas Dekkers mij afraad naar de sportschool te gaan![]()
Trusten buuf, ik ben ook zo weg. Mooi die elf-uur-bug ontwijken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
En nu ga ik naar mijn bedje om te lezen waarom Midas Dekkers mij afraad naar de sportschool te gaan![]()
Nope, geen kids.......ben er zelf nog een. Wat moet een puber met een puber, dat wordt kattekwaad....quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, ben er sinds een maandje of drie vanaf.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, geen kids.......ben er zelf nog een. Wat moet een puber met een puber, dat wordt kattekwaad....![]()
Geen pizzaquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, seks, SM, bier, tieten, neuken en Adolf Hitler!
Willen ze niet bijten?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is maar een term hoor, alsof "neuken?" zo enthousiasmerend werkt
![]()
ik twijfelde over die tquote:
Natuurlijk NMNS, stom van die moeders ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat dat echt goed is......zo'n kopje kraken.....
Kunnen die aanstaande moeders niet gewoon iets meer ontsluiten en hun bekkens kantelen, das toch veel handiger...![]()
Truste Talithaquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Trusten buuf, ik ben ook zo weg. Mooi die elf-uur-bug ontwijken.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Natuurlijk NMNS, stom van die moeders ook![]()
Lala lalala lalaaaaaaaaaaaa.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht altijd dat met een uitdrijving een satansuitdrijving bedoeld werd...quote:
Dat wordt Grieks....quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Lala lalala lalaaaaaaaaaaaa. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet jij hoe teringvervelend die ukkies kunnen zijn.....het is dus gewoon een juiste benaming..quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat met een uitdrijving een satansuitdrijving bedoeld werd...
Huh?quote:
En het stáát je!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, ben er sinds een maandje of drie vanaf.
Meldtquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk, dat bedoel ik nu, er gaat altijd iets fout bij mij......quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Aan de hand van dit plaatje zou ik zeggen: Russisch.
Maar Grieks is ook goed hoor.![]()
Je IP is geregistreerdquote:
Alleen koffiequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent nu gemeen......je weet dat ik het niet zo heb op bijten....![]()
oraalquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:57 schreef Soury het volgende:
Welk land deed het nou met oksels .. Italie ?![]()
Jij begint echt steeds beter te posten.quote:
Dat kan toch nietquote:
Pics pleasequote:
Begin het hier steeds leuker te vinden Gertquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij begint echt steeds beter te posten.![]()
Nah soms begrijp ik zelfs iets nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt ook overvragen hé....![]()
Denk dat dat niet veel zin heeft.. Anyway.. Ik ben Soury en dat hou ik zoquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou nu toch echt wel eens willen weten wie hier allemaal kloon zijn en van wie ze kloon zijn
Blurker is een kloon, Talitha heeft is een vet vraagteken......jou geloof ik wel....quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat dat niet veel zin heeft.. Anyway.. Ik ben Soury en dat hou ik zo![]()
Talithaquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blurker is een kloon, Talitha heeft is een vet vraagteken......jou geloof ik wel....
Ik ben geel kloon, maar heb de handdoek maar in de ring gegooid, what can I do?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blurker is een kloon, Talitha heeft is een vet vraagteken......jou geloof ik wel....
Waarom?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:17 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik ben geel kloon, maar heb de handdoek maar in de ring gegooid, what can I do?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |