ow.. ik zat qua tangen en knippen ff op een ander spoor...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
werk voor een maatschap van allerlei dokters
Die snap ik niet of dat net zo iets als inktvipquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow.. ik zat qua tangen en knippen ff op een ander spoor...![]()
maar da's misschien ook meer forceps en episiotomie![]()
nee, dat zijn de medische termen voor tangen en knippen, op gyneacologie dan...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Die snap ik niet of dat net zo iets als inktvip![]()
Oh vandaarquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dat zijn de medische termen voor tangen en knippen, op gyneacologie dan...![]()
jaijks...quote:
Je vergeet iemand!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, seks, SM, bier, tieten en neuken!
Die hebben ze in de vriezer liggenquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
In die volgorde?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee ze genieten ervan om zo'n koud (metaal) ding in te proppen.. Duidelijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hebben die dingen dan een houdbaarheidsdatum![]()
Doen ze expres, anders gaan jullie het nog lekker vinden ook....quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze genieten ervan om zo'n koud (metaal) ding in te proppen.. Duidelijk![]()
Als er een chocolade pindakoek bij geleverd wordt dan blijft het, neem ik aan, ook bij koffie hè...quote:
da's een eendebek....quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze genieten ervan om zo'n koud (metaal) ding in te proppen.. Duidelijk![]()
Nee, je moet ook nog afrekenenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er een chocolade pindakoek bij geleverd wordt dan blijft het, neem ik aan, ook bij koffie hè...![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doen ze expres, anders gaan jullie het nog lekker vinden ook....![]()
Kijk, nu komen we weer ergens, hold that thought!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ohh .. Zit ik weer verkeerd..quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da's een eendebek....
forceps-lepels zijn om babies te uhm... helpen.... d'ruit zeg maar... dat je zo dat hoofdje vastpakt met die tang
Vinden die kids dat dan fijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da's een eendebek....
forceps-lepels zijn om babies te uhm... helpen.... d'ruit zeg maar... dat je zo dat hoofdje vastpakt met die tang
Dat niet neequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vinden die kids dat dan fijn![]()
Had ik je al eens verteld dat ik op zo'n stoel had gelegen voor een inwendig blaasonderzoekquote:
Nee ze krijgen er een punthoofd vanquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, maar dat stond niet in het lijstje van je eerst koffie en dan die andere restquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, je moet ook nog afrekenen![]()
geen idee eigenlijk...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil het niet wetenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had ik je al eens verteld dat ik op zo'n stoel had gelegen voor een inwendig blaasonderzoek![]()
Tering zeg, wat werd ie klein.....![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze krijgen er een punthoofd van![]()
Kan mij niet voorstellen dat dat echt goed is......zo'n kopje kraken.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwah... over het algemeen willen ze er tegen die tijd wel uit... dus ook al vinden ze het niet fijn, blijven zitten is nog minder fijnquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
als het goed is kraakt het niet... en als je ziet wat er met zo'n schedeldakje gebeurd tijdens de uitdrijving...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat dat echt goed is......zo'n kopje kraken.....
Kunnen die aanstaande moeders niet gewoon iets meer ontsluiten en hun bekkens kantelen, das toch veel handiger...![]()
Kiwiquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
het zal je arts zijn...![]()
voor de kijkers links de forceps en rechts de vacuum....![]()
Jah, dat begint al bij het maken......ook al vaak van die rare standjes......quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als het goed is kraakt het niet... en als je ziet wat er met zo'n schedeldakje gebeurd tijdens de uitdrijving...(naar elkaar schuivende botdelen) en het is een noodgreep hè
Dat noem je een uitdrijving?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als het goed is kraakt het niet... en als je ziet wat er met zo'n schedeldakje gebeurd tijdens de uitdrijving...(naar elkaar schuivende botdelen) en het is een noodgreep hè
Als het een noodgreep was ben je niet goed bezigquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, dat begint al bij het maken......ook al vaak van die rare standjes......![]()
excorsism...quote:
Klop dat was ikquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
excorsism...![]()
![]()
(ik heb het ook niet bedacht)
dat helpt nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eigenlijk zouden die apparaten standaard in iedere slaapkamer moeten hangen voor hen die een kindje willen produceren......![]()
Hmm, je bent nummer zoveel die mij dat komt vertellen...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het een noodgreep was ben je niet goed bezig![]()
Ja, maar bij jou begrijp ik dat wel weer. Jij wilde dat de docenten een cursus gingen volgen, dat is best nobel....quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat helpt niet![]()
heb veel bevallingen gezien. vóórdat ik zelf in dat wak stapte...![]()
En weg roze wolk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
excorsism...![]()
![]()
(ik heb het ook niet bedacht)
En aan wie zou het dan liggen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hmm, je bent nummer zoveel die mij dat komt vertellen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |