Ik mis haarquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
Hoe vergaat het KZ eigenlijk met d'r Scanman actie?
is er eigenlijk wel een KZ kom terug!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
Hoe vergaat het KZ eigenlijk met d'r Scanman actie?
Het was een doodlopende weg, maar tegenwoordig loopt er allemaal onguur volk rond in mijn bos.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die éénlingweg van je, is dat éénrichtingsverkeer...enne....heeftie ook parkeer- carpoolplaatsen...![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is er eigenlijk wel een KZ kom terug!- topic?
![]()
ben weer terug van het tien minuten gesprek.... Zoon mag nog steeds blijven![]()
het blijft gewoon een teer punt...quote:
ja ik ben best een lastige ouder, dus ik denk dat wreekt zich wel een keer.quote:
Zou jij toch moeten weten Coos. Scanman actie is met veel lawaai vertrekken, paar dagen op de bank(quote:
Niet dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja ik ben best een lastige ouder, dus ik denk dat wreekt zich wel een keer.![]()
Ik ook...quote:
Lastige ouders zijn nóg leuker dan lastige leerlingen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja ik ben best een lastige ouder, dus ik denk dat wreekt zich wel een keer.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:55 schreef Talitha het volgende:
Gert, nog bedankt voor het nummertje. Ik heb heerlijk geslapen.![]()
Jij? Een lastige ouder?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zou jij toch moeten weten Coos. Scanman actie is met veel lawaai vertrekken, paar dagen op de bank() mokken en dan toch weer terugkomen... Zoiets doet KZ nu ook... Ze moet alleen nog even terugkomen.
quote:
Het gaat helemaal goed komen....over een jaar of tien geven de ouders ook de eindcijfers......quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
voor mijn zaak pleit dat het nú wel goed gaat met mijn kind, en de onderwijzers een cursus volgen om hem beter te begeleiden...![]()
hell yeahquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat helemaal goed komen....over een jaar of tien geven de ouders ook de eindcijfers......![]()
Hey!!!quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heb jij een nummertje met Gert gemaakt?
Dan ben je bij deze officieel een modlikker
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
voor mijn zaak pleit dat het nú wel goed gaat met mijn kind, en de onderwijzers een cursus volgen om hem beter te begeleiden...![]()
Wat lief van hem dat hij je niet wakker maakte.......quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gert maakte het nummertje. Ik lag te slapen.
![]()
Buuf!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey!!!![]()
![]()
how are You doin!![]()
Goeie vakantie gehad!?
Ze hebben je niet vast kunnen houden in de Moulin Rougequote:
Moulin Rouge is het uiteindelijk niet geworden (was al volgeboekt) en toen werd het het Lido... en dat doet niet voor MR onderquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben je niet vast kunnen houden in de Moulin Rouge![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moulin Rouge is het uiteindelijk niet geworden (was al volgeboekt) en toen werd het het Lido... en dat doet niet voor MR onder
Was super trouwens... de kid keek z'n ogen uit; we zaten nogal dicht bij het podium dus hij kon goed zien wie het koud had
Tof! weer helemaal bijgetankt? En bijgelezen??quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Buuf!!![]()
Was geweldig... die stakingen van de Metro waren een beetje lastig maar ach, we kwamen toch wel waar we wezen wilden![]()
Ja.. Maar zag het MIJN moeder niet doen met mijn broer.. Of andersomquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das nog eens wat anders dan een pannelap hé.....![]()
Bijgetankt wel, bijgelezen nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tof! weer helemaal bijgetankt? En bijgelezen??
doe mij dan even de samenvatting, ben het weekend ook veel offline geweest![]()
ja, in die heb ik zelfs nog gepostquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijgetankt wel, bijgelezen niet
15 SC's bijlezen vond ik een beetje... te veel van het goede
Tip: in het vervolg even aankondigen dat je een (lang) weekend weg bent, dan hou je er iig een nametopic aan over: [SC#459] Leandra Ist Puickendst![]()
Neuh.. sommige vrienden van de kid moeten er ook niet aan denken om met hun moeder naar Parijs te gaan... dan gaan ze liever met mijquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja.. Maar zag het MIJN moeder niet doen met mijn broer.. Of andersom![]()
Die zit vast een top-topic voor te bereidenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar is Ian eigenlijk gebleven zo ineens??![]()
Met zijn moeder naar Parijsquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar is Ian eigenlijk gebleven zo ineens??![]()
De helft van de wereldbevolking schijnt man te zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat lief van hem dat hij je niet wakker maakte.......![]()
d'r zijn plenty andere mannen....![]()
Da's knap kut dan....., zo maak ik nooit een kans....quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
De helft van de wereldbevolking schijnt man te zijn.![]()
| SC#472 | LEANDRAAAAAAAAH!!!1!1!1!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
SCHNITZELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwah.. volgens mij houdt het ook in dat de andere helft geen man is.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's knap kut dan....., zo maak ik nooit een kans....![]()
Nieuwe ontwikkelingen....Blurker, kom d'r eens uit.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
| SC#472 | LEANDRAAAAAAAAH!!!1!1!1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |