Wat mis ik nu weer?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nieuwe ontwikkelingen....Blurker, kom d'r eens uit.....![]()
Neuh dat was gewoon een kwestie van deductiequote:Op dinsdag 20 november 2007 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak jij dat uit....?
Ah gossie...... lieverd tochquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemand wou met me daten![]()
En Disana heeft me lopen bedreigen![]()
En!
En...!
Ik heb je gemist![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:55 schreef Talitha het volgende:
Gert, nog bedankt voor het nummertje. Ik heb heerlijk geslapen.![]()
Ach.. maakt niet uit wat de reden is dat je blij bent dat ik terug ben... als je maar blij bentquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben blij dat je terug bent, hij zit het hele weekend al te miepen......![]()
Zeg!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemand wou met me daten![]()
En Disana heeft me lopen bedreigen![]()
En!
En...!
Ik heb je gemist![]()
![]()
Niet dit, maar volgend weekend, als je dan genoeg gespaard hebt......quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach.. maakt niet uit wat de reden is dat je blij bent dat ik terug ben... als je maar blij bent
Wanneer kom je pasta eten??![]()
Euh...quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zeg!![]()
ik zal nog eens m'n best doen.... Dan pm ik je in het vervolg ook wel niet meer!![]()
![]()
![]()
Jij daarentegen, bewoog je uiterst soepeltjes door de SC.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben blij dat je terug bent, hij zit het hele weekend al te miepen......![]()
Herstel, niet een heel weekend.....gewoon een paar uurtjes....quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet dit, maar volgend weekend, als je dan genoeg gespaard hebt......![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij daarentegen, bewoog je uiterst soepeltjes door de SC.![]()
Ik fungeer graag als boksbal....goed voor de weerstand, altijd handig in de herfst...quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij daarentegen, bewoog je uiterst soepeltjes door de SC.![]()
Als ik jou was zou ik dan niet te lang meer wachten... dan is t weer opquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet dit, maar volgend weekend, als je dan genoeg gespaard hebt......![]()
Ik had niet anders verwacht... Buuv is altijd lievquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh...
Behalve de buuv, Lea...
Die was wel heul liev.![]()
Zoals altijd.![]()
Ik benader je nog welquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dan niet te lang meer wachten... dan is t weer op
Alleen pasta hè... en wat er verder afgesproken is....quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik benader je nog wel
uiterst voorzichtig en subtiel
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:49 schreef beroepslurker het volgende:
Heb daarnet mijn eerste COS geopend
Vind ik nou ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht... Buuv is altijd liev![]()
Chocolade pindakoek.....bij ieder kopje één.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen pasta hè... en wat er verder afgesproken is....
Koffie kan ook nog wel, wat voor koekje moet erbij??![]()
Jij niet?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dat vind jij wel leuk![]()
![]()
Netjesquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:49 schreef beroepslurker het volgende:
Duh.. ik heb geen chocolade pindakoeken... wel gevulde speculaasquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Chocolade pindakoek.....bij ieder kopje één.....
stroopwafel mag ook als je blut bent
Wat een kut OPquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:49 schreef beroepslurker het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh.. ik heb geen chocolade pindakoeken... wel gevulde speculaas![]()
Mijn dossiers zijn pico-bello in orde hoor NMNSquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent goed op weg hier, nu nog je medische dossiers in orde en we zijn helemaal blij met je....
![]()
Uh ga het ff lezenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vol met medische termen natuurlijk.....![]()
Je had gelijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vol met medische termen natuurlijk.....![]()
Heb hem even gelezen (op advies van muis), en vind hem wel ok....iets meer intelligent en de COSsers haken massaal af. 't Is precies genoeg zo...quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Mijn dossiers zijn pico-bello in orde hoor NMNS![]()
Damn.. je wilt echt chocolade pindakoeken hebben.... ik zal m'n best doenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k geef je niet voor niets anderhalve week....
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh...
Behalve de buuv, Lea...
Die was wel heul liev.![]()
Zoals altijd.![]()
Ik wist het...quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Je had gelijk![]()
extensions, tangen en knippen
Ja, op extensions na, klopt dat welquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Je had gelijk![]()
extensions, tangen en knippen
werk je op gyneacologie?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:02 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, op extensions na, klopt dat wel![]()
Vind je stoer..quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:02 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, op extensions na, klopt dat wel![]()
Een literaire ook nog.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:49 schreef beroepslurker het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
En Talitha was ook geweaun heul liev
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |