2 gram is wel genoeg thanksquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:58 schreef Lobasca het volgende:
Avond jong en lui. Ik ga boodschappen doen, nog wat meenemen?
Kerelquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Py....hoe is het in de COS?
Dat werd eens tijd. Het is de hele dag nog niet over SM gegaan!quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik wil jou weleens in een hok opsluiten en dan allemaal gemene dingen met je doen![]()
Ik pas alleen de S toe op NMNS.....hij vraagt erom, dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat werd eens tijd. Het is de hele dag nog niet over SM gegaan!
Snel Gert. Als je oplet kun je winnen in de cosquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wel slecht inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:21 schreef beroepslurker het volgende:
Logisch dat het hier stil is, zo'n belangwekkende gebeurtenis hebben we zelden meegemaakt....
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:21 schreef beroepslurker het volgende:
Logisch dat het hier stil is, zo'n belangwekkende gebeurtenis hebben we zelden meegemaakt....
quote:De Jager maakt roken nog duurder.
Staatssecretaris van Financiën De Jager wil roken nog duurder maken dan gepland. Hij vindt dat shag geen 31 maar 43 cent duurder moet worden. Sigaretten zouden op 1 juli 35 cent meer moeten kosten in plaats van 25 cent. De Jager heeft extra geld nodig omdat andere belastingen minder stijgen.
De belasting op kansspelautomaten gaat minder omhoog dan de bedoeling was. Ook stelt De Jager een hogere heffing op vervuilende auto's uit tot 1 april.
De Tweede Kamer rondt morgen het debat over de belastingmaatregelen voor 2008 af. Vorige week vergaderde de Kamer er al meer dan achttien uur over.
Ja, je zou denken dat het over zoiets zou gaan, maar nee, het gaat om het strobosje van Amandaquote:
Nee hoor Ian, Amanda mag geen extensions en nu denkt ze dat ze dat niet overleeft, tenminste ze doet alsof ze minstens dood gaatquote:
Hoe vaak moet je die dingen eigenlijk verversen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:29 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee hoor Ian, Amanda mag geen extensions en nu denkt ze dat ze dat niet overleeft, tenminste ze doet alsof ze minstens dood gaat![]()
Haar haar moet er afquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:29 schreef beroepslurker het volgende:
Nee hoor Ian, Amanda mag geen extensions en nu denkt ze dat ze dat niet overleeft, tenminste ze doet alsof ze minstens dood gaat![]()
*visioen van een vierkante rollade*quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En Jaap past niet in een kooi.....
![]()
Geen idee APK, heb zelf geen extensions,weet alleen dat ze haar eigen haar zo verpest heeft dat er niets anders opzit dan kort knippen, en ze stelt zich aan alsof ze naar de slachtbank moet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je die dingen eigenlijk verversen?
Het lijkt wel of ze maandelijks nieuwe krijgt.
ik ga bíjna streams overwegen...quote:
De Cos lezen is ook al heel leukquote:
Ja Buuf, nú is dat wel de moeite waard, zit te genieten van die kapster die heel rustig maar stellig uitlegt aan die snol dat het écht niet kan, ze heeft het nu al zo'n 25 keer uitgelegd, maar die boodschap wil Amanda niet horen, die wil extensions, punt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ga bíjna streams overwegen...![]()
Goed idee Veulentje, kun jij niet een paar manen afknippen van 1 van je paarden en daar iets van fröbelen voor ons sletje?quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
De Cos lezen is ook al heel leuk![]()
Ik stel bijna een actie voor: stuur amanda een pruik![]()
Gewoon stoppen met dieselen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen mooi balen dat die prutsers in Den Haag roken wéér duurder maken.....Ik zit al aan 240 euro per maand roken, 250 euro diesel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen heb ik lekker gegeten.....
Ondertussen 2 keer ondertussen is teveel Mooi balen dat die prutsers in Den Haag roken wéér duurder maken.....Ik zit al aan 240 euro per maand roken, 250 euro diesel![]()
![]()
Sorry Gert, zal voorlopig geen linkjes plaatsenquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:46 schreef Gert het volgende:
Dus dit wordt een soort COS, alleen dan met om de twee posts een youtube-linkje?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Aw2vXr3WDisquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Sorry Gert, zal voorlopig geen linkjes plaatsen![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ja, ik vind het sneu voor Amanda....![]()
Een vies, achterbaks, zichzelftegensprekend, dominant, agressief betwetertje met een te groot egoquote:
Oe dat zijn bijna net zo veel woordjes als bij de gemiddelde scheldcannonade tegen Brian.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een vies, achterbaks, zichzelftegensprekend, dominant, agressief betwetertje met een te groot ego![]()
Dat lucht opquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voel je niet bezwaard, ik schijt hier ook regelmatig......![]()
Als je het goed doet, tijdens de actie op de weegschaal gaat staan, dan zie je jezelf zomaar een kilo zwaarder worden...quote:
Leeft die nog..quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe dat zijn bijna net zo veel woordjes als bij de gemiddelde scheldcannonade tegen Brian.![]()
Die stem van Palma kwam mij ook al zo bekend voor....quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:11 schreef beroepslurker het volgende:
Nou nog 1 linkje dan Gert
http://www.youtube.com/watch?v=yvt_43jM_FA
huh, dan doe ik t niet goedquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je het goed doet, tijdens de actie op de weegschaal gaat staan, dan zie je jezelf zomaar een kilo zwaarder worden...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=uPe0hhyUCx0quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:11 schreef beroepslurker het volgende:
Nou nog 1 linkje dan Gert
http://www.youtube.com/watch?v=yvt_43jM_FA
Tuurlijk Gert....trouwens een lekker nummerquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=uPe0hhyUCx0
ik doel op de groepsnaam hè.![]()
Scanman actie?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
Hoe vergaat het KZ eigenlijk met d'r Scanman actie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |